Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *lol*

Ik zou fücking pissed zijn ...

Comment

• Mijn favo-auto's: Pesca C60 Judd, Ford Mustang GT (met race uitlaat ), Audi A4 DTM, BMW M3 CSL (alles erop en eraan, behalve de pk-tuneups. Uitlaat daarentegen wel)...

Comment

• De F1 heb ik ook nie, maar die MOET ik echt hebben
        De Audi R8 of de Bentley ook niet, liefst de R8, maar kan je die kopen ? De Bentley alleszins niet

Favo's: Ford GT, Astra Touring Car, M3 GTR Race Car, Nissan Motul Z
        Heb mij onlangs een 2e hands Mustang gekocht (een rode) moet wel nog beetje getuned worden.

Comment

• ik heb nu de pontiac gto 5.7, S/S van voor S/M van achter
          dat zorgt dat de voorkant grip heeft en de achter kant altijd minder grip heeft, ideaal voor driften, getuned tot 401pk, chip en uitlaat, op tsukuba wet is het heerlijk, ik heb een foto gemaamkt maar mijn zus heeft de kabel van de camera kwijt gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            *lol*

Ik zou fücking pissed zijn ...
            Heb je nu nog geen PS2 met GT4?

Tsss...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
              Snelle 80-90 wagens?
              Snelle wagens uit de jaren '80 en '90, met nog de echte dikke turbo's en het begin van de 16 kleppen nadien..
              Vele beter dan de hoop rommel dat er nu op de automarkt komt.. lijkt wel speelgoed pff..

Comment

• skyline R32, 300ZX

Comment

• Hoe moet ik eigenlijk aan die F1 geraken ?
                  Waar en wanneer hebben jullie em gewonnen ?

Comment

• "Nurburgring 24 Hours Endurance"

http://www.quietresonance.com/analogue/gt4cars.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
                      Hoe zit het met jullie Driving missions?

Ik moet er daar nog maar 4 rijden .
                      nl: 11 13 14 en 34.
                      Die laatste (34) vind ik echt moeilijk. Ik moet nog 15sec proberen goed te maken.
                      Iemand enige tips?

Die 24h race daar zie ik een beetje tegenop. Ik rij zelf héél graag op GT4 maar omdat 24h te rijden . Ik weet ook wel dat het gaat via die B-spec maar vind ik niet zo leuk.
                      Mss 's avonds eens opstarten en dan smorgens zelf verder rijden.

Ik zit momenteel op 71%, en heb al 11000points verzameld.

Veel rij plezier nog.
                      Mijn driving missions zijn een ramp... ik heb de hele eerste reeks probleemloos kunnen afwerken, maja daar moet je niet echt een krak voor zijn. Vanaf de tweede reeks gaat het minder vlot. Ik denk dat ik er maar twee of drie tot een goed einde heb kunnen brengen... Aartsmoeilijk vind ik die!!!

Comment

• 1-10 gaat wel
                        maar als die 3 laps dingen nu mislukken kan je weet 3 rondjes gaan rijden en zo verder...
                        wat haat ik die drivingmissions toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                          wat haat ik die drivingmissions toch
                          en ge zijt nie alleen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            Bedankt
                            wist ik nie

Comment

• Ik heb geen PS2, en dus ook geen GT4, maar vroeg me even het volgende af :

Voor de echte spelers die houden van het spel eerlijk te spelen zal dit niets zijn,
                              maar ik heb in de winkel een Ultimate Cheats CD voor GT4 (for PS2) zien liggen, voor 10 Euro.
                              Daarmee zou je oa Max.Cash,Freeze Time en van die dingen mee kunnen uithalen.

Is dit betrouwbaar?
                              Want : "This product is NOT sponsored, endorsed or approved by Sony or Polyphony Digital".
                              Iemand die dit ook al heeft?

Zouden jullie zoiets kopen?of liever geen risico nemen (als er al risico bestaat...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo
                                Ik heb geen PS2, en dus ook geen GT4, maar vroeg me even het volgende af :

Voor de echte spelers die houden van het spel eerlijk te spelen zal dit niets zijn,
                                maar ik heb in de winkel een Ultimate Cheats CD voor GT4 (for PS2) zien liggen, voor 10 Euro.
                                Daarmee zou je oa Max.Cash,Freeze Time en van die dingen mee kunnen uithalen.

Is dit betrouwbaar?
                                Want : "This product is NOT sponsored, endorsed or approved by Sony or Polyphony Digital".
                                Iemand die dit ook al heeft?

Zouden jullie zoiets kopen?of liever geen risico nemen (als er al risico bestaat...)

Ge kunt dat vergelijken met een gameshark of xploder.

enkel voor lamerds

Comment

• Geld verdienen in GT4 is nu niet echt moeilijk.

Comment

• Ik zou het niet doen, zoals Mister V al zegt geld verdien je gemakkelijk in GT4!!
                                    En waarom de tijd bevriezen? dan worden je used car lists niet vernieuwd of aangevuld!
                                    Zonde om bij GT4 te cheaten :p

Comment

• baja, 't was maar een vraagske uit nieuwsgierigheid he,

zoals ik al zei : heb geen PS2 en nog nooit GT4 gespeeld, dus....
                                      hoe zou ik er iets van kunnen weten he?

Comment

• Met welke auto die je kan kopen kan je de laatste cup in professional winnen?

Echt lastig, CLK-GTR en Chaparral gaat al niet...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                          Met welke auto die je kan kopen kan je de laatste cup in professional winnen?

Echt lastig, CLK-GTR en Chaparral gaat al niet...

F1?

Comment

Working...
                                          X