Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 330i rijdt idd heel erg strak, superneutraal weggedrag !

Spijtig dat je er niet meer power in kunt steken
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      330i rijdt idd heel erg strak, superneutraal weggedrag !

Spijtig dat je er niet meer power in kunt steken
      ja dat vind ik ook wat minder, zelfs met 450 pk rijdt ie als een 300 pk auto.

maarja, ik vind het anders wel een dikke BMW

Comment

• Kunje ook lekker driften op een volledig droog wegdek?

Comment

• alles wat je IRL kunt doen, gaat in GT4 ook zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
            alles wat je IRL kunt doen, gaat in GT4 ook zeker?
            driften hmmm, het lukt me toch moeilijk hoor. Met kapotte banden lukt het dan weer een beetje teveel alsje 1025 pk hebt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              driften hmmm, het lukt me toch moeilijk hoor. Met kapotte banden lukt het dan weer een beetje teveel alsje 1025 pk hebt ...
              correct insturen dan is het easy, maar je moet weten welke lijnen te rijden.
              Ik begin er vrij goed in te worden (BMW 120i, 285 pk).
              Favo driftparcours motorland, kan je versch bochten aan elkaar driften!

Comment

• ik drift met mijn mazda mx-5
                allé driften, ik gooi hem in de bocht maar veel rook komt er nie omdat het koppel amper 320nm maar de paardenstal bevat wel 350
                de mr2 schijft ook maar weer geen rook door het koppel van 250nm
                ik ga eens proberen met de Mcsl, hij heeft ondertussen 505pk
                je moet voor te driften (op droog wegdek) sport/soft op de vooras en sport/medium op de achteras
                door dat de vooras meer grip heeft in de bocht gaat de achteras sneller grip verliezen en dus naar de buitenkant gaan, dat geeft als resultaat een drift

oh ja, ik heb ook een supra en die rookt wel goed 520pk en 750nm
                standaard had hij al 480nm

Comment

• ik rij liefst op midway, apricot hill, highspeedring
                  deze hebben lange, snelle bochten en daar hou ik van
                  tsubuka heeft ook zo een bocht, alleen is die niet erg lang
                  wel een erg kort circuit

Comment

• deze namiddag heeeel wat geld verdient bijna 10M cr. omdat ik bijna aan dag 694 zat.. en jup heb 4 zwarte monsters gekocht.. maar heb hier ergens gelezen dat er 5 zijn?? welke dag komt de 5de??

Comment

• 5de is de F1 wagen die je krijgt op 100 % en dat voor iemand die GT4 niet heeft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                        5de is de F1 wagen die je krijgt op 100 % en dat voor iemand die GT4 niet heeft .
                        hehe swel handig zo'n site waar je het allemaal op vind
                        tis ma best want ben helemaal blut nu :p
                        thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          Kunje ook lekker driften op een volledig droog wegdek?
                          ja, zeker, maar je hebt wel een auto nodig met redelijk veel koppel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                            correct insturen dan is het easy, maar je moet weten welke lijnen te rijden.
                            Ik begin er vrij goed in te worden (BMW 120i, 285 pk).
                            Favo driftparcours motorland, kan je versch bochten aan elkaar driften!
                            jup, motorland is zéér goed om te leren driften, alsook die gymkana course. Daar heb ik met mijn mustang letterlijk 360° gedrift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                              ik rij liefst op midway, apricot hill, highspeedring
                              deze hebben lange, snelle bochten en daar hou ik van
                              tsubuka heeft ook zo een bocht, alleen is die niet erg lang
                              wel een erg kort circuit
                              Da's de leukste circuit van GT4!

Comment

• 'k ga straks wat foto's posten van mijn zeer geliefde 613pk sterke Audi RS6.

Was deze nacht gaan photo-drive'en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                  'k ga straks wat foto's posten van mijn zeer geliefde 613pk sterke Audi RS6.

Was deze nacht gaan photo-drive'en
                                  welk kleur heeft uw RS 6 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    welk kleur heeft uw RS 6 ?
                                    Blauw Vond ik de knapste kleur. Maar rood past ook perfect bij een RS6

3 dagen niet meer GT4 gespeeld. Vandaag een uurtje leren en daarna lekker racen

Comment

Blauw Vond ik de knapste kleur. Maar rood past ook perfect bij een RS6

3 dagen niet meer GT4 gespeeld. Vandaag een uurtje leren en daarna lekker racen
                                      damn, ik wist dat ik nog iets te doen had!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        damn, ik wist dat ik nog iets te doen had!
                                        Ik heb al geleerd maar jij bent nogaltijd online
                                        Wanneer ga je dan leren ??

Comment

Ik heb al geleerd maar jij bent nogaltijd online
                                          Wanneer ga je dan leren ??
                                          heb ffe in agenda gekeke.. heb toch niks te doen tegen morgen

btw welke richting volg jij? (puur uit interesse)

Comment

Working...
                                          X