Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonidem, al vind ik de F1 een slechte drift wagen, de vering staat veel te hard.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb daarnet de SL 65 AMG gekocht, maar ie valt wat tegen vind ikPrestaties zijn niet echt dat. Hij was niet veel sneller dan een SL 600 van het vorig model..
) Valt achteraf gezien ook wel wat tegen qua prestaties, maar ooh ooh dat motorgeluid
.
Hint: Schwartzwald Liga B veel keer achter elkaar rijden, gemakkelijk te winnen met een SL65 AMG. Je wint er die MB ter waarde van 370.000 mee, handig! Ik heb er mee gespaard en de Gillet gekocht: wat een beest! Ik ben trots op mijn landje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIdd, maar je moet op de kerbs (curbs) rijden, en dan gaat'ie glijden ... Wel moeilijk om 'm in toom te houden, maar op een foto zie je toch niet hoe het afloopt hè
90% van mijn drifts komen tot een goed einde..
allé, behalve deze dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoDaar ben ik zowat echt mee begonnen, heb er veel races mee gewonnen (getuned tot 960 pk ofzoiets en BBS CH onder gelegd) Valt achteraf gezien ook wel wat tegen qua prestaties, maar ooh ooh dat motorgeluid
.
Hint: Schwartzwald Liga B veel keer achter elkaar rijden, gemakkelijk te winnen met een SL65 AMG. Je wint er die MB ter waarde van 370.000 mee, handig! Ik heb er mee gespaard en de Gillet gekocht: wat een beest! Ik ben trots op mijn landje1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik heb weer eens GT4 gehuurd voor twee dagen. Ik heb nu 17,1% uitgespeeld, terwijl ik nog maar één keer het gespeeld heb! Ik heb een
mercedes SLR 840pk
jaguar XJ220 LM Race Car 905pk
Bmw M3 GTR Race Car 444pk
Subaru impreza WRC Sti 4... 470pk
Bmw M3 GTR 380 pk
...
Het gaat goed denk ik.
Comment
-
mijn toyota mr2 G uit '86 int wit:
235pk
250nm
nos (100)
1050kg
0-100 in 6.3s
top +-265 (versnellingsbak op 10)
de wagen is wel vrij snel hoor maar ik wou toch wat sneller, dus nos gekocht, op 100 gezet
waaaw, man, je moet die snelheidsmeter eens zien vliegen eens je die knop in drukt
vertrekken verloopt volledig zonder wielspin, hij drift graag maar door het lage koppel van 250nm is er weinig rook bij
eigenlijk wel fijn want nu kan ik zonder tcs rijden en mijn banden blijven toch heel.
Comment
Comment