Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb die zwarte lotus europe
mooie auto maar zo traag
Voor een oldtimer kan hij toch wel straffe toeren uithalen. Ik vind dat er een groot snelheidsgevoel is in die wagen omdat die camera zo laag tegen de grond hangt. Ik heb met mijn standaard Europa de Lotus classic cup nog eens gewonnen. Zelden zoveel fun gehad, enkel op Hongkong 2e geworden. Op de andere circuit's veel zitten slipstreamen en uiteindelijk heb ik nogt 4 races gewonnen. Het was wel spannend, enkel op dat amerikaans circuit in dat natuurpark met die bergen (ben de naam kwijt) had ik een voorsprong van 5 seconden.
Ik had eerst een metalicgroene gewonnen en nu ik de BMW 1 cup voor de 2e keer heb gereden heb ik de witte gewonnen.
Bij de Britisch lightweight cup had ik minder geluk, na 3 keer een rode Lotus Europa te hebben gewonnen kreeg ik bij de 4e poging een witte met gouden randjes. (lijkt sterk op ons ma haar goed servies) Ik heb er foto's van op mijn USB stick staan. Ik zal ze vanavond uploaden.
Ik heb juist de 24h van de ring gereden (eigenlijk mijn b-spec ) en SAAI dat het was!
Ik heb nu wel de F1 WOW!
Van welk land is die trouwens en zijn er geen tuningparts?
niks overstuur bij de skyline, alleen tijdens rally
50/50 is ideaal vind ik
'k Zal het dan wat simpeler uitleggen... je neemt een Ferrari en je koopt trommelremmen om de dure Brembo's te vervangen. En je gaat ervan uit dat je nu beter kan remmen.
Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.
Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)
'k Zal het dan wat simpeler uitleggen... je neemt een Ferrari en je koopt trommelremmen om de dure Brembo's te vervangen. En je gaat ervan uit dat je nu beter kan remmen.
Zoiets heb je nu dus gedaan met de Skyline. Met vast differentieel heb je idd geen overstuur. Dat is juist het probleem. Met een standaard Skyline kan je veel vroeger op het gas, met een beetje overstuur trek je de Skyline uit elke bocht. Nu met vast differentieel kan je niet meer genieten van dat voordeel.
Bij sommige wagens verbeter je dus het karakter van de wagen niet door alle tuning opties te installeren hoor. (ze vermelden het trouwens duidelijk in de tekst dat je daarmee moet opletten)
't is maar nen tip he
hoe weet je dat van dat vast differencieel?
voor rally rij ik toch liever 50/50
de grijze..
seg vraagje, kheb nog maar 1ne keer zo nen peugeot 205 turbo tegengekomen bij used cars, ma da spel heeft in de 90d km's. Hoeveel km's heeft den uwen en wnr kom je hem nog is tegen?
de grijze..
seg vraagje, kheb nog maar 1ne keer zo nen peugeot 205 turbo tegengekomen bij used cars, ma da spel heeft in de 90d km's. Hoeveel km's heeft den uwen en wnr kom je hem nog is tegen?
Ik weet het eigelijk niet. Ik heb er 2, een witte en een grijze maar wanneer precies dat je die tegenkomt weet ik niet.
ik verveelde me en ben wat gaan rijden op de nurburgring met als doel, 1 ronde niet van de baan gaan
ben begonne met +-150pk (cooper-S)
en zo door naar sneller wagens en zo leer ik de nurburgring
Ik heb juist de 24h van de ring gereden (eigenlijk mijn b-spec ) en SAAI dat het was!
Ik heb nu wel de F1 WOW!
Van welk land is die trouwens en zijn er geen tuningparts?
F1's kan je niet tunen denk ik. Dat was reeds zo in GT3. Iets met de licentie te maken...
Comment