Het meest hatelijke circuit is die van Tokyo. Haat ik zooooo fel. Ik verlies daar altijd en heef van die f**k bochten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ikPrestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
I love that car so mutch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestJa, maar een 65 moet toch standaard ook al héél snel gaan? 0-100 duurde zeker 5seconden.. en vanaf 180 gaat ie niet echt snel meer omhoog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDie zuigt inderdaad! Een SL65 AMG gaat zo af tegen mijn M3 CSL!I love that car so mutch!
Dju dan had ik beter de CSL gekcoht.. 190 000creditsMaarja wou eens een Mercedes hebben ipv altijd maar die bmw's
Zal hem dan maar eens tunen zekerBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestDju dan had ik beter de CSL gekcoht.. 190 000creditsMaarja wou eens een Mercedes hebben ipv altijd maar die bmw's
Zal hem dan maar eens tunen zeker
Comment
-
Ik heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb ook een M5 van 750pk, maar in zo'n cup met supersportwagens (zonda, nuvolari,...) is het 6laps, maar tijdens de laatste lap heb ik echt niks van grip meer door versleten banden.. Als je dan nog naar de pits moet, verlies je toch zoiezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ikPrestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
die oude sl heeft 380pk en weegt +2000kg
de nieuwe geeft 612pk en weegt +1900
op sportbanden is het moeilijk racen maar ik heb hem van een spoiler voorzien en racing/medium er op gelegt
de silver arrow ermee gereden (wel getuned tot 850pk) en het ging geweldig, met tcs aan
enorme grip door de slicks, vrij weinig wielspin, tracieverlies, en wat een kracht heeft dat beest.
jammer dat je hem op sport banden moet leggen voor sommige races want dan is de grip om te wenen
koop gewoon stage 1 van weight en hij gaat al naar 1700kg dacht ik en dat verschil voel je wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyNu ben ik in de war door bovenstaande posts. Ik wou graag een SL65AMG kopen maar nu zie ik dat de M3 CSL beter is. Nu M3 of SL65AMG??
EDIT: waar vind je de SL600(vorig model)
De CSL vind ik persoonlijk beter dan de SL. Maar ik denk dat je bij de SL meer tuning-mogelijkheden hebt. Dusja... de keuze ligt in uw handen!!
Comment
Comment