Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is de Gillet Vertigo een aanrader om te kopen?
Ik heb nu ongeveer 1.000.000 credits.
Ik heb die toch gekocht om die endurances met te rijden (de eerste toch tot ik die minolta unlockte) en als belg moet je hem toch in je garage hebben
is zeker geen slechte wagen
Bon, ik heb net een PS2 gekocht met GT4 erin. Kheb al 2 licenses, en de sunday cup is mine.
Tips? Welke wagen is een goeie begin aanschaf? Ik heb nu die nike promo car maar daar mag je nergens mee rijden en een pontiac sunfire die op niksen trekt...De GTI of R32 staan me wel aan maar ik kom nog 20000 credits tekort. Ik ben nu dus die driving missions aan het doen zodat ik wat cash binnenkrijg...
Waar moet je trouwens de slijtage van je wagen herstellen? Is dit ook bij garage of is dit waar je je olie ververst enzo...Zoals je kan lezen, ik ben een GT4 noob. . Wat wel vaststaat: dat spel is verschrikkelijk verslavend...
'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Bon, ik heb net een PS2 gekocht met GT4 erin. Kheb al 2 licenses, en de sunday cup is mine.
Tips? Welke wagen is een goeie begin aanschaf? Ik heb nu die nike promo car maar daar mag je nergens mee rijden en een pontiac sunfire die op niksen trekt...De GTI of R32 staan me wel aan maar ik kom nog 20000 credits tekort. Ik ben nu dus die driving missions aan het doen zodat ik wat cash binnenkrijg...
Waar moet je trouwens de slijtage van je wagen herstellen? Is dit ook bij garage of is dit waar je je olie ververst enzo...Zoals je kan lezen, ik ben een GT4 noob. . Wat wel vaststaat: dat spel is verschrikkelijk verslavend...
Wel ik ben deze keer begonnen met een lancer van zo ongeveer 20 000 credits denk ik, als je geld genoeg hebt zou ik zeker ook een skyline aanraden.
veel slijtage aan je wagen krijg je niet, af en toe de olie eens verversen en eens een poetsbeurd ...
En ja je hebt gelijk dat het verslavend is ...
ik ben er al van GT1 aan verslaafd
koop een amerikaan:
ford mustang gt, pontiac gto 5.7
300pk en 350pk en dat voor 25000 / 35000
Nee die gaat vanzelf de pits in, alleen jammer dat als i gepit heeft de snelheid terug normaal staat ipv x3..
Snapte niet wat dat was, maakt dat veel verschil ?
Ik heb met mijn Astra Touring Car de Laguna Seca Endurance gereden helemaal in Director's mode omdat ik dat circuit maar niks vind.
Had op het eind 4 ronden voorsprong op de 2e
En wanneer gaat ie dan zelf de pits in, als de banden in het rood staan ?
allez, de Ring is een minuut of 7 tegen dat ge rond zijt (allez, ik toch)
Dan kan er nog veel gebeuren eer dat hij terug aan de pit is.
Koop u een of andere goedkope snelle wagen, rij de 2de van die special dinges, en verkoop de gewonnen wagen. Doe dit opnieuw als je weer geld wil. Doe dit niet als je zonder zo'n "trucjes" wil spelen.
Zorgen dat je wat geld verdient en zo snel mogelijk de HPA Golf IV kopen (bij tuning cars) ... Daar kan je echt immens veel mee doen
En zoals Mister V zegt: met die Golf de tweede 'special condition' doen (eitje met die HPA Golf !), en de gewonnen auto verkopen ... Voilà , u heeft zonet 300.000 credits bij !
Succes en proficiat trouwens met de aankoop
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Snapte niet wat dat was, maakt dat veel verschil ?
Ik heb met mijn Astra Touring Car de Laguna Seca Endurance gereden helemaal in Director's mode omdat ik dat circuit maar niks vind.
Had op het eind 4 ronden voorsprong op de 2e
En wanneer gaat ie dan zelf de pits in, als de banden in het rood staan ?
allez, de Ring is een minuut of 7 tegen dat ge rond zijt (allez, ik toch)
Dan kan er nog veel gebeuren eer dat hij terug aan de pit is.
Als je in director's mode gaat kun je zogezegd vooruitspoelen door L1 (of was het R1) in te houden en naar links te duwen..
Je zal zien dat X1 verandert in X3
Dus als je een 24h koers rijdt en je doet dit in director's mode X1 moet je wel niet zelf rijden maar de computer dat voor u rijdt doet er dan ook 24h over..
Zet je hem op X3 dan moet jij ook geen 24h wachten en gaat de tijd sneller..
Telkens hij gepit heeft komt i wel trg op X1, dus moet je die terug herzetten naar X3.
252 pk NA getuned en een Fully Customizeble LSD gekocht. Dat is het zo wat qua upgrades. Met de volgende LSD settings rijd 'ie tamelijk goed (voor een 1900kg zware Volvo): torque: 7, acceleration: 15, deceleration: 5
Niet te strak dus.
mijn funauto gisteren was een 106 rallye
223pk 805kg
racing/medium
race ophaning
veel wielspin, tot ik met lsd kennis maakte. handig als je zonder tractie controle wilt rijden en als je wagen veel wielspin heeft
Comment