Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
    Heb je de championships ook gewonnen? of gewoon elke race apart?
    Merde!! ééntje vergeten.

Bij de World compact race heb ik ze enkel apart gedaan,
    eens rap doen zie .
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Heb je overal fully gold?
      Heeft toch geen belang in toernooi? als je maar bij de laatste race het meeste punten hebt is i ook al goed hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
        Heeft toch geen belang in toernooi? als je maar bij de laatste race het meeste punten hebt is i ook al goed hoor
        Neen, om die extreme hall vrij te spelen moet je in alle tornooien, én op alle races goud hebben dacht ik.

Comment

• Heb niet op alles goud en toch mag ik in de extreme hall..

Comment

• Gisteren wou ik naar Star Wars Ep.III zien en ik dacht dat er om 22u ook een voorstelling was, dus ik daar aankomen kwart voor ongeveer. Bleek dat de voorstelling pas op 10 voor 11 was. Tijd over dus.

Dan maar op de PS2's gespeeld die daar staan. Heb er zelf gene, dus 't was de eerste keer dat ik GT4 zelf speelde.

Wat ik vreemd vind ... ik heb de Nürburgring in time trial mode gereden, met een 120d waarvan ik het vermogen heb verminderd tot 128 pk (-20%) zodat de kar ongeveer het vermogen van Babs had. Als banden had ik gewone straatbanden gelegd (wel "sport"). Automatische versnellingsbak (want ik ben die controllers niet gewoon en 'k had al problemen genoeg om secuur te sturen), en ASC en ESP aan.

Ik heb écht rustig en beheerst gereden, ik heb nooit maar dan ook nooit in 't gras gezeten met de vier wielen (soms 'es een klein beetje met één kant van de auto), nooit gecrasht of geslipt of wat dan ook. En op 't rechte stuk deed dat ding nauwelijks 180 per uur.

Ik had de indruk dat ik op PS2 niet echt sneller reed dan in 't echt, want zoals ik 't me herinnerde van twee weken geleden live op de Ring, zo was 't ook nu (bepaalde punten wist ik nog goed in welke versnelling ik zat enz.).

En nu het vreemde : rondje in 9 minuten en 40 seconden (ofzo) ?!? Dat geloof ik nou 'es écht niet, zie. als je ziet hoe dieje kerel van Topgear die S-type 2.7D aanpakte om nét onder de 10 minuten te geraken, en ik dan met een VR 118d doe het op m'n gemakjes (ik had zéker nog heel wat marge) in 20 seconden minder ?

Wat scheelt er aan PS2 / GT4 ? Die tijden zijn toch niet realistisch ? Ik vermoed dat ik met Babs een rondje in 't echt deed op 12 minuten ongeveer. Ik reed wel uiterst voorzichtig, dat wel, maar snel ging het bjwijlen zéker (vooral in de tragere bochten was 't gewoon alles geven), wat te horen was aan de banden.

Comment

• Wat ik wél kan zeggen :
              1. De Ring is in GT4 duizend keer realistischer dan in PGR2.
              2. In GT4 ervaar je wel nog niet genoeg de "beslotenheid" van het circuit, meestal staan er in 't echt nog meer bomen, heb je nog meer het 'bos'-gevoel.
              3. Op PC of op spelconsole zijn die verticale hoogteverschillen héél erg moeilijk weer te geven, maar in GT4 is 't écht wel behoorlijk gelukt.
              4. De thrill van het slapjes rijden met een 320d met 126 pk in 't écht op de Ring, is ongeveer één miljard keer groter dan met de snelste kar in VR sjeezen over dezefde Ring, zelfs als je in die laatste situatie volledig opgefokt zit omdat 't de éérste keer is dat je zal kunnen winnen waardoor je nieuwe auto's kan unlocken ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                kzou het proberen kloppen had het nurnburg nt geweest, is het stomste parcour imo :p
                't Is dan ook het moeilijkste ter wereld, waar énkel de écht goeie chauffeurs raad mee weten. Vraag het élke piloot IRL .... ik heb ook al een aantal circuits IRL afgereden, maar de Nürburgring slaat alles Ze noemen 't niet voor niks "de Groene Hel".

Nog wat oefenen, als je écht goed bent blijft er maar één uitdaging meer, en dat is de Hel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                  Bij elk veelvoud van dag 695 en dat gedurende de 5 dagen erna...
                  Kan je ze énkel dán rijden ? Je kan ze niet kopen ofzo ?

Hoe stom ...

En hoelang duurt één dag in GT4 ? Na hoeveel keer spelen zit je aan dag 695 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Kan je ze énkel dán rijden ? Je kan ze niet kopen ofzo ?

Hoe stom ...

Op die dag of een veelvoud kan je ze kopen, slimmerik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Elke race ofzo waar je aan deelneemt is 1 dag geloof ik
                      Dus na 695 races (examen testen horen hier ook onder, net zoals free rides, ...) zit je 695 dagen verder

btw, Star Wars, you liked?

Comment

• Simpeler: elke keer dat je op een circuit komt ben je een dag verder. dus na 2 keer op een circuit te zijn geweest, ben je 2 dagen verder.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ook als je een wagen of een setje velgen of een spoiler koopt gaat er een dag voorbij. In tegenstelling tot anderen heb ik alweer geen fuk te doen voor school. Tijd genoeg dus om s'avonds tijdens de week GT4 te spelen.

Ik ben wat 2ehand gaan sjoppen. Ik ben deze tegengekomen:

Isuzu Piazza:

Ligt bijzonder goed op de baan maar z'n motor is standaard nogal mak.

Comment

• Aan een normale Mitsubishi FTO zou ik mijn geld niet spenderen maar als het een zwarte is en er staat een spoiler op om die ongelofelijk saaie kont wat op te smukken... Rijd nog redelijk plezant ook.

Comment

• wat steek jij toch uit met die wagens?

Comment

• Tot slot nog de Mitsu Legnum. De wagen voor Darth Vaders met een hond.

Last edited by ; 25/05/2005, 16:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                  http://img285.echo.cx/my.php?image=img00126lr.jpg

wat steek jij toch uit met die wagens?
                                  Ik vlam graag over die heuvel op Infineon.

Comment

• doe ik ook graag, gewoon wat auto's kopen en tunen en dan free run

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      btw, Star Wars, you liked?
                                      Zwak. De film was nodig om de reeks compleet te maken, maar daarmee is ook alles gezegd. Nog een geluk dat de complexiteit van de scenery zo verbluffend was, dan had ik nog iets om naar te kijken. Het personage Anakin wordt wel goed neergezet, vind ik.

Mochten ze alle Star Wars films in één keer hebben uitgebracht met dezelfde visuele complexiteit als Ep.III, en allemaal achter elkaar als één film hebben gespeeld, dan zou nagenoeg gans Ep.III gekend staan als "dat saaie middenstuk", vermoed ik.

De hetze niet waard, mijn gedacht.

Comment

• Nochtans vond ik III weer beter dan II, maar het verhaal en de acteerprestatie's trekken inderdaad op niet veel, gelukkig maken de beelden (my god ) veel goed...
                                        Nu nog w8en op de laatste 3 episodes

En sepultura...'t is Darth Vader, niet Dark

Hmm, zodra de examens achter de rug zijn, ik weer veel te veel tijd over heb, de goesting vind om mijn PS2 controller uit de PC te rukken en trug in de PS2 te pluggen, dan ga ik ook weer eens verder razen op GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

En sepultura...'t is Darth Vader, niet Dark
                                          Pff starwars nerd.

Comment

Working...
                                          X