Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren wou ik naar Star Wars Ep.III zien en ik dacht dat er om 22u ook een voorstelling was, dus ik daar aankomen kwart voor ongeveer. Bleek dat de voorstelling pas op 10 voor 11 was. Tijd over dus.
Dan maar op de PS2's gespeeld die daar staan. Heb er zelf gene, dus 't was de eerste keer dat ik GT4 zelf speelde.
Wat ik vreemd vind ... ik heb de Nürburgring in time trial mode gereden, met een 120d waarvan ik het vermogen heb verminderd tot 128 pk (-20%) zodat de kar ongeveer het vermogen van Babs had. Als banden had ik gewone straatbanden gelegd (wel "sport"). Automatische versnellingsbak (want ik ben die controllers niet gewoon en 'k had al problemen genoeg om secuur te sturen), en ASC en ESP aan.
Ik had de indruk dat ik op PS2 niet echt sneller reed dan in 't echt, want zoals ik 't me herinnerde van twee weken geleden live op de Ring, zo was 't ook nu (bepaalde punten wist ik nog goed in welke versnelling ik zat enz.).
Elke race ofzo waar je aan deelneemt is 1 dag geloof ik
Dus na 695 races (examen testen horen hier ook onder, net zoals free rides, ...) zit je 695 dagen verder
Ook als je een wagen of een setje velgen of een spoiler koopt gaat er een dag voorbij. In tegenstelling tot anderen heb ik alweer geen fuk te doen voor school. Tijd genoeg dus om s'avonds tijdens de week GT4 te spelen.
Ik ben wat 2ehand gaan sjoppen. Ik ben deze tegengekomen:
Isuzu Piazza:
Ligt bijzonder goed op de baan maar z'n motor is standaard nogal mak.
Aan een normale Mitsubishi FTO zou ik mijn geld niet spenderen maar als het een zwarte is en er staat een spoiler op om die ongelofelijk saaie kont wat op te smukken... Rijd nog redelijk plezant ook.
Zwak. De film was nodig om de reeks compleet te maken, maar daarmee is ook alles gezegd. Nog een geluk dat de complexiteit van de scenery zo verbluffend was, dan had ik nog iets om naar te kijken. Het personage Anakin wordt wel goed neergezet, vind ik.
Nochtans vond ik III weer beter dan II, maar het verhaal en de acteerprestatie's trekken inderdaad op niet veel, gelukkig maken de beelden (my god ) veel goed...
Nu nog w8en op de laatste 3 episodes
En sepultura...'t is Darth Vader, niet Dark
Hmm, zodra de examens achter de rug zijn, ik weer veel te veel tijd over heb, de goesting vind om mijn PS2 controller uit de PC te rukken en trug in de PS2 te pluggen, dan ga ik ook weer eens verder razen op GT4
Comment