Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb nu de cien en dieje toyota rallycar gewonnen
en wat zag ik by used cars?
een tvr V8S, 220pk FR en 1050kg in geel voor 20000cr en een heerlijk geluid
ik heb hem gekocht en gewicht tot 987kg nu kan hij mee doen aan britsh light weight cup
Schitterend spel... De Driving Dynamics zijn vrij reëel, met veel onderstuur als je bochten te hard neemt... Maar ik heb graag dat speelse karakter.. Straks eens ESP afzetten, dat zal het wel een stuk interessanter maken..
De Graphics rouleren, en mijn geliefde circuit zit er terug in, de high speed ring
Mijn eerste auto is de Viper SRT-10, en die gaat aardig... Heb er al eens 1 keer op de Norschleifde mee gescheurd (damn, wat een track) en haalde 8.10, is nog voor verbetering vatbaar..
high speed ring?
uit gran turismo 1 ..
eens kijken of mijn geheugen me niet heeft laten stekn
-optrek rechtstuk, ruime bocht, remmen!! bocht naar links, dan naar rechts, terug naar links, dan onder een brug (of tunnel), dan laatste bocht en hop weer op het rechte stuk..
ik heb nu de cien en dieje toyota rallycar gewonnen
en wat zag ik by used cars?
een tvr V8S, 220pk FR en 1050kg in geel voor 20000cr en een heerlijk geluid
ik heb hem gekocht en gewicht tot 987kg nu kan hij mee doen aan britsh light weight cup
goed of slecht gedaan?
Idd niet slecht. ik heb die lightweight cup gereden met een Mini Cooper S denk ik.
Je kan hem echter ook rijden met een tot 700pk opgetunede AC Cobra 427
Idd niet slecht. ik heb die lightweight cup gereden met een Mini Cooper S denk ik.
ik denk dat ik hem toch moet tunen want in de spider/roadster cup in beginner hal wint hij juist niet
kan je niet qualificatie doen om als 1ste te vertrekken?
ik denk dat ik hem toch moet tunen want in de spider/roadster cup in beginner hal wint hij juist niet
kan je niet qualificatie doen om als 1ste te vertrekken?
btw zitten er in gt4 weer van die irritante races? in gt3 waren dat endurance races. verschrikkelijk!
78 ronden in cote d'azur
100ronden op die ovaal
Die zijn idd rubbish, ze zitten er ook dit keer weer in. Verder heb je nog een boel 'challenges' (vb auto's voorbijsteken op bepaalde stukken of in een bepaalde tijd), sneeuw en ijs-rally's, je kan tweedehands getunede auto's kopen, spoilers op je auto zetten, ...
Het heeft een serieuze meerwaarde tgo. GT3 vind ik persoonlijk. In het eerste halfuur da'k het speelde dacht ik ook ff van "Tja ... Dit is GT3 all over". Maar dan speel je wat verder, en voor je het weet is het drie uur later en heb je nog geen zin om ermee op te houden. Het is zooooooooooveel beter dan GT3 !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Die zijn idd rubbish, ze zitten er ook dit keer weer in. Verder heb je nog een boel 'challenges' (vb auto's voorbijsteken op bepaalde stukken of in een bepaalde tijd), sneeuw en ijs-rally's, je kan tweedehands getunede auto's kopen, spoilers op je auto zetten, ...
Het heeft een serieuze meerwaarde tgo. GT3 vind ik persoonlijk. In het eerste halfuur da'k het speelde dacht ik ook ff van "Tja ... Dit is GT3 all over". Maar dan speel je wat verder, en voor je het weet is het drie uur later en heb je nog geen zin om ermee op te houden. Het is zooooooooooveel beter dan GT3 !
ik heb GT4 Prologue. kan ik het daarmee enigsinds vergelijken?
Zo veel te meer dat ik dat hier zie, zoveel te meer zin ik krijg om mij ook een PS2 met GT4 te gaan afschaffen.
het is een hoge prijs misschien voor een spel, maar als autoliefhebber kan je dit gewoon niet laten liggen geloof me. Al die auto's, de uren spelplezier, die je eraan hebt. Ik heb geen ps2, en ik speel nog steeds gt2 op mijn ps1 als ik me verveel in de zomer, wil al iets zeggen zeker
Nuja gt4 is gewoon het beste dat ik al heb gespeeld, hoewel het extreem verslavend en het is ook een van de meest frustrerende games: gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede
een nadeel vind ik: de vele coneptcars die je bijkrijgt, die toch niet veel waard zijn qua prestaties en je kunt ze verdorie niet verkopen!!!
K heb net de TVR Speed 12 gewonnen, dat ding is onhandelbaar gewoon
van Gran Turismo 1 is die al verkrijgbaar, en in elk spel kon je er niet met rijden! In real life zal de auto dus ook zwaar sucken! Denk ik zo...iemand al ervaring mee?
van Gran Turismo 1 is die al verkrijgbaar, en in elk spel kon je er niet met rijden! In real life zal de auto dus ook zwaar sucken! Denk ik zo...iemand al ervaring mee?
ik denk dat het met veel tvr's zo gesteld is. Die tvr met al die luchtinlaten in de motorkap hebben ze nog getest in topgear. Ze gaven hem de bijnaam "widowmaker" omdat hij zo gevaarlijk was
Nuja gt4 is gewoon het beste dat ik al heb gespeeld, hoewel het extreem verslavend en het is ook een van de meest frustrerende games: gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede
Comment