Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry dat ik niet heb geantwoord op die specs van de Tankcar. Ben een tijdje niet meer online kunnen komen sindsdien en nu kan ik pas over een week terug GT4 spelen.
Welke zijn die andere missies die ge nog moest doen? Dat slipstreamen?
Heb juist een nieuwe aanwinst en heb er laaaaaaaang voor moeten sparen.
De Tweede van Le Mans dit jaar, de pescarolo C60 Judd. Wat een kar ! Wat een wegligging, wat een remmen ! alleen nog wat meer vermogen nodig.
Maar dat mag ook wel voor, 4.500.000!
Ik was nog aan het twijfelen tussen de bmw le mans car en deze maar heb dan toch voor de recentere gekozen. Nu sparen voor de BMW :d
Laatste aanwinst is eens een nieuwe!
nouja nieuw.. de Mercedes E190 EVO (straatversie)
Valt mij een beetje tegen qua performance en geluid.. maar vind het wel bloedmooi
ben dan ook verslaafd aan '80-'90 snelle wagens, dus deze mocht niet ontbreken..
Laatste aanwinst is eens een nieuwe!
nouja nieuw.. de Mercedes E190 EVO (straatversie)
Valt mij een beetje tegen qua performance en geluid.. maar vind het wel bloedmooi
ben dan ook verslaafd aan '80-'90 snelle wagens, dus deze mocht niet ontbreken..
Snelle 80-90 wagens?
Ik was bezig met de Tiumph-event en dat zijn 5 wedstrijden als ik mij niet vergis. als ik ze alle 5 gedaan had heb ik nog een Triumph gewonnen.
Maar na 3 wedstrijden had ik ook al een auto gewonnen (een Jaguar Race Car uit 88 ) een paarse foutje in spel of een extraatje ??????
Spel had >900pk
Ik heb er de Turbo kit-4 opgezet (1200pk of zo) en mij ingeschreven voor de Gran Turismo World Championship maar kon nog niet volgen.
(ligt waarschijnlijk meer aan mijn 'skills' en bandenkeuzes dan aan die Jag maar soit)
Op de oval heb ik gewonnen omdat ik niet heb gepit, maar in Hong Kong heeft die Sauber-Mercedes mij op een ronde gezet.
Comment