Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alles fijn afstellen aan je auto, remmen, vering, turbo, banden..
gebruik die driving park courses om alles fijn te slijpen
Kzal tes proberen.
Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik mij nogal snel erger aan zo'n dingen. Tzou kunnen dat ik morgen geen Speedster meer heb als je mij begrijpt.
Ik denk het niet: in GT4 kan je echt vol gaan, als je in het echt een beetje mist, dan heb je een groot probleem
Volgens mij is zo'n LMP volledig naar de ruk voor dat je een ronde gedaan hebt. Met al die putten.
Dat hij sneller is dan de F1 is omdat die F1 niet op de baan te houden is terwijl de Sauber een erg goede wegligging heeft.
Over LMP's gesproken, de 4 zwarte Lemans bakken stonden weer bij de 2ehands dealers. Ik heb meteen die Mazda gekocht die lemans gewonnen heeft. maar toen had ik nog maar 800.000 credits over en de 2 bolide's die ik nog niet had kosten beide 3.900.000 credits. Ik dus wat racewagens verkocht om toch nog 3.900.000 credits te hebben. Wat blijkt: ik was een dag te laat. Die Toyota GT1 ziet er nochtans zooo goed uit.
Je moet eens in Arcade mode een Formula 1 nemen en via quicktune opdrijven en dan op de nürburgring rijden.
dat ben je gegarandeert sneller dan een sauber
Ja maar dat zou niet tellen. Is er eigelijk een manier om op die F1 de motorrem mider sterk te maken? Ik heb de indruk dat de achterwielen blokeren als je uitbolt. Da's tamelijk gevaarlijk in de bochten. :d
Ja maar dat zou niet tellen. Is er eigelijk een manier om op die F1 de motorrem mider sterk te maken? Ik heb de indruk dat de achterwielen blokeren als je uitbolt. Da's tamelijk gevaarlijk in de bochten. :d
Dat heb ik bij veel auto's.
Soms geven ze nog extra gas of blijven ze in de toeren hangen.
Soms geven ze nog extra gas of blijven ze in de toeren hangen.
manueel rijden is een must.
Ik rij manueel, dat in de toeren blijven hangen is eenvoudig tegen te gaan door harder te remmen voor de bocht en op gas blijven staan in de bocht. motorrem daarintegen daar geraak ik niet van af op die F1.
Ik rij manueel, dat in de toeren blijven hangen is eenvoudig tegen te gaan door harder te remmen voor de bocht en op gas blijven staan in de bocht. motorrem daarintegen daar geraak ik niet van af op die F1.
Niet te hoog in toeren terugschakelen als je afremt en dan hernemen uit een versnelling hoger. Dus die ene bocht die je tot nu toe altijd al in tweede nam, neem je nu maar in derde. Je zal zien dat het je niet eens zoveel tijd kost (minder tractieproblemen) en dat het veel minder moeilijk en stressend rijden is !!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
ik schakel altijd in de versnelling die aangegeven staat
tractie problemen (als er die al zijn) vind ik nie erg, ofwel geef ik wa voorzichtig gas
sommige auto's is het echt niet aangeraden om lage toeren te rijden
rx-8 vb of ander hoogtoerige voertuigen
ik schakel altijd in de versnelling die aangegeven staat
tractie problemen (als er die al zijn) vind ik nie erg, ofwel geef ik wa voorzichtig gas
sommige auto's is het echt niet aangeraden om lage toeren te rijden
rx-8 vb of ander hoogtoerige voertuigen
Die aangeduide versnellingen volg ik bijna nooit, ik schakel altijd nog ene extra naar onder.
Comment