Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, de landing was nog vrij zacht dankzij de standaard vering. Jammer dat er vlak achter die jump een bocht ligt. Tegen 405km/u over Test Course en Le Mans rijden is slechter voor het chassis dan dit, na 360km is zo'n chassis refresh al nodig. Weet er trouwens iemand de maximumsnelheid van de Viper? Ik haal 470km/u met NOS maar de naald komt nog steeds niet in de buurt van de rode zone.
Audi S4 type 1 (bij occasie auto's) een metallic bruine met de voorlaatste BBS velgjes (ook wat bruine schijn)
uiteraard volledig verlaagd, +- 550 pk
goede baanligging, leuke sound.
Zeker het kopen waard!
Fiat Panda 1000cc
volledig verlaagd, +- 150 pk
Is voor de ME VS Broer cup, lekker raggen met auto's rond de 150 pk op circuit motegi
Neen, de landing was nog vrij zacht dankzij de standaard vering. Jammer dat er vlak achter die jump een bocht ligt. Tegen 405km/u over Test Course en Le Mans rijden is slechter voor het chassis dan dit, na 360km is zo'n chassis refresh al nodig. Weet er trouwens iemand de maximumsnelheid van de Viper? Ik haal 470km/u met NOS maar de naald komt nog steeds niet in de buurt van de rode zone.
Zo hoge snelheden heb ik weliswaar nog nooit gehaald! Hoeveel PK sterk ik uw Viper?
Comment