Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Terwijl we toch bezig zijn over de negatieve kanten van GT4, hier iets waar ik mij aan erger:

Was het nu eigenlijk zo moeilijk om 'intelligente' tegenspelers te maken? Ik bedoel dan, de andere wagens waartegen je racet. Die zijn zo dom! Neem nu dat je bijvoorbeeld vroegtijdig in de remmen gaat en der komt er ene af... der mag nog zoveel plaats zijn zoals je wil, hij zal altijd in je gat vliegen.
    Of als je bijvoorbeeld een auto wil inhalen in een bocht. De auto naast je wil geen milimeter van zijn ideaal traject afwijken en duwt je gewoon van de baan...

Als je dan eens realistische wilt racen, waar ik eigenlijk wel van hou, en dan bedoel ik dus inhalen zonder de ander te raken, spannende duels uitvechten enz, dan kom je altijd zo'n dingen tegen... hatelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Terwijl we toch bezig zijn over de negatieve kanten van GT4, hier iets waar ik mij aan erger:

Was het nu eigenlijk zo moeilijk om 'intelligente' tegenspelers te maken? Ik bedoel dan, de andere wagens waartegen je racet. Die zijn zo dom! Neem nu dat je bijvoorbeeld vroegtijdig in de remmen gaat en der komt er ene af... der mag nog zoveel plaats zijn zoals je wil, hij zal altijd in je gat vliegen.
      Of als je bijvoorbeeld een auto wil inhalen in een bocht. De auto naast je wil geen milimeter van zijn ideaal traject afwijken en duwt je gewoon van de baan...

Als je dan eens realistische wilt racen, waar ik eigenlijk wel van hou, en dan bedoel ik dus inhalen zonder de ander te raken, spannende duels uitvechten enz, dan kom je altijd zo'n dingen tegen... hatelijk!
      idd, die AI suckt tochwel bigtime

de keren dat ik al een auto in mijn gat heb gehad jong.. grr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        idd, die AI suckt tochwel bigtime

de keren dat ik al een auto in mijn gat heb gehad jong.. grr
        bij mij ist eerder andersom, ik gebruik hun als extra rem

Comment

• of om niet uit de bocht te vliegen efkes leunen en hen int gras mochen

mijn rx-8 type s heeft 507pk en 412nm
          onder 4000 is echt niks power, het geluid eens je de 6000 voorbij bent (dan komt de turbo bij) is echt geweldig, je hoort de turbo zo hard draaien en zuigen en je toerenteller schiet omhoog tegen de rode zone.
          moest deze auto int echt bestaan dan moet da toch wel een enorme kick geven denk ik.
          de grafiek gaat bij 6000rpm kei stijl omhoog.
          sneller dan een M5

Comment

Terwijl we toch bezig zijn over de negatieve kanten van GT4, hier iets waar ik mij aan erger:

Als je goede AI wilt moet je bij Forza Motorsport zijn.
            Die AI zou uitstekend zijn, wagens gaan jouw ontwijken en zelfs op het gras, grind rijden om je niet te raken.
            Als je zelf schoon rijdt zullen zij dat ook doen, ga je duwen gaan ze eens zo hard trug duwen en je zelfs van de baan rijden.

vrijdag komt het uit op XBOX en aangezien ik geen PS2 heb is dit het ultieme racespel voor mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
              of om niet uit de bocht te vliegen efkes leunen en hen int gras mochen

mijn rx-8 type s heeft 507pk en 412nm
              onder 4000 is echt niks power, het geluid eens je de 6000 voorbij bent (dan komt de turbo bij) is echt geweldig, je hoort de turbo zo hard draaien en zuigen en je toerenteller schiet omhoog tegen de rode zone.
              moest deze auto int echt bestaan dan moet da toch wel een enorme kick geven denk ik.
              de grafiek gaat bij 6000rpm kei stijl omhoog.
              sneller dan een M5

Tegen dat hij aan zijn toeren is, is die BMW al lang weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                Tegen dat hij aan zijn toeren is, is die BMW al lang weg
                tenzij je hem lanceert in de toeren hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                  Die AI zou uitstekend zijn, wagens gaan jouw ontwijken en zelfs op het gras, grind rijden om je niet te raken.
                  Als je zelf schoon rijdt zullen zij dat ook doen, ga je duwen gaan ze eens zo hard trug duwen en je zelfs van de baan rijden.

vrijdag komt het uit op XBOX en aangezien ik geen PS2 heb is dit het ultieme racespel voor mij...
                  En dat komt ook op PS2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbogarnaal
                    heeft iemand een tip om bij de driving missions de missie met de 6 skylines te winnen (dat is nummer 23 denk ik)? Deze is zooo moeilijk...
                    Een chinese vrijwilliger uit het groepje voor u kiezen. Daar de hele tijd in het gat mee rijden (dus echt ertegen). Je zou dan normaal 3 km/u sneller moeten gaan op de rechte stukken. Even voor de laatste bocht van het laatste rondje laat je je even afzakken en terug volgas en de bocht helemaal aan de binnenkant nemen, tegen de muur. Als je dan op tijd terug volgas geeft en rechts de muur net niet raakt bij het uitkomen van de bocht, zit je in de slipstream van de 1ste en die kun je dan nog makkelijk inhalen voor de finish.

Het afzakken voor de laatste bocht en op tijd terug gas geven bij het uitkomen zijn de kritieke punten

Comment

En dat komt ook op PS2?
                      Jammer genoeg (voor jou) niet. Ik ren vrijdag naar de gamepjes-winkel. Niemand moet komen storen vrijdagavond, en zaterdag, en zondag, en...

't werd tijd dat er zo'n spel voor xbox uitkwam. Op m'n PS1 heb ik GT2 zo veel gespeeld, maar da sintussen al jaren terug... AAh, those memories.
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Gisteren de Cadillac Cien Concept gewonnen.
                        Beestig bakske
                        V12
                        749pk
                        kan nog tunen tot 972pk

Comment

• Kan je eigenlijk iets aanvangen met die concepts ?
                          Met die Cadillac kon ik American Events doen maar ik heb ook nog iets van Nike en Toyota (gaat in eerste tot 300 km/u) maar met die 2 kan ik nergens racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy

en er zit een enzo in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                              en er zit een enzo in
                              En waarom is dat slecht nieuws ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                En waarom is dat slecht nieuws ?
                                omdat ik geen xbox heb

Comment

• Ik heb mij ook al afgevraagd waarom er in GT4 geen Ferrari/Lambo te bespeuren valt.

GT4, Our only chance of ever owning a Enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                    Ik heb mij ook al afgevraagd waarom er in GT4 geen Ferrari/Lambo te bespeuren valt.

GT4, Our only chance of ever owning a Enzo
                                    Omdat EA die rechten heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                      Omdat EA die rechten heeft.
                                      jah, de smeerlappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                        jah, de smeerlappen
                                        EA is de rijkste maar zeker niet de beste.

Comment

• kheb de laatste dagen veel rondjes op de ring gereden en nu vind ik het geen saai circuit meer zoals eerst
                                          tis gewoon superfun, ik vlieg er nog altijd 2-3 keer af
                                          mijn enige foutloze run is met de mini cooper S

Comment

Working...
                                          X