Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hier eens iets gelezen over het feit dat de Memory Card niet meer werkte. Ik denk dat ik dat ook aan de hand heb. Volgens mijn broer verschijnt er "Memory Card corrupted". Weet er iemand wat dat wil zeggen? Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken
Ik heb hier eens iets gelezen over het feit dat de Memory Card niet meer werkte. Ik denk dat ik dat ook aan de hand heb. Volgens mijn broer verschijnt er "Memory Card corrupted". Weet er iemand wat dat wil zeggen? Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken
Dat krijg je wanneer je als je aan het saven bent de ps2 uitzet of memory card uittrekt.
yep de data zijn verloren, ik weet niet of het van alle gesavde games zo is,
denk wel dat je de memory cards kan hergebruiken.
En dat is niet altijd van de ps uit tzetten of de kaart te verwijderen, ik heb dat vroeger ook spontaan gekregen.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik heb voor de Opel Event een Speedster Turbo gekocht en alle mogelijke tuning gedaan (turbo kit 3, weight reduction 3, ...). Zit op +300pk. En toch is dat ding niet vooruit te branden, ze rijden allemaal van mij weg op een rechte lijn.
Wat kan ik hier nog aan doen ?
Ik heb voor de Opel Event een Speedster Turbo gekocht en alle mogelijke tuning gedaan (turbo kit 3, weight reduction 3, ...). Zit op +300pk. En toch is dat ding niet vooruit te branden, ze rijden allemaal van mij weg op een rechte lijn.
je kunt miss de versnellings bak beter afstellen ofzo...
ik heb er ook eentje en die gaat wel goed vooruit...
Comment