Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Achsow...

Comment

• Een aap

Comment

• M'n foto's zijn precies wat licht uitgevallen. Ik vond mijn vorige reeks foto's wat te donker en daar stond de belichting al op 7. Deze staan op 10.

Comment

• rofl

Ik zie dat je dan toch uiteindelijk een witte Esprit hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
            rofl

Ik zie dat je dan toch uiteindelijk een witte Esprit hebt
            Na 2 zwarte en 2 rode heb ik eindelijk een witte gewonnen.

Comment

• Als je foto's neemt dan sla je die op je memorycard op, en hoe krijg je ze van de memorycard naar je pc??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                Als je foto's neemt dan sla je die op je memorycard op, en hoe krijg je ze van de memorycard naar je pc??
                Je kan ze ook gewoon direct opslaan op USB kaart of op een MP3. Dat kan na dat je ze hebt opgeslagen op memorycard ook nog op USB opslaan met fotolab.

Comment

• Voor de voorstelling van de PS3 hebben ze bij PD GT4 wat aangepast.

Comment

• Ik heb hier eens iets gelezen over het feit dat de Memory Card niet meer werkte. Ik denk dat ik dat ook aan de hand heb. Volgens mijn broer verschijnt er "Memory Card corrupted". Weet er iemand wat dat wil zeggen? Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                      Voor de voorstelling van de PS3 hebben ze bij PD GT4 wat aangepast.

http://www.gtplanet.net/gallery/gt5/...50516072907456
                      Holy ****!

that's nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                        Ik heb hier eens iets gelezen over het feit dat de Memory Card niet meer werkte. Ik denk dat ik dat ook aan de hand heb. Volgens mijn broer verschijnt er "Memory Card corrupted". Weet er iemand wat dat wil zeggen? Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken
                        Dat krijg je wanneer je als je aan het saven bent de ps2 uitzet of memory card uittrekt.

maw de data is verloren

Comment

• nurburgring is zalig
                          rs6 is traag :p
                          aston martin vanquish is de snelste tot nu toe, 7.59.000
                          2de is scooby en 3de een supra, tijden van 8.02.000, 8.03.000
                          niet slecht hé, en dat op 1 ronde
                          rs6 haalde 8.15.000 dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                            nurburgring is zalig
                            rs6 is traag :p
                            aston martin vanquish is de snelste tot nu toe, 7.59.000
                            2de is scooby en 3de een supra, tijden van 8.02.000, 8.03.000
                            niet slecht hé, en dat op 1 ronde
                            rs6 haalde 8.15.000 dacht ik
                            uw tijden zuigen wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                              Ik heb hier eens iets gelezen over het feit dat de Memory Card niet meer werkte. Ik denk dat ik dat ook aan de hand heb. Volgens mijn broer verschijnt er "Memory Card corrupted". Weet er iemand wat dat wil zeggen? Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken
                              yep de data zijn verloren, ik weet niet of het van alle gesavde games zo is,

denk wel dat je de memory cards kan hergebruiken.
                              En dat is niet altijd van de ps uit tzetten of de kaart te verwijderen, ik heb dat vroeger ook spontaan gekregen.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik heb voor de Opel Event een Speedster Turbo gekocht en alle mogelijke tuning gedaan (turbo kit 3, weight reduction 3, ...). Zit op +300pk. En toch is dat ding niet vooruit te branden, ze rijden allemaal van mij weg op een rechte lijn.
                                Wat kan ik hier nog aan doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                  Ik heb voor de Opel Event een Speedster Turbo gekocht en alle mogelijke tuning gedaan (turbo kit 3, weight reduction 3, ...). Zit op +300pk. En toch is dat ding niet vooruit te branden, ze rijden allemaal van mij weg op een rechte lijn.
                                  je kunt miss de versnellings bak beter afstellen ofzo...
                                  ik heb er ook eentje en die gaat wel goed vooruit...

Comment

Ik heb voor de Opel Event een Speedster Turbo gekocht en alle mogelijke tuning gedaan (turbo kit 3, weight reduction 3, ...). Zit op +300pk. En toch is dat ding niet vooruit te branden, ze rijden allemaal van mij weg op een rechte lijn.
                                    tweaken die handel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                      uw tijden zuigen wel
                                      die van zero2 zijn nog slechter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        tweaken die handel!
                                        Tweaken ??

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                                        je kunt miss de versnellings bak beter afstellen ofzo...
                                        ik heb er ook eentje en die gaat wel goed vooruit...
                                        Lijkt me nogal omslachtig, bij tuning sla ik het onderdeel 'drivetrain' altijd over
                                        Misschien moet ik het eens proberen. Welke moet ik dan pakken ?

Comment

Tweaken ??

Lijkt me nogal omslachtig, bij tuning sla ik het onderdeel 'drivetrain' altijd over
                                          Misschien moet ik het eens proberen. Welke moet ik dan pakken ?
                                          ja tweaken

alles fijn afstellen aan je auto, remmen, vering, turbo, banden..

gebruik die driving park courses om alles fijn te slijpen

Comment

Working...
                                          X