Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nouja kijk we zijn al verwend uiteraard met GT4 qua hoeveelheid wagens, maar denk niet dat er mij iemand zal tegenspreken als ik zeg dat er wat meer sportievere oudere bakken in mochten.
Wie is er nu geïnteresseerd in een demio?? of de Honda Step Van? of die futurische Nike bak?
ipv daar je tijd in te steken maak dan toch ff leuk de:
-Golf II GTi
-Corrado G60
-Golf III VR6
-Fiat Uno Turbo
-alle renaultjes op de vorige pg
-...
je weet wel wat ik bedoel
owja vraagje nog: iemand die weet waar ik een mooie lijst kan krijgen van de used cars? Dus wanneer ongeveer een bepaalde auto bij used cars komt.
Damn!
Heb net de Mitsubischi Lancer Evolution VI GSR Tommi Makinen Edition gekocht bij de used cars, deze volledig 'geprepareerd' tot 507 pk!
WAT EEN GELUID heeft die lancer, echt meesterlijk
Awel, na dat fenomenale ritje in jouw RS4 hebben ax_dude en ik thuis nog GT4 gespeeld, uiteraard met de RS4, het verwonderde me hoe goed dat ding op de baan bleef plakken
Met de echte of diegene in het spelltje?
Als het de echte is: filmke posten morgen
Om eerlijk te zijn, zou ik niet echt de dingen met de mijne durven doen, als die die ik in het spelletje uithaal.
Die ps2 is om in mijn truck in te bouwen.
Om de dode momenten door te brengen
Comment