Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LOL, het 4de jaar moeilijk , my ass , mss ietsie pietsie maar is dat niet elk jaar zo w8 tot je in het 5de zit ( zoals ik) en w8 dan tot je verder gaat sutderen of ze u daarvan een voorsmaakje geven ( ik heb dat dus voor nederlands ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pobelov
      Wil je het van mij horen?
      Ik zit in Latijn-Wiskunde 5u in het derde !
      Lichtjes zwaar en saai , maar ja my parents !
      In't 5de jaar ben ik van plan La-Wi6u te volgen?
      Hoe is latijn precies in het vijfde jaar? Weeral zo teksten vertalen?

Sorry voor de offtopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pobelov
        WEET IK , ik wil het ook wel , maar het is zo SAAI , zeg nu zelf , ontbinden in factoren,goniometrie, optica in fysica ...
        maaer ik wil later iets wiskundigs en dan doe je best 5 uur wiskunde, latijn doe ik omdat het nogal geestig is , en ja de rest , zoals M.O. en P.O. sucks gewoon enorm , en zelfs godsdienst is nie belangrijk , en da vinden mijn ouders zelfs ook !
        Ik ben altijd gebuist voor mijn godsdienst.. teveel radicale ideeën zeggen ze dan op het oudercontact..

anyway, zijn we nu niet een beetje veel off-topic aan het gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
          In't 5de jaar ben ik van plan La-Wi6u te volgen?
          Hoe is latijn precies in het vijfde jaar? Weeral zo teksten vertalen?

Sorry voor de offtopic.

3de graad latijn is niks anders dan teksten vertalen, ze bespreken, en wat achterliggende cultuur en geschiedenis zien..

ook woordontleding is belangrijk..

tot zover de off topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            Ik ben altijd gebuist voor mijn godsdienst.. teveel radicale ideeën zeggen ze dan op het oudercontact..

anyway, zijn we nu niet een beetje veel off-topic aan het gaan?
            Eigenlijk wel ja maar 's wel leuk eens babbelen over school en zo...

Voor mij geldt ook godsdienst! Sorry de stomste vak bij mij. Gevolgd door M.O en L.O ( )
            Leukste vak is Chemie en Wiskunde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              ge moet echt waardeloze banden onder uw auto smijten, .

Ik drift met soft racebanden the best!

Comment

Voor mij geldt ook godsdienst! Sorry de stomste vak bij mij. Gevolgd door M.O en L.O ( )
                Leukste vak is Chemie en Wiskunde.
                Wij hebben 2 uur Godsdienst na elkaar..pff

Ik ben een leek in Wiskunde, totaal géén inzicht. MO en PO heb ik al jaren niet meer, gelukkig maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                  Ik drift met soft racebanden the best!
                  Ja die zijn eigenlijk wel goed, vooral als het nat is

Comment

• Weer een tegenslag in mijn gt4-leven Kwam van 1% (na voorval broer ) en nu zat ik aan 29 ! En weer terug naar nul ! (deze keer had mijn andere broer hem uitgegooid ) Had autosave uitgelegd .

* Slap My Self *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                      Weer een tegenslag in mijn gt4-leven Kwam van 1% (na voorval broer ) en nu zat ik aan 29 ! En weer terug naar nul ! (deze keer had mijn andere broer hem uitgegooid ) Had autosave uitgelegd .

* Slap My Self *

zelf in dit topic blijf je grappig

GT4 is wel lastig om telkens opnieuw te beginnen.. zeg hoe oud is je broer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                        Weer een tegenslag in mijn gt4-leven Kwam van 1% (na voorval broer ) en nu zat ik aan 29 ! En weer terug naar nul ! (deze keer had mijn andere broer hem uitgegooid ) Had autosave uitgelegd .

* Slap My Self *
                        Weeral

Hier is mijn RS6'je dan. 613PK sterk. Topsnelheid 325km/u.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

Je zou ook MSN kunnen uitwisselen en dan in groep chatten over het school

Goed dat jullie zelf al terug on-topic zijn gegaan, houden zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa

Je zou ook MSN kunnen uitwisselen en dan in groep chatten over het school

Goed dat jullie zelf al terug on-topic zijn gegaan, houden zo.
                              Ik vind u een echt een strenge moderator. dat zie je al van je avater!

Ik ga nu meteen slapen want het is al laat geworden.

Comment

• Hoe komt het dat ik weer geen foto's kan plaatsen op USB? M'n PS2 zegt telkens dat hij geen USB-stick gevonden heeft...
                                Moet je die usb insteken alvorens de PS aan te schakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  Hoe komt het dat ik weer geen foto's kan plaatsen op USB? M'n PS2 zegt telkens dat hij geen USB-stick gevonden heeft...
                                  Moet je die usb insteken alvorens de PS aan te schakelen?
                                  neen, ik weet wel dat sommige sticks niet compatibel zijn..

welke USB-stick heb jij?

@Audiboy: Mooie RS 6, vooral érg mooi kleur

Comment

• noob-vraag: hoe kan je instellen dat het regent???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                      noob-vraag: hoe kan je instellen dat het regent???
                                      Niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                        noob-vraag: hoe kan je instellen dat het regent???
                                        Weer condities kan je niet instellen hoor Er is wel een circuit (Tsukuba Wet) waar het 'nat' ligt.

Comment

• achzo bedankt

Comment

Working...
                                          X