Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    't Is dan ook het moeilijkste ter wereld, waar énkel de écht goeie chauffeurs raad mee weten. Vraag het élke piloot IRL .... ik heb ook al een aantal circuits IRL afgereden, maar de Nürburgring slaat alles Ze noemen 't niet voor niks "de Groene Hel".

Nog wat oefenen, als je écht goed bent blijft er maar één uitdaging meer, en dat is de Hel.
    Het is niet dat ik het niet kan rijden (ik zeg niet dat het een simpel parcours is). maar om met een Bentley Race car dat parcour zonder eruit te vliegen te rijden vond ik toch maar vervelend

Als je met je eigen wagen op circuit rijdt, zit je dan niet de hele tijd te denken "best nt te snel gaan" of hou je je gewoon binnen de veilige zone?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
      Simpeler: elke keer dat je op een circuit komt ben je een dag verder. dus na 2 keer op een circuit te zijn geweest, ben je 2 dagen verder.
      wagen kopen en tunen is ook 2 dagen dacht ik

Comment

• Ik ben GT4 volledig beu en ik zit nog maar aan 15%

Ik vind het nog altijd een schitterend spel maar na de 3 voorgangers komt de format me stilaan de strot uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
          Als je met je eigen wagen op circuit rijdt, zit je dan niet de hele tijd te denken "best nt te snel gaan" of hou je je gewoon binnen de veilige zone?
          Het is wel een beetje scary ... maar je blijft uiteraard zwáár binnen de veilige grenzen. zowiezo ben je niet met een 600 monster op baan waarmee je in no time te snel rijdt. Op die manier (dus door trager te rijden omdat de auto niet krachtig genoeg is) heb je nagenoeg altijd voldoende reserve om met evt. hard remmen alsnog traag genoeg te gaan rijden zodat je niet uit de baan gaat.

Immers, zo 'es halfzacht met de zijkant van de wagen tegen de vangrails glijden is in GT4 af en toe onvermijdelijk, maar in 't écht is er wél een schademodel en het kost nog 'es geld ook.

Nu, in de overzichtelijke bochten ging ik voluit, hoor. Met érg serieus piepende banden ... freaky om zien wat een normale auto met 18" toch aankan van zijdelingse versnelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Het is wel een beetje scary ... maar je blijft uiteraard zwáár binnen de veilige grenzen. zowiezo ben je niet met een 600 monster op baan waarmee je in no time te snel rijdt. Op die manier (dus door trager te rijden omdat de auto niet krachtig genoeg is) heb je nagenoeg altijd voldoende reserve om met evt. hard remmen alsnog traag genoeg te gaan rijden zodat je niet uit de baan gaat.

Immers, zo 'es halfzacht met de zijkant van de wagen tegen de vangrails glijden is in GT4 af en toe onvermijdelijk, maar in 't écht is er wél een schademodel en het kost nog 'es geld ook.

Nu, in de overzichtelijke bochten ging ik voluit, hoor. Met érg serieus piepende banden ... freaky om zien wat een normale auto met 18" toch aankan van zijdelingse versnelling.
            sounds like fun
            geen driftshowtjes geprobeerd?
            Last edited by ; 26/05/2005, 17:42.

Comment

• ik ben nu bezig met de GT races voor F1 bolides ... (15 parcours)! Zelf rij ik met de f1 die ik gewonnen heb. Ik kan bijna niet anders dan zelf alle races rijden, want zet je heb op B spec, dan kan ie ze bijna niet inhalen ...

Heb vandaag ook eens gekeken in welke dag ik juist zat in het spel ... toch wel een beetje pech! Dag 716 ... ! Had ik maar enkele dagen eerder gelezen dat je op dag 695-700 die black cars kunt winnen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                Heb vandaag ook eens gekeken in welke dag ik juist zat in het spel ... toch wel een beetje pech! Dag 716 ... ! Had ik maar enkele dagen eerder gelezen dat je op dag 695-700 die black cars kunt winnen ...
                ik zit aan dag 1990 ofzo, en heb nog steeds die black cars nt gezien :/
                maar nu let ik op de dagen dat ik tijdig eens kijk of ze er al staan

Comment

• Wat is er kleiner dan 3400mm ?
                  Nodig voor Lightweight Cup

Comment

• Iemand had hier gezegd dat je 1.000.000 credits verdient door de DTM te winnen
                    Nu heb ik deze uitgereden bij European Events en 75.000 credits verdient ?? (+3x15.000)
                    Heb wel een CLK DTR Race Car gewonnen en deze is wel wat waard als j'em verkoopt (700.000 of zo). Bedoelde je een miljoen op die manier of is er verder in het spel nog een DTM ????

Comment

• is het niet 5x 15000= 75000 cr en dan nog is prijzengeld omdat je de DTM gewonnen hebt?
                      + dan de auto verkopen van 740000 cr ofzo..

dat is bijna een miljoen hé

Comment

• OK dan

Comment

ik zit aan dag 1990 ofzo, en heb nog steeds die black cars nt gezien :/
                          maar nu let ik op de dagen dat ik tijdig eens kijk of ze er al staan
                          Wat is er wel zo speciaal aan die 'Black Cars' ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                            Wat is er kleiner dan 3400mm ?
                            Nodig voor Lightweight Cup
                            De kleinste die ik kon bedenken was een Cooperke maar was nog te groot
                            Gelukkig kon ik die nog gebruiken voor de Mini Cooper Event, anders had ik em voor niets gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                              De kleinste die ik kon bedenken was een Cooperke maar was nog te groot
                              Gelukkig kon ik die nog gebruiken voor de Mini Cooper Event, anders had ik em voor niets gekocht.
                              Moet eens naar de afmetingen van een Elise kijken, volgens mij is die kort genoeg
                              Ik heb dat gereden met de Honda 800 Race car ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                Moet eens naar de afmetingen van een Elise kijken, volgens mij is die kort genoeg
                                Mijn Speedster was alleszins te groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                  de elise is te groot

daihatsu Copen ofwel een zekere Suzuki, dat lukt wel

Comment

• bij '80 moet je eens kijken
                                    honda city turbo is juist te groot
                                    ik gebruik altijd een honda beat met turbo en nos erop

Comment

wagen kopen en tunen is ook 2 dagen dacht ik
                                      Zou best kunnen, dacht wel dat het niet alleen met die races is maar was niet zeker.
                                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Is de Gillet Vertigo een aanrader om te kopen?
                                        Ik heb nu ongeveer 1.000.000 credits.

Comment

• In GT3 was het een niet echt snelle wagen die wat overstuurde, maar in GT4 heb ik er nog ni mee gereden. In GT3 moest je er wel mee leren rijden ook.
                                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Working...
                                          X