Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog een vraagje: de makers van GT4 zaten te pochen dat je nu in een cabrio 'open' kunt rijden maar vb in mijn SRT-10 weet ik niet hoe ik dat dak moet openen hoor.

enkel mijn shelby/ac en mijn SL's (55 en 65) kunnen dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      nog een vraagje: de makers van GT4 zaten te pochen dat je nu in een cabrio 'open' kunt rijden maar vb in mijn SRT-10 weet ik niet hoe ik dat dak moet openen hoor.

enkel mijn shelby/ac en mijn SL's (55 en 65) kunnen dit
      In een SRT-10 kun je alleen maar met een gesloten dak rijden, geloof ik.

Comment

• Ook niet als je alleen rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
          In een SRT-10 kun je alleen maar met een gesloten dak rijden, geloof ik.
          waarom staat er dan op de GT4 website zo een gestoef over hun geadvanceerde interieurs bla bla

me not happy

Comment

waarom staat er dan op de GT4 website zo een gestoef over hun geadvanceerde interieurs bla bla

me not happy
            Ach, in zo'n viper is toch alleen maar een hoopje plastic te zien, je mist niets hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              Ook niet als je alleen rijdt?
              op vb Costa di Amalfi (mooie streek trouwens) is z'n dak toe.
              Als ik op dat circuit rijdt met mijn SL 65 AMG dan wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Ach, in zo'n viper is toch alleen maar een hoopje plastic te zien, je mist niets hoor
                wel mooi plastiek

toch schandalig dat in een auto van 85k dollar nog steeds plastiek te vinden is in het interieur. (al dacht ik dat de viper voor modeljaar 2006 een vernieuwd interieur had)

Comment

• Huh? hoe leg je een dak open? want mijn SL heb ik speciaal met rood interieur gekocht, maar ik krijg dat dak er niet af tijdens races!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                    Huh? hoe leg je een dak open? want mijn SL heb ik speciaal met rood interieur gekocht, maar ik krijg dat dak er niet af tijdens races!
                    in arcade mode kan je kiezen bij een roadster of het dak open of toe moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                      Yup, liggen ook onder m'n SL65 amg, in ander kleurtje
                      ik ook! lol wat een toeval, bij mij zijn ze in het zwart.

Comment

@Proof: zijn dat speedline velgen onder die Subaru?
                        Yup, liggen ook onder m'n SL65 amg, in ander kleurtje

Comment

• Khad nog meer foto's maar waren te groot voor dat album
                          Heb namelijk een prachtige ruf, maar die komt nog wel

Comment

Khad nog meer foto's maar waren te groot voor dat album
                            Heb namelijk een prachtige ruf, maar die komt nog wel
                            load ze up via www.imageshack.us of verklein de afbeelding met MS Paint.

Comment

ik ook! lol wat een toeval, bij mij zijn ze in het zwart.
                              zelfde smaak goede smaak imo lol

Comment

• Nog een paar mooie foto's (wat zitten burnouten op Circuit de la Sarthe II)

Burnout met een GT40 Race Car '69

Burnout met een Lotus Carlton '90

Driftende BMW E90 330i '05

Comment

zelfde smaak goede smaak imo lol
                                  Meestal koop ik velgen bij Speedline, BBS, Enkei of Used Wheels.

Comment

Meestal koop ik velgen bij Speedline, BBS, Enkei of Used Wheels.
                                    80% BBS, rest Enkei, OZ, Speedline (1velg) of used wheels. Rest is rommel imo

Deze is een van m'n favo's

M'n driftwagen

Last edited by ; 09/04/2005, 11:10.

Comment

• Car from hell

Mooie kleuren

Wel mindere kwaliteit :/

BTW simon thnx voor die Imageshack, das best wel handig!

Comment

• die ene goude bbs velgen vind ik minder
                                        ik neem dan die met zilveren rand en goude binnenkant

weet iemand nog dat ik classic-cars ging verzamelen
                                        wel dat was 2dagen geleden en ik ben al gestopt
                                        gewoon die auto's zijn te traag, ik heb gisteren nog een M3csl, ik ga nu wat funbakken kopen en wat races rijden

ik zit op 33% maar ik kan die laatste van prof niet uit rijden
                                        ik heb gehoord van een F1 maar welke auto is goed voor de nurburgring?
                                        minolta?

Comment

• allemaal wel mooi, maar een oudere knol zoals ik gaat helemaal op in de oudere bakken die je kan winnen of kopen.
                                          hiernet een Golf I GTi gewonnen, in het wit (ps: iemand hem al in een andere kleur gewonnen, rij ik de gti cup nog is )
                                          krijg er net 201 pk uit, zalig
                                          Helemaal op den buik gelegd en brede BBS velgjes eronder, helemaal duitse stijl is i, uber!!

ook heb ik bij de early 80's een peugeot 205 turbo 16s kunnen kopen, maar heeft 90d km's ofzo, best jammer.. maar geloof er sterk in dat dit minder kan
                                          elke x ik hem tegenkom met minder km's koop ik hem, credits genoeg

owja: Uit mijn sl 65 amg heb ik +900 pk gekregen.

Comment

Working...
                                          X