Op mijn USB stick van 25€ gaan anders ook wel genoeg foto's. Ik heb er overlaatst nog 60 opgezet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droeshmm koop daar altijd het laatste/duurste van.. moet ik maar is leren mee werken dan..
tips voor een FF auto?? is het enige type waarmee ik problemen heb om de pk's goed over te brengen naar de wielen
Af en toe kan het geen kwaad om die tekst die onder elk onderdeel eens te lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droeshmm koop daar altijd het laatste/duurste van.. moet ik maar is leren mee werken dan..
tips voor een FF auto?? is het enige type waarmee ik problemen heb om de pk's goed over te brengen naar de wielen
Bij accel (van de naam ben ik niet zeker, het is het middenste) regel je het sturen onder acceleratie (hoe harder hoe minder wheelspin, als het te hard staat stuurt 'ie minder goed)
Met decel kan je het stuurgedrag wanneer je remt of geen gas geeft regelen. (als de wagen in een rechtdoor lijkt te gaan i.p.v. in te sturen wanneer je niet op het gas staat moet je dit zachter zetten.
Dit is wel enkel uit ervaring met achterwielaangedreven auto's maar ik denk wel dat dat ongeveer het zelfde is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ge kunt er ook een turbo opplakken geloof ik, zolang de standaard wagen maar N/A is...
Of was dat nu weer bij non-tuned cars?
Comment
Comment