Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het meest hatelijke circuit is die van Tokyo. Haat ik zooooo fel. Ik verlies daar altijd en heef van die f**k bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
      Ik heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ik Prestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
      Tunen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
        Tokyo is fun, een van m'n favo parcours
        Bij mij de hatelijkste;

Hét fijnste circuit is de High-Speed Ring

Comment

• Tokyo is fun, een van m'n favo parcours

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
            Tunen ?

Ja, maar een 65 moet toch standaard ook al héél snel gaan? 0-100 duurde zeker 5seconden.. en vanaf 180 gaat ie niet echt snel meer omhoog
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ik Prestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
              Die zuigt inderdaad! Een SL65 AMG gaat zo af tegen mijn M3 CSL! I love that car so mutch!

Comment

Ja, maar een 65 moet toch standaard ook al héél snel gaan? 0-100 duurde zeker 5seconden.. en vanaf 180 gaat ie niet echt snel meer omhoog
                Standaard is het een *tuut* bak, maar met wat tuning gaat het al véél beter. Standaard is hij ook verschrikkelijk onderstuurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Die zuigt inderdaad! Een SL65 AMG gaat zo af tegen mijn M3 CSL! I love that car so mutch!

Dju dan had ik beter de CSL gekcoht.. 190 000credits Maarja wou eens een Mercedes hebben ipv altijd maar die bmw's

Zal hem dan maar eens tunen zeker
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Dju dan had ik beter de CSL gekcoht.. 190 000credits Maarja wou eens een Mercedes hebben ipv altijd maar die bmw's

Zal hem dan maar eens tunen zeker
                    Ik heb nu een CSL van 400pk! Echt een machtige auto! Alleen jammer dat er geen betere remmen voor handen zijn dan die racing-brakes van BMW zelf!

Comment

• Ik heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?
                        Hardere banden?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

Ik heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?
                          Koop gewoon een hardere band!

Comment

dat kan echt niet hoor
                            die oude sl heeft 380pk en weegt +2000kg
                            de nieuwe geeft 612pk en weegt +1900
                            op sportbanden is het moeilijk racen maar ik heb hem van een spoiler voorzien en racing/medium er op gelegt
                            de silver arrow ermee gereden (wel getuned tot 850pk) en het ging geweldig, met tcs aan
                            enorme grip door de slicks, vrij weinig wielspin, tracieverlies, en wat een kracht heeft dat beest.
                            jammer dat je hem op sport banden moet leggen voor sommige races want dan is de grip om te wenen

koop gewoon stage 1 van weight en hij gaat al naar 1700kg dacht ik en dat verschil voel je wel

Comment

• Nu ben ik in de war door bovenstaande posts. Ik wou graag een SL65AMG kopen maar nu zie ik dat de M3 CSL beter is. Nu M3 of SL65AMG??

EDIT: waar vind je de SL600(vorig model)
                              Last edited by ; 09/04/2005, 00:13.

Comment

• Koop ze gewoon allebei

@Proof: zijn dat speedline velgen onder die Subaru?

Comment

Nu ben ik in de war door bovenstaande posts. Ik wou graag een SL65AMG kopen maar nu zie ik dat de M3 CSL beter is. Nu M3 of SL65AMG??

rood: Bij used-cars veronderstel ik!

De CSL vind ik persoonlijk beter dan de SL. Maar ik denk dat je bij de SL meer tuning-mogelijkheden hebt. Dusja... de keuze ligt in uw handen!!

Comment

• kga morgen es zien wat ik uit een SL 65 AMG kan halen..

ik post de resultaten morgen wel

Comment

• Toch gaat mijn voorkeur naar de SL65 AMG...
                                      Ik beslis morgen

Comment

Nu ben ik in de war door bovenstaande posts. Ik wou graag een SL65AMG kopen maar nu zie ik dat de M3 CSL beter is. Nu M3 of SL65AMG??

De SL is bruikbaar als roadster!

Comment

• Ik koop definitief de SL

Comment

Working...
                                          X