Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    het is een hoge prijs misschien voor een spel, maar als autoliefhebber kan je dit gewoon niet laten liggen geloof me. Al die auto's, de uren spelplezier, die je eraan hebt. Ik heb geen ps2, en ik speel nog steeds gt2 op mijn ps1 als ik me verveel in de zomer, wil al iets zeggen zeker

Nuja gt4 is gewoon het beste dat ik al heb gespeeld, hoewel het extreem verslavend en het is ook een van de meest frustrerende games: gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede

een nadeel vind ik: de vele coneptcars die je bijkrijgt, die toch niet veel waard zijn qua prestaties en je kunt ze verdorie niet verkopen!!!
    en wat als je garage vol komt te zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      ik heb GT4 Prologue. kan ik het daarmee enigsinds vergelijken?
      Welja, alles wat in Prologue zit, zit ook in GT4. Maar dat is misschien maar 5% van het hele spel, of zo ... Maar als je bedoelt op het vlak van graphics, geluid, besturing, ... : jep, dan is Prologue goed vergelijkbaar.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Welja, alles wat in Prologue zit, zit ook in GT4. Maar dat is misschien maar 5% van het hele spel, of zo ... Maar als je bedoelt op het vlak van graphics, geluid, besturing, ... : jep, dan is Prologue goed vergelijkbaar.
        jammer want dat vond ik net minder.. ffe geramd worden door die achterlijke AI en 5 sec aan 50km/u..

geluid van die Nissan 240SX was wel strak. but that's all

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
          Zo veel te meer dat ik dat hier zie, zoveel te meer zin ik krijg om mij ook een PS2 met GT4 te gaan afschaffen.

Gewoon DOEN !!! 't Zal de beste 180€ zijn die je ooit besteed hebt ! Allez, dat valt toch goed mee qua prijs ... Als je nu een goed rapport hebt met Pasen, wat zakgeld besteedt, oma & opa eens aanspreekt .. Je hebt het bijna direct
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            jammer want dat vond ik net minder.. ffe geramd worden door die achterlijke AI en 5 sec aan 50km/u..
            Ah, da's waar ook ... Ik heb die penalty nog niet tegengekomen in GT4 ... Ik betwijfel eigenlijk of dat erin zit !
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

gisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woede
              Allez, zo'n simpele test Ik had goud van de eerste keer :trots:
              Ook met de Evo II had ik goud, op het ice circuit, en nog enkele proefjes ...

Die coffeebreaks zijn wel fvckin' moeilijk
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet er iemand wanneer de PS3 gaat uitkomen? Want zoals .... DIETER.... krijg ik ook bijzonder veel goesting om me eentje aan te schaffen. Mja als die nieuwe al voor volgend jaar zou zijn zou ik toch eventjes wachten. Wie volgt er hier zo een beetje dat "gamewereldje"?

Comment

Ge moet er wel bijnemen dat ik maanden geen gt meer had gespeeld heb, sinds 3 dagen wel.

Comment

Gewoon DOEN !!! 't Zal de beste 180€ zijn die je ooit besteed hebt ! Allez, dat valt toch goed mee qua prijs ... Als je nu een goed rapport hebt met Pasen, wat zakgeld besteedt, oma & opa eens aanspreekt .. Je hebt het bijna direct
                    Het probleem is dat ik nog een beetje twijfel omdat de PlayStation 2 toch al enkele jaren meedraait en dus binnenkort waarschijnlijk door een PlayStation 3 zal worden vervangen en dan zit ik met een oude console.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                      Weet er iemand wanneer de PS3 gaat uitkomen? Want zoals .... DIETER.... krijg ik ook bijzonder veel goesting om me eentje aan te schaffen. Mja als die nieuwe al voor volgend jaar zou zijn zou ik toch eventjes wachten. Wie volgt er hier zo een beetje dat "gamewereldje"?
                      aanwezig.

PS3 heeft de Cell-chip, die gaat maar klaar zijn volgend jaar + de nVidia GPU is ook nog niet af..

ergens volgende jaar ongeveer.

ik zou hem dan nog niet kopen, de richtprijs ligt op 600euro..

Comment

Hij had het wel over gt2, niet gt4.

Ik heb gehoord da ze bij TVR een keer diene speed 12 getest hebben, dan in een loods ofzo gestopt en niemand er nog mee laten rijden omdat hem zo snel zou rijden ofzo. Weet wel ni wa da er van waar is.

Weet er iem mss of er ook een gt5 komt? Heeft iem hier trouwens die Toyota Motor Triathlon Race Car al? Heb daar op de nurb een rondje van 8:32 mee gedaan (was mijn 2de keer op de nurb, de 1ste was met de Chrysler 300C)
                        Last edited by wouteb; 15/03/2005, 18:45.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                          Hij had het wel over gt2, niet gt4.

Ik heb gehoord da ze bij TVR een keer diene speed 12 getest hebben, dan in een loods ofzo gestopt en niemand er nog mee laten rijden omdat hem zo snel zou rijden ofzo. Weet wel ni wa da er van waar is.
                          ? bron?

het is anders wel een snelle kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                            Weet er iemand wanneer de PS3 gaat uitkomen? Want zoals .... DIETER.... krijg ik ook bijzonder veel goesting om me eentje aan te schaffen. Mja als die nieuwe al voor volgend jaar zou zijn zou ik toch eventjes wachten. Wie volgt er hier zo een beetje dat "gamewereldje"?
                            Persoonlijk zou ik daar niet op rekenen hoor. Ik weet nog goed toen ik mijn ps1 kocht zei men dat er een ps2 zou uitkomen en dat het misschien wel nuttig was van te wachten. Ik wist wel beter, en kocht er toch een want je moet goed weten dat een nieuwe console bij zijn release toch een goede 400 a 500 € kost. Het was met de ps1 zo, idem ps2, dus ik verwacht dat ps3 ook zo zal zijn. Pas na een jaar of twee beginnen die dingen te zakken in prijs.

Als je moet rekenen op een PS3, dan zou ik zeggen dat je best een ps3 koopt in 2008 of iets dergelijks, anders zal je ferm mogen dokken...

anderzijds: ik verwacht dat de ps2 nog ietsje zal zakken als de ps3 er net aankomt of als hij er al is. Dus misschien dat het dan de moeite loont er een te kopen, voor dat geld moet je hem niet laten liggen.

release is nog behoorlijk onzeker, maar toch gokt men op een einde 2005 a begin 2006.
                            Last edited by ; 15/03/2005, 18:46.

Comment

Persoonlijk zou ik daar niet op rekenen hoor. Ik weet nog goed toen ik mijn pls1 kocht zei men dat er een ps2 zou uitkomen en dat het misschien wel nuttig was van te wachten. Ik wist wel beter, en kocht er toch een want je moet goed weten dat een nieuwe console bij zijn release toch een goede 400 a 500 € kost. Het was met de ps1 zo, idem ps2, dus ik verwacht dat ps3 ook zo zal zijn. Pas na een jaar of twee beginnen die dingen te zakken in prijs.

release is nog behoorlijk onzeker, maar toch gokt men op een einde 2005 a begin 2006.
                              Maar eens de PS3 zal men de betere spellen toch eerder voor de PS3 ontwikkelen en niet meer voor de PS2, of wel? Want dan zit je met een console, maar je vindt geen spelletjes meer om erop te spelen.

Langs de andere kant, ben ik nu wel niet zo een fervent gamer (eigenlijk alleen maar racespellen en FIFA kan er ook nog wel bij)
                              Misschien dat ik er dan toch maar eentje ga kopen, straks al maar een beetje gaan zagen voor wat sponsoring bij de ouders
                              Last edited by ; 15/03/2005, 18:49.

Comment

• Heb da gelezen toen ik 9-10 jaar was dacht ik. Ben wel ni zeker.
                                fifa 2004 kwam toch ook nog voor de ps1 uit?
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                  Heb da gelezen toen ik 9-10 jaar was dacht ik. Ben wel ni zeker.
                                  ja das al lang geleden precies

Comment

• Ok heb juist eens gezien op de site van freerecord en zo een PS2 kost nog maar 150 euro!!! Een kameraad van me had nog 20 000 fr voor zijne gegeven(toen was die wel pas uit maja) Dat die dingen zo snel zakken!

Wordt steeds interessanter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                      Maar eens de PS3 zal men de betere spellen toch eerder voor de PS3 ontwikkelen en niet meer voor de PS2, of wel? Want dan zit je met een console, maar je vindt geen spelletjes meer om erop te spelen.

Langs de andere kant, ben ik nu wel niet zo een fervent gamer (eigenlijk alleen maar racespellen en FIFA kan er ook nog wel bij)
                                      Misschien dat ik er dan toch maar eentje ga kopen, straks al maar een beetje gaan zagen voor wat sponsoring bij de ouders
                                      tsjah that's the price you gotta pay! Om eigenlijk goed te zitten, moet je hem kopen aan het midden van zijn levensduur. Laat ons zeggen zo een 250 €. Dan kun je nog alle games kopen, en ben je er ook zeker van dat er nog op het einde van het "leven" van je console een paar schone games gaan uitkomen, die het onderste uit je console halen. Als je daarentegen nu een ps2 koopt, tsjah dan komt het erop aan van zoveel mogelijk mooie games nog te kopen eer die verdwijnen, je zal die games dan op de duur ook wel kunnen kopen aan dumpingprijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzz
                                        lol, gij hebt het zwaar zitten he
                                        dat heb ik ook
                                        als ik zo juist 2de wordt of een license niet lukt dan begin ik na een tijdje ook te flippe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                          dat heb ik ook
                                          als ik zo juist 2de wordt of een license niet lukt dan begin ik na een tijdje ook te flippe
                                          ik had het ook, zo een keer of 7 herbeginnen en ik had het zitten. Inachtnemend dat ik al eens een controller kapot heb gesmeten

Comment

Working...
                                          X