Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Been there, done that

5:48:842 op de Ring, beat that bitch !!
    idem, al vind ik de F1 een slechte drift wagen, de vering staat veel te hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Idd, maar je moet op de kerbs (curbs) rijden, en dan gaat'ie glijden ... Wel moeilijk om 'm in toom te houden, maar op een foto zie je toch niet hoe het afloopt hè
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Na het een week te hebben gespeeld ben ik danig onder de indruk geraakt van het spel

Uitermate realistisch(e), coole en moderne wagens. Toffe circuits (alleen wanneer je zo 45 toeren moet doen op 1 en hetzelfde wordt het wel saai hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
          Ik heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ik Prestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
          Daar ben ik zowat echt mee begonnen, heb er veel races mee gewonnen (getuned tot 960 pk ofzoiets en BBS CH onder gelegd ) Valt achteraf gezien ook wel wat tegen qua prestaties, maar ooh ooh dat motorgeluid .

Hint: Schwartzwald Liga B veel keer achter elkaar rijden, gemakkelijk te winnen met een SL65 AMG. Je wint er die MB ter waarde van 370.000 mee, handig! Ik heb er mee gespaard en de Gillet gekocht: wat een beest! Ik ben trots op mijn landje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Idd, maar je moet op de kerbs (curbs) rijden, en dan gaat'ie glijden ... Wel moeilijk om 'm in toom te houden, maar op een foto zie je toch niet hoe het afloopt hè
            idd;
            90% van mijn drifts komen tot een goed einde..

allé, behalve deze dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
              Daar ben ik zowat echt mee begonnen, heb er veel races mee gewonnen (getuned tot 960 pk ofzoiets en BBS CH onder gelegd ) Valt achteraf gezien ook wel wat tegen qua prestaties, maar ooh ooh dat motorgeluid .

Hint: Schwartzwald Liga B veel keer achter elkaar rijden, gemakkelijk te winnen met een SL65 AMG. Je wint er die MB ter waarde van 370.000 mee, handig! Ik heb er mee gespaard en de Gillet gekocht: wat een beest! Ik ben trots op mijn landje
              Betere hint: DTM veel keer achter elkaar rijden, gemakkelijk te winnen met een DTM CLK. Je wint er die MB ter waarde van 750.000 mee, handig !
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vraagje: kan je GT4 filmpjes ook op een USB-stick zetten?

in mijn geval: Kingston 512Mb DataTraveler

Comment

• Replays kun je alvast niet saven via de usb uitgang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Replays kun je alvast niet saven via de usb uitgang
                    jammer

ik zou zo graag mijn Mustang GT driftreplay willen tonen

Comment

• Ik heb weer eens GT4 gehuurd voor twee dagen. Ik heb nu 17,1% uitgespeeld, terwijl ik nog maar één keer het gespeeld heb! Ik heb een
                      mercedes SLR 840pk
                      jaguar XJ220 LM Race Car 905pk
                      Bmw M3 GTR Race Car 444pk
                      Subaru impreza WRC Sti 4... 470pk
                      Bmw M3 GTR 380 pk
                      ...

Het gaat goed denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

een F1 is gewoon geen driftwagen dus niet met proberen driften! :p

Comment

• koop het toch gewoon
                          55€ voor weken plezier

Comment

• welke auto is goed voor de japanse '80 challenge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                              welke auto is goed voor de japanse '80 challenge?
                              ik heb een '89 fairlady gebruikt met véél pk's

Comment

• ik heb een oude toyota mr gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                  een F1 is gewoon geen driftwagen dus niet met proberen driften! :p
                                  Toch lukt het
                                  Alleen wanneer het fout loopt, dan loopt het ook grandioos fout!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    Toch lukt het
                                    Alleen wanneer het fout loopt, dan loopt het ook grandioos fout!
                                    tsukuba wet zonder rijhulpmiddelen + supersoft banden

daar driften met een F1 vraagt some 1337 skillz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                      welke auto is goed voor de japanse '80 challenge?
                                      Ik heb die gereden met een heerlijke Skyline GT-R, of een Impreza of Lancer valt ook an te raden als tweedehands-Jap

Comment

• mijn toyota mr2 G uit '86 int wit:

235pk
                                        250nm
                                        nos (100)
                                        1050kg
                                        0-100 in 6.3s
                                        top +-265 (versnellingsbak op 10)

de wagen is wel vrij snel hoor maar ik wou toch wat sneller, dus nos gekocht, op 100 gezet
                                        waaaw, man, je moet die snelheidsmeter eens zien vliegen eens je die knop in drukt
                                        vertrekken verloopt volledig zonder wielspin, hij drift graag maar door het lage koppel van 250nm is er weinig rook bij
                                        eigenlijk wel fijn want nu kan ik zonder tcs rijden en mijn banden blijven toch heel.

Comment

• Kben aan het twijfelen, waar moet ik dit posten, als nieuw, onderwerp of hier => welke auto in GT bij jou heeft de meeste Pk's , bij mij is dat de Jaguar XJ220 LM Race Car met 905pk , standaard race wagen met stage 4 turbo.

Comment

Working...
                                          X