Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
    ja dat wil ik weten, minolta verslind banden als een gek, en bestuuring kan beter
    ik wil morge die laatste van prof uitrijden, welke auto, ik kan er geen kopen want heb maar 1000000
    Mja welke auto's hebt ge al? Misschien de Chevrolet Camaro LM als die al hebt en dan weer een turbo erop? Dat zou misschien nog te doen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Spaar nog wat door en koop een 2ehands Scooby in de used car lot early 90's. Rij daar mee de 2e race van de Special Conditions en verkoop de wagen die je wint voor meer dan 270.000 credits.
      Bedankt voor de tips, NineEleven en sepultura ! Ik kan weer verder !

Comment

• Ik heb een Toyota 2000GT gekocht. Fantastische wagen, in snelle bochten glijd hij lekker over zijn dunne banden maar blijft daarbij nog goed te controleren. Het was wel een redelijk dure aankoop (150.000 credits) maar dat is toch makkelijk terug te verdienen.

Comment

• Vervolg:

Comment

• Hmm, in GT2 heb ik veel fun gehad met die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              Hmm, in GT2 heb ik veel fun gehad met die kar
              Zat die in GT2? Nooit gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                Zat die in GT2? Nooit gezien.
                Yup.
                'k had een zwarte

Comment

• Met welke auto hebben jullie de 24 uren van de Nurburgring gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yes!
                    Met welke auto hebben jullie de 24 uren van de Nurburgring gereden?
                    audi R8 pure ownage
                    ps geeft touring cars als tegenstand, natuurlijk geen concurrentie tov r8 :p

Comment

• ah oke
                      morge: 24u nurburing ring
                      ****, ben gistere voor de 5de keer opnieuw begonne
                      i am insane

Comment

• Morgen gaan ne maat en ik een game-marathon houden. Zo lang mogelijk gamen van 's ochtends tot 's avonds... :p

Comment

• maxime=insane=me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Morgen gaan ne maat en ik een game-marathon houden. Zo lang mogelijk gamen van 's ochtends tot 's avonds... :p

nog nooit 24u gedaan? is wel fun

Comment

• Seg, aan de westvlamingen hier ... b.v. ergens in juli of augustus, als ik ne PS2 met GT4 heb gekocht ...

... hoeveel PS2's kan je aan elkaar koppelen ? Want ik zou 't wel 'es zien zitten om een 24u race te houden met een aantal tegen elkaar. 'k Zou 't dan op m'n kersverse appartement doen, drinks & snacks inbegrepen.

Iemand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Seg, aan de westvlamingen hier ... b.v. ergens in juli of augustus, als ik ne PS2 met GT4 heb gekocht ...

... hoeveel PS2's kan je aan elkaar koppelen ? Want ik zou 't wel 'es zien zitten om een 24u race te houden met een aantal tegen elkaar. 'k Zou 't dan op m'n kersverse appartement doen, drinks & snacks inbegrepen.

Iemand ?
                                kgeloof dat je er 3 met elkaar kunt aansluiten, maar dan heb je ook 3 tv's nodig en 6 controllers.

nu ja, ik heb er thuis al zoveel

btw mijn ouders komen uit west-vlaanderen, telt dat ook?

Comment

• missch ondersteunt gt4 ook multitap, zodat je met max 4 spelers op ps kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    kgeloof dat je er 3 met elkaar kunt aansluiten, maar dan heb je ook 3 tv's nodig en 6 controllers.

nu ja, ik heb er thuis al zoveel

btw mijn ouders komen uit west-vlaanderen, telt dat ook?
                                    ook 3 games nodig dan, maar das logisch zeker

Comment

• en 3 gamers

Comment

• Dus, als je 3 TV's hebt, 3 consoles en 3 games, dan kan je met 3 tegen elkaar spelen ? Of met 6 b.v. (3 teams van 2) de 24u van de Ring doen ?

Niks anders nodig ? Kabeltjes ofzo ?

- edit -

4 consoles gaat niet ? of online tegen elkaar ofzo ? of iets anders ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Dus, als je 3 TV's hebt, 3 consoles en 3 games, dan kan je met 3 tegen elkaar spelen ? Of met 6 b.v. (3 teams van 2) de 24u van de Ring doen ?

Niks anders nodig ? Kabeltjes ofzo ?

- edit -

4 consoles gaat niet ? of online tegen elkaar ofzo ? of iets anders ?
                                          - 3 TV's
                                          - 3* GT4
                                          - 3* PS2 (zelfde model weet ik niet)
                                          - 6 gamers.

2 gamers op een split screen per tv.

enkel in arcade mode, dus die 24u Nürburgring zal niet gaan.

online gaat ook niet.

Comment

Working...
                                          X