Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonik heb GT4 Prologue. kan ik het daarmee enigsinds vergelijken?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexWelja, alles wat in Prologue zit, zit ook in GT4. Maar dat is misschien maar 5% van het hele spel, of zo ... Maar als je bedoelt op het vlak van graphics, geluid, besturing, ... : jep, dan is Prologue goed vergelijkbaar.
geluid van die Nissan 240SX was wel strak. but that's all
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Zo veel te meer dat ik dat hier zie, zoveel te meer zin ik krijg om mij ook een PS2 met GT4 te gaan afschaffen.
Gewoon DOEN !!! 't Zal de beste 180€ zijn die je ooit besteed hebt ! Allez, dat valt toch goed mee qua prijs ... Als je nu een goed rapport hebt met Pasen, wat zakgeld besteedt, oma & opa eens aanspreekt .. Je hebt het bijna direct1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonjammer want dat vond ik net minder.. ffe geramd worden door die achterlijke AI en 5 sec aan 50km/u..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitgisteren moest ik een internat a rijbewijs halen, de laatste test met een supersnelle nissan, kreeg ik maar niet gedaan. Ik heb bijna die ps2 in de grond gesmeten van woedeIk had goud van de eerste keer :trots:
Ook met de Evo II had ik goud, op het ice circuit, en nog enkele proefjes ...
Die coffeebreaks zijn wel fvckin' moeilijk1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexAllez, zo'n simpele testIk had goud van de eerste keer :trots:
Die coffeebreaks zijn wel fvckin' moeilijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexGewoon DOEN !!! 't Zal de beste 180€ zijn die je ooit besteed hebt ! Allez, dat valt toch goed mee qua prijs ... Als je nu een goed rapport hebt met Pasen, wat zakgeld besteedt, oma & opa eens aanspreekt .. Je hebt het bijna direct
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanWeet er iemand wanneer de PS3 gaat uitkomen? Want zoals .... DIETER.... krijg ik ook bijzonder veel goesting om me eentje aan te schaffen. Mja als die nieuwe al voor volgend jaar zou zijn zou ik toch eventjes wachten. Wie volgt er hier zo een beetje dat "gamewereldje"?
PS3 heeft de Cell-chip, die gaat maar klaar zijn volgend jaar + de nVidia GPU is ook nog niet af..
ergens volgende jaar ongeveer.
ik zou hem dan nog niet kopen, de richtprijs ligt op 600euro..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexAllez, zo'n simpele testIk had goud van de eerste keer :trots:
Die coffeebreaks zijn wel fvckin' moeilijk
Ik heb gehoord da ze bij TVR een keer diene speed 12 getest hebben, dan in een loods ofzo gestopt en niemand er nog mee laten rijden omdat hem zo snel zou rijden ofzo. Weet wel ni wa da er van waar is.
Weet er iem mss of er ook een gt5 komt?Heeft iem hier trouwens die Toyota Motor Triathlon Race Car al? Heb daar op de nurb een rondje van 8:32 mee gedaan (was mijn 2de keer op de nurb, de 1ste was met de Chrysler 300C)
Last edited by wouteb; 15/03/2005, 18:45.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebHij had het wel over gt2, niet gt4.
Ik heb gehoord da ze bij TVR een keer diene speed 12 getest hebben, dan in een loods ofzo gestopt en niemand er nog mee laten rijden omdat hem zo snel zou rijden ofzo. Weet wel ni wa da er van waar is.
het is anders wel een snelle kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanWeet er iemand wanneer de PS3 gaat uitkomen? Want zoals .... DIETER.... krijg ik ook bijzonder veel goesting om me eentje aan te schaffen. Mja als die nieuwe al voor volgend jaar zou zijn zou ik toch eventjes wachten. Wie volgt er hier zo een beetje dat "gamewereldje"?
Als je moet rekenen op een PS3, dan zou ik zeggen dat je best een ps3 koopt in 2008 of iets dergelijks, anders zal je ferm mogen dokken...
anderzijds: ik verwacht dat de ps2 nog ietsje zal zakken als de ps3 er net aankomt of als hij er al is. Dus misschien dat het dan de moeite loont er een te kopen, voor dat geld moet je hem niet laten liggen.
release is nog behoorlijk onzeker, maar toch gokt men op een einde 2005 a begin 2006.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitPersoonlijk zou ik daar niet op rekenen hoor. Ik weet nog goed toen ik mijn pls1 kocht zei men dat er een ps2 zou uitkomen en dat het misschien wel nuttig was van te wachten. Ik wist wel beter, en kocht er toch een want je moet goed weten dat een nieuwe console bij zijn release toch een goede 400 a 500 € kost. Het was met de ps1 zo, idem ps2, dus ik verwacht dat ps3 ook zo zal zijn. Pas na een jaar of twee beginnen die dingen te zakken in prijs.
release is nog behoorlijk onzeker, maar toch gokt men op een einde 2005 a begin 2006.
Langs de andere kant, ben ik nu wel niet zo een fervent gamer (eigenlijk alleen maar racespellen en FIFA kan er ook nog wel bij)
Misschien dat ik er dan toch maar eentje ga kopen, straks al maar een beetje gaan zagen voor wat sponsoring bij de ouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Maar eens de PS3 zal men de betere spellen toch eerder voor de PS3 ontwikkelen en niet meer voor de PS2, of wel? Want dan zit je met een console, maar je vindt geen spelletjes meer om erop te spelen.
Langs de andere kant, ben ik nu wel niet zo een fervent gamer (eigenlijk alleen maar racespellen en FIFA kan er ook nog wel bij)
Misschien dat ik er dan toch maar eentje ga kopen, straks al maar een beetje gaan zagen voor wat sponsoring bij de ouders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaeldat heb ik ook
als ik zo juist 2de wordt of een license niet lukt dan begin ik na een tijdje ook te flippe
Comment
Comment