Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lolz flying viper

Comment

• My BMW M3 CSL at the Ring

Comment

• Comment

• rrrr csl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            I don't care.

Ach, ik ga zéker 'es een GT4-weekend inlassen dan. Alex en Maxime mogen dan - als ouwe Paris-bekenden - meteen afkomen met hun spul. Bovendien wonen die niet ver van Izegem vandaan, dus da's makkelijk.

Hell, for all i care maken we er een échte fuif van, komen de vriendinnetjes mee (of ander geinig vollek) en fuiven we van de zaternamiddag tot zondag een stuk in de vooravond.

Ik heb toch slaapplaats zat, en ik voorzie dan wel voldoende spijs en drank.

Wa denkt ge, zou daar interesse voor bestaan ?

Woeha, direct !!! Zeg maar waar en wanneer, en ik sta in no time voor je deur Met console en de nodige addenda
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

chassis niet kapot van die jump?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                chassis niet kapot van die jump?
                Neen, de landing was nog vrij zacht dankzij de standaard vering. Jammer dat er vlak achter die jump een bocht ligt. Tegen 405km/u over Test Course en Le Mans rijden is slechter voor het chassis dan dit, na 360km is zo'n chassis refresh al nodig. Weet er trouwens iemand de maximumsnelheid van de Viper? Ik haal 470km/u met NOS maar de naald komt nog steeds niet in de buurt van de rode zone.

Comment

• Nieuwste aanwinsten:

Audi S4 type 1 (bij occasie auto's) een metallic bruine met de voorlaatste BBS velgjes (ook wat bruine schijn)
                  uiteraard volledig verlaagd, +- 550 pk
                  goede baanligging, leuke sound.
                  Zeker het kopen waard!

Fiat Panda 1000cc
                  volledig verlaagd, +- 150 pk
                  Is voor de ME VS Broer cup, lekker raggen met auto's rond de 150 pk op circuit motegi

Comment

• Welk circuit is dat eigenlijk, want het komt me niet bekend voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Woeha, direct !!! Zeg maar waar en wanneer, en ik sta in no time voor je deur Met console en de nodige addenda

Pas toch maar op met Alex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                        Welk circuit is dat eigenlijk, want het komt me niet bekend voor.
                        Deep Forest. De keine jump is op het circuit in de normale richting, die grote is op de reverse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          Fiat Panda 1000cc
                          volledig verlaagd, +- 150 pk

hoeveel weegt die? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                            hoeveel weegt die? :p
                            700kg dacht ik. Dat was m'n eerste wagen in GT4.

Comment

• wie raad het geluid, de wagen komt uit de jaren tachtig en gaat in minder dan 22s naar 200

http://rapidshare.de/files/2662151/IMG20003.MPG.html

ps, als je echt een leuke auto wil, tune die ginetta G4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Duly noted.

Comment

Ik rij niet graag met die lightweights ... Veel te zweverig stuurgevoel !

@ gTa; ge moet maar laten weten wanneer, als ik geen tweede zit heb zit ik met drie open maanden (allez, of toch tweeënhalf)
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                    Neen, de landing was nog vrij zacht dankzij de standaard vering. Jammer dat er vlak achter die jump een bocht ligt. Tegen 405km/u over Test Course en Le Mans rijden is slechter voor het chassis dan dit, na 360km is zo'n chassis refresh al nodig. Weet er trouwens iemand de maximumsnelheid van de Viper? Ik haal 470km/u met NOS maar de naald komt nog steeds niet in de buurt van de rode zone.
                                    Zo hoge snelheden heb ik weliswaar nog nooit gehaald! Hoeveel PK sterk ik uw Viper?

Comment

wie raad het geluid, de wagen komt uit de jaren tachtig en gaat in minder dan 22s naar 200

http://rapidshare.de/files/2662151/IMG20003.MPG.html

Dat is een R32 Nissan Skyline met véél pk en géén tractiecontrole?

Comment

• Sowieso een Jappanner met dik tegen de 1000PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                          Zo hoge snelheden heb ik weliswaar nog nooit gehaald! Hoeveel PK sterk ik uw Viper?
                                          Ik wil de specs van dat vliegmachine ook wel es weten....

Comment

Working...
                                          X