je hebt kabels nodig om de ps'en met elkaar te verbinden, maar heb het zelf nog nooit gedaan, dus ben niet zeker van wat je nu juist nodig hebt :/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Kan je niét de 24uur doen als je b.v. op 3 consoles met 3 teams van elk 2 rijders rijdt ? Dus om 't anderhalf uur ofzo afwisselen ?
Met 6 tegen mekaar is misschien wel leuk, maar 't lijkt me leuker om de volle 24u inééns uit te rijden in real time, tegen 2 andere "menselijke" teams ook.
Damn, klotespel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaKan je niét de 24uur doen als je b.v. op 3 consoles met 3 teams van elk 2 rijders rijdt ? Dus om 't anderhalf uur ofzo afwisselen ?
Met 6 tegen mekaar is misschien wel leuk, maar 't lijkt me leuker om de volle 24u inééns uit te rijden in real time, tegen 2 andere "menselijke" teams ook.
Damn, klotespel.
Comment
-
Ah, 't is dus niét de moeite ?
Geen verandering van dag naar nacht ?Allez, en dat was in knaloude spellen zoals dat LeMans spel daar (dat je met E36 M3'tjes GTR en die BMW V12 Le Mans wagen kon racen) al zo !!
Pfff...
Dus, jullie geroutineerden, jullie raden zo'n PS2-GT4-24u-meet niet aan ? Niet veel fun te beleven, dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAh, 't is dus niét de moeite ?
Geen verandering van dag naar nacht ?Allez, en dat was in knaloude spellen zoals dat LeMans spel daar (dat je met E36 M3'tjes GTR en die BMW V12 Le Mans wagen kon racen) al zo !!
Pfff...
Dus, jullie geroutineerden, jullie raden zo'n PS2-GT4-24u-meet niet aan ? Niet veel fun te beleven, dan ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Pfff...
Dus, jullie geroutineerden, jullie raden zo'n PS2-GT4-24u-meet niet aan ? Niet veel fun te beleven, dan ?En het probleem is dat die revisie enkel na de race kan gebeuren.
Die 24u races zijn gewoon gemaakt voor B-spec.
Comment
-
Dus, jullie geroutineerden, jullie raden zo'n PS2-GT4-24u-meet niet aan ? Niet veel fun te beleven, dan ?
Comment
-
I don't care.
Ach, ik ga zéker 'es een GT4-weekend inlassen dan. Alex en Maxime mogen dan - als ouwe Paris-bekenden - meteen afkomen met hun spul. Bovendien wonen die niet ver van Izegem vandaan, dus da's makkelijk.
Hell, for all i care maken we er een échte fuif van, komen de vriendinnetjes mee (of ander geinig vollek) en fuiven we van de zaternamiddag tot zondag een stuk in de vooravond.
Ik heb toch slaapplaats zat, en ik voorzie dan wel voldoende spijs en drank.
Wa denkt ge, zou daar interesse voor bestaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaI don't care.
Ach, ik ga zéker 'es een GT4-weekend inlassen dan. Alex en Maxime mogen dan - als ouwe Paris-bekenden - meteen afkomen met hun spul. Bovendien wonen die niet ver van Izegem vandaan, dus da's makkelijk.
Hell, for all i care maken we er een échte fuif van, komen de vriendinnetjes mee (of ander geinig vollek) en fuiven we van de zaternamiddag tot zondag een stuk in de vooravond.
Ik heb toch slaapplaats zat, en ik voorzie dan wel voldoende spijs en drank.
Wa denkt ge, zou daar interesse voor bestaan ?
Ik woon ook niet ver
*spring omhoog*
*wuift*
Comment
Comment