Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoNet 8min 11sec met M3 op de nurburgring, eerst keer da'k maar ene keer van de baan ben gevlogen
K'ben zo verslaafd aan de nurburgring, niet te doen!! heb alleen geen tijd om veel te spelen :'(
Comment
-
Nieuw record op de Nordschleife met de 190 Evo II: 8:57:32
Beat that, biatches !
Ik heb momenteel nog geen enkele andere auto, ik denk dat ik eens ga resetten en opnieuw beginnen, want mijn strategie is zonder twijfel volkomen fout Ik heb met de 110.000 credits een 330i gekocht en bijna volledig getuned, maar die bak is veel te traag ...
En de tuning is gewoon veel te duur !!! 75000 credits voor een N/A tuning stage 3, my ass !!!
BTW: hoe reset je je spel ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNieuw record op de Nordschleife met de 190 Evo II: 8:57:32
Beat that, biatches !
Ik heb momenteel nog geen enkele andere auto, ik denk dat ik eens ga resetten en opnieuw beginnen, want mijn strategie is zonder twijfel volkomen fout Ik heb met de 110.000 credits een 330i gekocht en bijna volledig getuned, maar die bak is veel te traag ...
En de tuning is gewoon veel te duur !!! 75000 credits voor een N/A tuning stage 3, my ass !!!
BTW: hoe reset je je spel ?
P.S. Nordschleife doe ik met de CLK-DTM onder de 7 minuten
Ik zal straks eens met mijn 190 Evo II proberen.
Goede wagen om te beginnen: ik had een M3 en die HPA golf gekocht. Met de M3 kan je dan de FR-race in beginner rijden, en de M-challenge. In de M-challenge win je een M3 GTR, en als je die dan een paar keer rijdt, kan je alle GTR (behalve 1) verkopen voor 65000 Cr. De golf gebruik je om de 4WD challenge te rijden, en ook de american muscle championship, daar win je dan een Chevy Chevelle Muscle Car, en je bent vertrokken....
Comment
Comment