Mmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyronMmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s
dan zal je wel geen probleem hebbe,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyronMmz zit vast, in de professional series bij de tuning car league, **** zeg ik hou die manne ni bij ! Iemand suggesties, heb al met men hpa golf derachter gehangen, daar lukt et nog net mee, maar als ik dan tegen een RUF uitkom dan ben ik verloren, dus maar een RUF gekocht, da laatste model van 2000, opgetuned volledig en nog ni bijblijve :s
Wat heb ik gedaan?
1. Racing banden gekocht: racing -very hard
2. fully customisable gearbox en de verhoudingen kort gezet, en ik heb die bende eraf gereden met 25seconden verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitheb ik deze middag gehad exact hetzelfde. een ruf die me voor bleef! En ik had mijn M5 van 751pk van stal gehaald. Probleem bij mij, ik hield ze wel opt gemak bij, maar mijn m5 prikte die bochten niet zo goed.
Wat heb ik gedaan?
1. Racing banden gekocht: racing -very hard
2. fully customisable gearbox en de verhoudingen kort gezet, en ik heb die bende eraf gereden met 25seconden verschil
zijn uw tegenstanders ook getuned?
Comment
-
Bestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?
Ik ben ook wel erg geïnteresseerd om GT4 te kopen.
We zitten nu met een pc P4 3.2Ghz, 512 MbRam, 128Mb grafische kaart thuis; en kzou het niet zien zitten om een ps2 te kopen. Das toch een hele stap achteruit, wetende dat een ps2 een 800 mhz heeft en 3 jaar oud is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrancisBestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?
We zitten nu met een pc P4 3.2Ghz, 512 MbRam, 128Mb grafische kaart thuis; en kzou het niet zien zitten om een ps2 te kopen. Das toch een hele stap achteruit, wetende dat een ps2 een 800 mhz heeft en 3 jaar oud is...
hartje van de ps2: 128 bit
maar het zou softwarematig moeten mogelijk zijn, hoewel er geen goeie software bestaat. Geloof me ik heb al veel geprobeerd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrancisBestaat er écht geen manier om een playstation game op je pc te laten draaien?
je mag zéker geen appelen met peren vergelijken.. en zéker geen mhz'en met mhz'en..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitals je in de tuning league zit, zullen ze wel getuned zijn he. het was een oude ruf hoor, ronde koplampen enzo, maar waarschijnlijk zwaar getuned.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexTja, die Rufs kan je echt zwaaaaaaaaar tunen. In GT3 had mijn CTR2 zo'n 1200pk, en met een korte verhoudingen boite trok je er gewoon alles af. Met lange verhoudingen deed dat spel zo'n 400 per uur, echt zot !
jammer van het geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexTja, die Rufs kan je echt zwaaaaaaaaar tunen. In GT3 had mijn CTR2 zo'n 1200pk, en met een korte verhoudingen boite trok je er gewoon alles af. Met lange verhoudingen deed dat spel zo'n 400 per uur, echt zot !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelik heb nu een civic 87' racecar gewonnen in de civic race bij events
225pk voor 890kgje kan er ook nog een turbo op zetten
hij rijd erg goed maar je moet wel nog sportbanden kopen
ik heb nu al twee van die domme mazda zes gekregen, ik kan ze niet verkopen!!!! verdorie. Die MPS is wel nog sjiek de concept, heb ik gewoon weg gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitwedden dat ik een ps2 kan kapotsmijten??. Doet me denken aan van die spannende missies in bepaalde schietspelletjes of recent NFSU1 en 2. In de laatste bocht ingehaald worden door een andere racer na een ik-weet-niet-hoe-lang-en-hoe-moeilijke race. Dan wil je echt vanalles op de grond smijten
Comment
Comment