Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
    Lichtjes verslaafd geraakt ??

K heb net de TVR Speed 12 gewonnen, dat ding is onhandelbaar gewoon
    Te bedenken dat ik nog maar even heb gespeeld!

'k Heb 3 auto's, golf, lupo en autobianchi geval

En rijbewijs B! :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      Is dat die van in GT3? dat lang plat spel met grote bumpers
      Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Zelfs ik heb de indruk dat ik nog maar even heb gespeeld, maar ik heb wel 72 wagens meer dan jou

Mss toch best een verslavend spel....

Comment

• ik heb nu de cien en dieje toyota rallycar gewonnen
          en wat zag ik by used cars?
          een tvr V8S, 220pk FR en 1050kg in geel voor 20000cr en een heerlijk geluid
          ik heb hem gekocht en gewicht tot 987kg nu kan hij mee doen aan britsh light weight cup

goed of slecht gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
            Bwa, dit is realistischer. Maar aangezien je WoW wilt kopen, maakt dat voor jou geen bal uit denk ik

P.S. Als je WoW hebt, zal ik wel eens goedendag komen zeggen, en als je een horde blijkt te zijn, zal ik je wel even de grond in boren
            Ik hou je op de hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Ik heb 'm ook

Schitterend spel... De Driving Dynamics zijn vrij reëel, met veel onderstuur als je bochten te hard neemt... Maar ik heb graag dat speelse karakter.. Straks eens ESP afzetten, dat zal het wel een stuk interessanter maken..

De Graphics rouleren, en mijn geliefde circuit zit er terug in, de high speed ring

Mijn eerste auto is de Viper SRT-10, en die gaat aardig... Heb er al eens 1 keer op de Norschleifde mee gescheurd (damn, wat een track) en haalde 8.10, is nog voor verbetering vatbaar..

high speed ring?

uit gran turismo 1 ..

eens kijken of mijn geheugen me niet heeft laten stekn
              -optrek rechtstuk, ruime bocht, remmen!! bocht naar links, dan naar rechts, terug naar links, dan onder een brug (of tunnel), dan laatste bocht en hop weer op het rechte stuk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                ik heb nu de cien en dieje toyota rallycar gewonnen
                en wat zag ik by used cars?
                een tvr V8S, 220pk FR en 1050kg in geel voor 20000cr en een heerlijk geluid
                ik heb hem gekocht en gewicht tot 987kg nu kan hij mee doen aan britsh light weight cup

goed of slecht gedaan?
                Idd niet slecht. ik heb die lightweight cup gereden met een Mini Cooper S denk ik.
                Je kan hem echter ook rijden met een tot 700pk opgetunede AC Cobra 427

Comment

Idd niet slecht. ik heb die lightweight cup gereden met een Mini Cooper S denk ik.
                  britisch light weight cup met een cobra? wtf?

een Cobra is een amerikaanse auto, géén engelse. (alhoewel afkomstig is daarvan, de cobra is ontstaan in amerika)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    britisch light weight cup met een cobra? wtf?

een Cobra is een amerikaanse auto, géén engelse. (alhoewel afkomstig is daarvan, de cobra is ontstaan in amerika)
                    Ja, oke, je hebt twee verschillende "Cobra's"

De AC 427 , dus de engelse
                    De Shelby Cobra 427, dus de Amerikaanse.

Maar aangezien AC Cobra meer ingeburgerd zit dan AC 427s/c, schreef ik cobra

Comment

Ja, oke, je hebt twee verschillende "Cobra's"

De AC 427 , dus de engelse
                      De Shelby Cobra 427, dus de Amerikaanse.

Maar aangezien AC Cobra meer ingeburgerd zit dan AC 427s/c, schreef ik cobra
                      ach zo

geef mij maar de Shelby Phantom Cobra 427 met 750pk V8

Comment

ik denk dat ik hem toch moet tunen want in de spider/roadster cup in beginner hal wint hij juist niet
                        kan je niet qualificatie doen om als 1ste te vertrekken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                          ik denk dat ik hem toch moet tunen want in de spider/roadster cup in beginner hal wint hij juist niet
                          kan je niet qualificatie doen om als 1ste te vertrekken?
                          hoe bedoel je?

ja das gewoon in pole position beginnen hé

btw zitten er in gt4 weer van die irritante races? in gt3 waren dat endurance races. verschrikkelijk!

78 ronden in cote d'azur
                          100ronden op die ovaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                            hoe bedoel je?

ja das gewoon in pole position beginnen hé

btw zitten er in gt4 weer van die irritante races? in gt3 waren dat endurance races. verschrikkelijk!

78 ronden in cote d'azur
                            100ronden op die ovaal
                            Die zijn idd rubbish, ze zitten er ook dit keer weer in. Verder heb je nog een boel 'challenges' (vb auto's voorbijsteken op bepaalde stukken of in een bepaalde tijd), sneeuw en ijs-rally's, je kan tweedehands getunede auto's kopen, spoilers op je auto zetten, ...

Het heeft een serieuze meerwaarde tgo. GT3 vind ik persoonlijk. In het eerste halfuur da'k het speelde dacht ik ook ff van "Tja ... Dit is GT3 all over". Maar dan speel je wat verder, en voor je het weet is het drie uur later en heb je nog geen zin om ermee op te houden. Het is zooooooooooveel beter dan GT3 !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Die zijn idd rubbish, ze zitten er ook dit keer weer in. Verder heb je nog een boel 'challenges' (vb auto's voorbijsteken op bepaalde stukken of in een bepaalde tijd), sneeuw en ijs-rally's, je kan tweedehands getunede auto's kopen, spoilers op je auto zetten, ...

Het heeft een serieuze meerwaarde tgo. GT3 vind ik persoonlijk. In het eerste halfuur da'k het speelde dacht ik ook ff van "Tja ... Dit is GT3 all over". Maar dan speel je wat verder, en voor je het weet is het drie uur later en heb je nog geen zin om ermee op te houden. Het is zooooooooooveel beter dan GT3 !
                              ik heb GT4 Prologue. kan ik het daarmee enigsinds vergelijken?

Comment

• Zo veel te meer dat ik dat hier zie, zoveel te meer zin ik krijg om mij ook een PS2 met GT4 te gaan afschaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                  Zo veel te meer dat ik dat hier zie, zoveel te meer zin ik krijg om mij ook een PS2 met GT4 te gaan afschaffen.
                                  het is een hoge prijs misschien voor een spel, maar als autoliefhebber kan je dit gewoon niet laten liggen geloof me. Al die auto's, de uren spelplezier, die je eraan hebt. Ik heb geen ps2, en ik speel nog steeds gt2 op mijn ps1 als ik me verveel in de zomer, wil al iets zeggen zeker

Nuja gt4 is gewoon het beste dat ik al heb gespeeld, hoewel het extreem verslavend en het is ook een van de meest frustrerende games: gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede

een nadeel vind ik: de vele coneptcars die je bijkrijgt, die toch niet veel waard zijn qua prestaties en je kunt ze verdorie niet verkopen!!!
                                  Last edited by ; 15/03/2005, 17:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

je meot dat autobianchi geval verkopen! Dat ding is echt traag en je kunt hem verkopen voor 8000 credits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                      Lichtjes verslaafd geraakt ??

K heb net de TVR Speed 12 gewonnen, dat ding is onhandelbaar gewoon
                                      van Gran Turismo 1 is die al verkrijgbaar, en in elk spel kon je er niet met rijden! In real life zal de auto dus ook zwaar sucken! Denk ik zo...iemand al ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                        van Gran Turismo 1 is die al verkrijgbaar, en in elk spel kon je er niet met rijden! In real life zal de auto dus ook zwaar sucken! Denk ik zo...iemand al ervaring mee?
                                        ik denk dat het met veel tvr's zo gesteld is. Die tvr met al die luchtinlaten in de motorkap hebben ze nog getest in topgear. Ze gaven hem de bijnaam "widowmaker" omdat hij zo gevaarlijk was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Nuja gt4 is gewoon het beste dat ik al heb gespeeld, hoewel het extreem verslavend en het is ook een van de meest frustrerende games: gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede

lol, gij hebt het zwaar zitten he

Comment

Working...
                                          X