Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een vraagje:
    Hoe kan je velgen van de ene auto overbrengen naar een andere auto;
    zoals het geval bij de A3 met RS6-velgen,

vraag het me nog steeds af

Comment

• 2dehands velgen kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        2dehands velgen kopen...
        ja maar daar vind je dat niet altijd.
        Is dat toeval dat daar opeens velgen van een RS6 te koop worden aangeboden,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
          jups.

Comment

De lijst wordt regelmatig hernieuwd, zodat er op regelmatige basis andere velgen kunnen aangeboden worden.

Comment

• Even een vraagje, met welke wagen hebben jullie het gran turismo world championship gereden en hoe ben je der aan geraakt ?

Bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
                Even een vraagje, met welke wagen hebben jullie het gran turismo world championship gereden en hoe ben je der aan geraakt ?

Bedankt !
                Bwa, met de Minolta zal dat wel lukken, of met de Jaguar XJ race car die ik raad heb gepleegd en het lukte nochtans niet; ik vind die toernooi te moeilijk waardoor ik niet aan de Extreme events kan deelnemen

Comment

Bwa, met de Minolta zal dat wel lukken, of met de Jaguar XJ race car die ik raad heb gepleegd en het lukte nochtans niet; ik vind die toernooi te moeilijk waardoor ik niet aan de Extreme events kan deelnemen
                  Enig idee hoe ik aan die minolta moet raken ?

Comment

een endurence weet nt juist dewelke, ik dacht de voorlaatste in het rijtje.
                    Zal straks eens kijken als niemand me voor is

Comment

El Captain 200miles

Comment

• Dit is mijn wagentje dat ik bovenhaal om eens snel wat rondjes te rijden:

Comment

• wow, ik had het ff niet door dat ik in het GT4 topic zat, wat zijn die graphics toch prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                            wow, ik had het ff niet door dat ik in het GT4 topic zat, wat zijn die graphics toch prachtig
                            net dezelfde reactie hier!

ik doe effe dat topic open en zie deze knappe 206, kdacht dak naar een foto aan het kijken was!

Man man, ik kan mij al voorstellen hoe de graphics niet moeten zijn op de PS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                              Dit is mijn wagentje dat ik bovenhaal om eens snel wat rondjes te rijden:
                              zeer knappe foto, dit laat zien wat GT4 allemaal in huis heeft.

Comment

Even een vraagje, met welke wagen hebben jullie het gran turismo world championship gereden en hoe ben je der aan geraakt ?

Bedankt !
                                Had die vraag ook al gesteld, antwoord toen was 'F1' en 'Nurburg 24h endurance'

Comment

• iets raars ontdekt:

sl55amg: 3.8 naar 100 | 335km/u | 11.8s 400m
                                  slr: 3.7 naar 100 | 355km/u | 11.4s 400m
                                  sl55amg (echt) 4.7s naar 100 | max 300km/u | 13.1 400m
                                  prestaties zijn veel beter dan in het echt!
                                  slr is zo duur en toch niet veel sneller dan de 55amg
                                  resultaten met olie, S/M banden en tractie controle op 5

en als je dan een civic type R test, dan is hij trager dan in echt.
                                  raar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                    iets raars ontdekt:

sl55amg: 3.8 naar 100 | 335km/u | 11.8s 400m
                                    slr: 3.7 naar 100 | 355km/u | 11.4s 400m
                                    sl55amg (echt) 4.7s naar 100 | max 300km/u | 13.1 400m
                                    prestaties zijn veel beter dan in het echt!
                                    slr is zo duur en toch niet veel sneller dan de 55amg
                                    resultaten met olie, S/M banden en tractie controle op 5

en als je dan een civic type R test, dan is hij trager dan in echt.
                                    raar...
                                    GT4 trekt nog steeds op geen ****** als het om topsnelheid en acceleratie cijfers gaat.

Eigenlijk ook qua motorgeluiden klopt er iets niet.

vb mijn Mini Cooper S doet de 100 in 8.6sec..

maar ondertussen doet mijn toyota celica 250 km/u (echt: 225 km/u)

Comment

• En dan nog een eigenaardigheidje (terwijl we toch bezig zijn):

Neen nu dat je één of andere auto tunet. Je steekt er een turbo op en je komt op pakwag 410 pk. Hoe komt het dan dat de auto minder pk's heeft als hij in je garage staat? Of bij het begin van een replay staat ook plots minder pk dan oorspronlijk getuned. Dan heeft de auto nog iets van 398pk... Hoe is dit te verklaren?

Comment

• Kheb deze opmerking helemaal in het begin ook eens gepost.
                                        410 pk 'op papier'
                                        398 pk 'aan de wielen'

Comment

• nee, de cijfer van de replay zijn die zonder de olie verversingen

Comment

Working...
                                          X