Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaSpaar nog wat door en koop een 2ehands Scooby in de used car lot early 90's. Rij daar mee de 2e race van de Special Conditions en verkoop de wagen die je wint voor meer dan 270.000 credits.
Comment
-
Seg, aan de westvlamingen hier ... b.v. ergens in juli of augustus, als ik ne PS2 met GT4 heb gekocht ...
... hoeveel PS2's kan je aan elkaar koppelen ? Want ik zou 't wel 'es zien zitten om een 24u race te houden met een aantal tegen elkaar. 'k Zou 't dan op m'n kersverse appartement doen, drinks & snacks inbegrepen.
Iemand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSeg, aan de westvlamingen hier ... b.v. ergens in juli of augustus, als ik ne PS2 met GT4 heb gekocht ...
... hoeveel PS2's kan je aan elkaar koppelen ? Want ik zou 't wel 'es zien zitten om een 24u race te houden met een aantal tegen elkaar. 'k Zou 't dan op m'n kersverse appartement doen, drinks & snacks inbegrepen.
Iemand ?
nu ja, ik heb er thuis al zoveel
btw mijn ouders komen uit west-vlaanderen, telt dat ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonkgeloof dat je er 3 met elkaar kunt aansluiten, maar dan heb je ook 3 tv's nodig en 6 controllers.
nu ja, ik heb er thuis al zoveel
btw mijn ouders komen uit west-vlaanderen, telt dat ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDus, als je 3 TV's hebt, 3 consoles en 3 games, dan kan je met 3 tegen elkaar spelen ? Of met 6 b.v. (3 teams van 2) de 24u van de Ring doen ?
Niks anders nodig ? Kabeltjes ofzo ?
- edit -
4 consoles gaat niet ? of online tegen elkaar ofzo ? of iets anders ?
- 3* GT4
- 3* PS2 (zelfde model weet ik niet)
- 6 gamers.
2 gamers op een split screen per tv.
enkel in arcade mode, dus die 24u Nürburgring zal niet gaan.
online gaat ook niet.
Comment
Comment