Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s

Comment

• Leren rijden ?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron
        Mmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s
        rij met de auto van in je nick :mrgreen:

dan zal je wel geen probleem hebbe,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron
          Mmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s
          heb ik deze middag gehad exact hetzelfde. een ruf die me voor bleef! En ik had mijn M5 van 751pk van stal gehaald. Probleem bij mij, ik hield ze wel opt gemak bij, maar mijn m5 prikte die bochten niet zo goed.

Wat heb ik gedaan?

1. Racing banden gekocht: racing -very hard

2. fully customisable gearbox en de verhoudingen kort gezet, en ik heb die bende eraf gereden met 25seconden verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            rij met de auto van in je nick :mrgreen:

dan zal je wel geen probleem hebbe,
            zit de veyron er dan in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              heb ik deze middag gehad exact hetzelfde. een ruf die me voor bleef! En ik had mijn M5 van 751pk van stal gehaald. Probleem bij mij, ik hield ze wel opt gemak bij, maar mijn m5 prikte die bochten niet zo goed.

Wat heb ik gedaan?

1. Racing banden gekocht: racing -very hard

2. fully customisable gearbox en de verhoudingen kort gezet, en ik heb die bende eraf gereden met 25seconden verschil
              wat voor een ruf is dat wel?

zijn uw tegenstanders ook getuned?

Comment

• Bestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?

Ik ben ook wel erg geïnteresseerd om GT4 te kopen.
                We zitten nu met een pc P4 3.2Ghz, 512 MbRam, 128Mb grafische kaart thuis; en kzou het niet zien zitten om een ps2 te kopen. Das toch een hele stap achteruit, wetende dat een ps2 een 800 mhz heeft en 3 jaar oud is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis
                  Bestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?

We zitten nu met een pc P4 3.2Ghz, 512 MbRam, 128Mb grafische kaart thuis; en kzou het niet zien zitten om een ps2 te kopen. Das toch een hele stap achteruit, wetende dat een ps2 een 800 mhz heeft en 3 jaar oud is...
                  processor van uw pc: maximum 64 bit

hartje van de ps2: 128 bit

maar het zou softwarematig moeten mogelijk zijn, hoewel er geen goeie software bestaat. Geloof me ik heb al veel geprobeerd ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis
                    Bestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?

neen mijn zoon.

je mag zéker geen appelen met peren vergelijken.. en zéker geen mhz'en met mhz'en..

Comment

wat voor een ruf is dat wel?

zijn uw tegenstanders ook getuned?
                      als je in de tuning league zit, zullen ze wel getuned zijn he. het was een oude ruf hoor, ronde koplampen enzo, maar waarschijnlijk zwaar getuned.

Comment

als je in de tuning league zit, zullen ze wel getuned zijn he. het was een oude ruf hoor, ronde koplampen enzo, maar waarschijnlijk zwaar getuned.
                        Tja, die Rufs kan je echt zwaaaaaaaaar tunen. In GT3 had mijn CTR2 zo'n 1200pk, en met een korte verhoudingen boite trok je er gewoon alles af. Met lange verhoudingen deed dat spel zo'n 400 per uur, echt zot !
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik had het ook, zo een keer of 7 herbeginnen en ik had het zitten. Inachtnemend dat ik al eens een controller kapot heb gesmeten
                          een paar jaar terug toen ik gt2 nog aant spelen was heb ik het knopje "select" er af gebeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Tja, die Rufs kan je echt zwaaaaaaaaar tunen. In GT3 had mijn CTR2 zo'n 1200pk, en met een korte verhoudingen boite trok je er gewoon alles af. Met lange verhoudingen deed dat spel zo'n 400 per uur, echt zot !
                            zotjes...

jammer van het geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              hmmm, ik weet waar wat gedaan vanavond. Wel nogal dom:wij hebben hier maar 1 tv met scart aansluiting, dus mag ik wachten tot ze hier gaan slapen zijn, omdat "dat dom spel" op mijn ma haar zenuwen werkt als ik speel. Dus is gt4=nachtwerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                een paar jaar terug toen ik gt2 nog aant spelen was heb ik het knopje "select" er af gebeten
                                wedden dat ik een ps2 kan kapotsmijten??

Comment

• ik heb nu een civic 87' racecar gewonnen in de civic race bij events
                                  225pk voor 890kg je kan er ook nog een turbo op zetten
                                  hij rijd erg goed maar je moet wel nog sportbanden kopen

Comment

• is de tuning deftig? kan je zo gaan tunen bij professionele tuners à la kleemann, hamann, geigercars,...?

Comment

is de tuning deftig? kan je zo gaan tunen bij professionele tuners à la kleemann, hamann, geigercars,...?
                                      alleen spoilers en wielen
                                      de tuners zijn:

spoon
                                      hks
                                      opera
                                      hpa
                                      mine's
                                      ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                        ik heb nu een civic 87' racecar gewonnen in de civic race bij events
                                        225pk voor 890kg je kan er ook nog een turbo op zetten
                                        hij rijd erg goed maar je moet wel nog sportbanden kopen
                                        waar heb je die gewonnen. Lijkt me leuk

ik heb nu al twee van die domme mazda zes gekregen, ik kan ze niet verkopen!!!! verdorie. Die MPS is wel nog sjiek de concept, heb ik gewoon weg gedaan.

Comment

wedden dat ik een ps2 kan kapotsmijten??
                                          Aaah, die frustraties . Doet me denken aan van die spannende missies in bepaalde schietspelletjes of recent NFSU1 en 2. In de laatste bocht ingehaald worden door een andere racer na een ik-weet-niet-hoe-lang-en-hoe-moeilijke race. Dan wil je echt vanalles op de grond smijten

Comment

Working...
                                          X