Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
LOL, het 4de jaar moeilijk , my ass , mss ietsie pietsie maar is dat niet elk jaar zo w8 tot je in het 5de zit ( zoals ik) en w8 dan tot je verder gaat sutderen of ze u daarvan een voorsmaakje geven ( ik heb dat dus voor nederlands ).
WEET IK , ik wil het ook wel , maar het is zo SAAI , zeg nu zelf , ontbinden in factoren,goniometrie, optica in fysica ...
maaer ik wil later iets wiskundigs en dan doe je best 5 uur wiskunde, latijn doe ik omdat het nogal geestig is , en ja de rest , zoals M.O. en P.O. sucks gewoon enorm , en zelfs godsdienst is nie belangrijk , en da vinden mijn ouders zelfs ook !
Ik ben altijd gebuist voor mijn godsdienst.. teveel radicale ideeën zeggen ze dan op het oudercontact..
anyway, zijn we nu niet een beetje veel off-topic aan het gaan?
Weer een tegenslag in mijn gt4-leven Kwam van 1% (na voorval broer ) en nu zat ik aan 29 ! En weer terug naar nul ! (deze keer had mijn andere broer hem uitgegooid ) Had autosave uitgelegd .
Weer een tegenslag in mijn gt4-leven Kwam van 1% (na voorval broer ) en nu zat ik aan 29 ! En weer terug naar nul ! (deze keer had mijn andere broer hem uitgegooid ) Had autosave uitgelegd .
* Slap My Self *
zelf in dit topic blijf je grappig
GT4 is wel lastig om telkens opnieuw te beginnen.. zeg hoe oud is je broer?
* Slap My Self *
Weeral
Hier is mijn RS6'je dan. 613PK sterk. Topsnelheid 325km/u.
Hoe komt het dat ik weer geen foto's kan plaatsen op USB? M'n PS2 zegt telkens dat hij geen USB-stick gevonden heeft...
Moet je die usb insteken alvorens de PS aan te schakelen?
Hoe komt het dat ik weer geen foto's kan plaatsen op USB? M'n PS2 zegt telkens dat hij geen USB-stick gevonden heeft...
Moet je die usb insteken alvorens de PS aan te schakelen?
neen, ik weet wel dat sommige sticks niet compatibel zijn..
Comment