Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    Yo, de gamers.
    oe ist? paar daagskes afwezig geweest hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      oe ist? paar daagskes afwezig geweest hé
      3 daagjes weggeweest naar Ardennen met school (naar uitdaging)

Amai, er staan hier weer mooie foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        3 daagjes weggeweest naar Ardennen met school (naar uitdaging)

Amai, er staan hier weer mooie foto's.
        ik ben volgende week donderdag tot zaterdag weg naar Normandië.. schooluitstap.. eigenlijk geen goesting!

Comment

• kan iemand mij tips geven voor die driving mission 23: slipstream battle met skyline's : het wil mij niet lukken. Da's de enige die ik nog moet "clearen" samen met Mission 34
          ik zit nu op 48,7 % met 10,600,000cr en dag 596
          die zwarte auto's op dag 694 of zo; moet ge daar iets speciaal voor doen of zo... ik bedoel een of ander icoontje, of worden die op die dag gewoon 'aangeboden'...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomlion
            kan iemand mij tips geven voor die driving mission 23: slipstream battle met skyline's : het wil mij niet lukken. Da's de enige die ik nog moet "clearen" samen met Mission 34
            ik zit nu op 48,7 % met 10,600,000cr en dag 596
            die zwarte auto's op dag 694 of zo; moet ge daar iets speciaal voor doen of zo... ik bedoel een of ander icoontje, of worden die op die dag gewoon 'aangeboden'...?
            over die zwarte auto's: staat een paar pagina's terug.

ja die Driving missions zijn echt moeilijk, buiten een paar extreme events zijn die nog de enigste dat ik moet doen.

btw veel succes met driving missions n°34

Comment

• Zwarte auto's vind je bij occasies early 90's en late '90s. Zorg dat je ongeveer 10M cr. hebt.
              Die zwarte Toyota GT one is snel 455 km/h op test course

Comment

• nog 2 besprekingen:

nissan skyline gt-r vspec '99

sound 8/10 ik vind de sound wel oke, vooral tegen de begrenzer
                grip 8/10 bij vertrek geen wielspin en ook niet bij het uitkomen van bochten
                weggedrag 7.5/10 vrij goed eigenlijk, nooit last van over/onderstuur, met spoiler geef ik hem 8/10 (ik heb er een op staan)
                power 7/10 hij weegt te veel vind ik, de 0-100 kan sneller dan 5.5 vind ik, wel goed is dat high rpm's worden gecombineerd met turbo-power
                remmen 8.5/10 werkelijk uitstekend, bij 240 op fuji speedway moet ik bij 100 meter pas remmen
                prijs/prestatie geen score want het was een 2de hands

in totaal: 39/50

lotus elise 111R, aw schreef bij de eerste test: samurai achterin, en dat klopt wel degelijk

sound 8/10 heerlijke sound van de toyota motor, niet op aantemerken
                grip 7.5/10 nauwlijks wielspin, maar soms durft hij wel eens een burnout te maken
                weggedrag 9/10 fenomenaal gewoon, de G-meter gaat soms wel tot 1.5G en dat zonder spoiler en sport/medium banden v/a
                power 8/10 zo lang je hem boven 6000rpm houd gaat het erg goed vooruit, maar onderin moet je niks zoeken. boven 160 kan deze kart andere wagens moeilijk volgen (nsx 280pk 1200kg) hij is lichter maar kan hem niet volgen, ook al rij je in de slipstream
                remmen 7.5/10 niet zo goed als de skyline maar wel beter dan de viper

in totaal 40/50

hopelijk post nog iemand van deze "tests" zo weet je welke auto's aan te raden zijn en welke niet, ook is het is fijn om te lezen

groeten, michael

Comment

• morge bespreek in nog de 300zx uit 89 die ik juist heb gekocht
                  man man man, wat een sound
                  ik heb de 100 in 5.9s voltooid, lijk me een erg realistische tijd (276pk)

Comment

• hoe meet jij die 0-100 tijd?

Comment

• vertrek volgas met tsc op 5 en druk op start als ik op 95-105 sta
                      bij deze had ik juist afgeklokt op 5.9s
                      dat is toch niet moeilijk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                        vertrek volgas met tsc op 5 en druk op start als ik op 95-105 sta
                        bij deze had ik juist afgeklokt op 5.9s
                        dat is toch niet moeilijk he
                        ach zo, met een chronometer dus..

kga mij daar ook es mee bezig houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          Zwarte auto's vind je bij occasies early 90's en late '90s. Zorg dat je ongeveer 10M cr. hebt.
                          Die zwarte Toyota GT one is snel 455 km/h op test course
                          Ik check regelmatig die used cars, maar nog nooit zo'n zwarte tegengekomen
                          Duurste dat ertss stond was eens een AM Vantage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                            Ik check regelmatig die used cars, maar nog nooit zo'n zwarte tegengekomen
                            Duurste dat ertss stond was eens een AM Vantage
                            ze verschijnen op dag 694

Comment

ze verschijnen op dag 694
                              Ze verdwijnen toch nt na dag 694 want ik zit al stuk verder dan dag 694 :o

Comment

Ze verdwijnen toch nt na dag 694 want ik zit al stuk verder dan dag 694 :o
                                neen hoor, op dag 694*2 staan ze er terug.

Comment

ach zo, met een chronometer dus..

kga mij daar ook es mee bezig houden
                                  nee, gewoon als de race begint he en dan kijk ik naar de tijd hoe lang de race bezig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                    nee, gewoon als de race begint he en dan kijk ik naar de tijd hoe lang de race bezig is
                                    ahzo, das wel slim.

ga ik ook es uitproberen.

Comment

• 5 jaar geleden toen ik gt2 had heb ik da gevonden
                                      ik had da spel toen ruim een half jaar geleend van een vriend en ik moest alleen nog de aston martin db7 cup rijden, ik had 99.7% of zo

Comment

neen hoor, op dag 694*2 staan ze er terug.
                                        jah k, maar staan ze er op dag 695 ook? of zijn ze dan weg tot 694*2

Comment

jah k, maar staan ze er op dag 695 ook? of zijn ze dan weg tot 694*2
                                          ze blijven een paar dagen staan denk ik.

dat loopt in een cyclus hé.

Comment

Working...
                                          X