Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nissan Silvia 240RS. Coole bak, weegt nog geen ton en heeft 240pk.

Comment

• Mooie foto's!

Comment

• Ik ben sinds gisteren in het bezit van GT4!
        Het is een machtig spel,dat zeker,maar hoe kan je foto's trekken in photodrive?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferrari forza la scuderia
          Ik ben sinds gisteren in het bezit van GT4!
          Het is een machtig spel,dat zeker,maar hoe kan je foto's trekken in photodrive?????
          Op select drukken.

Comment

• Focus RS:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
              Focus RS:

Knappe Foto!!
              Last edited by ; 07/07/2005, 20:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Knappe Foto!!
                Aangepast met MS Photo Editor. Die foto was veel te donker, je zag enkel wat zwart met een stuk blauw in het midden. Dus heb ik het wat aangepast.

Comment

• Woehoe woehoe tis me eindelijk gelukt die fucking driving mission 23 wreed merci vr de tips.

Nu ietske anders, ik weet wel da da hier een GT4 forum is maar kheb gisteren echt wel iets zot meegemaakt: Ik moest mn vriendin gisteren nr een hotel in Brussel voeren (Ze doe zo af en toe es mee aan ne show van een lingerie merk) vr da hotel stond da vol dikke auto's met stickers op da bleek een soort gumball te zijn: de Cannonball run. Toen ik vr mn olief afzette kwam er juist nen gelen m3 cabrio toe en die moest de parking naast het hotel binnen. kzeg kga die volgen. kheb daar dan wat op die autoé's staan geilen in die parking, tkwam daar dan ne metalicen bmw m3 toe met daarachet nen maserati quattroporte en die begonnen daar efkes te racen in dienen ondergrondtse parking en da geluid weerhalmde dr zo khad dr echt kieken vlees van. Kben dan nr huis gereden achter een paar maten en nen digitale camera en we zijn zelf nog op da vip feest van die mannen binnengeraakt maar kmoe wel zeggen da we daar nie zo op ons gemak waren want we stonden dr in ons gewone kleren en al die andere in een costuum en die mannen dr maar de snob uithangen en tegen alle vrouwen over ulderen auto stoefen twas eigenlijk zielig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                    Woehoe woehoe tis me eindelijk gelukt die fucking driving mission 23 wreed merci vr de tips.

Nu ietske anders, ik weet wel da da hier een GT4 forum is maar kheb gisteren echt wel iets zot meegemaakt: Ik moest mn vriendin gisteren nr een hotel in Brussel voeren (Ze doe zo af en toe es mee aan ne show van een lingerie merk) vr da hotel stond da vol dikke auto's met stickers op da bleek een soort gumball te zijn: de Cannonball run. Toen ik vr mn olief afzette kwam er juist nen gelen m3 cabrio toe en die moest de parking naast het hotel binnen. kzeg kga die volgen. kheb daar dan wat op die autoé's staan geilen in die parking, tkwam daar dan ne metalicen bmw m3 toe met daarachet nen maserati quattroporte en die begonnen daar efkes te racen in dienen ondergrondtse parking en da geluid weerhalmde dr zo khad dr echt kieken vlees van. Kben dan nr huis gereden achter een paar maten en nen digitale camera en we zijn zelf nog op da vip feest van die mannen binnengeraakt maar kmoe wel zeggen da we daar nie zo op ons gemak waren want we stonden dr in ons gewone kleren en al die andere in een costuum en die mannen dr maar de snob uithangen en tegen alle vrouwen over ulderen auto stoefen twas eigenlijk zielig.
                    1 : leestekens & AN aub
                    2 : t was aan het Conrad hotel zeker he ?
                    3 : pics van vrouw + wagens

Comment

• Foto's!!!
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                        Woehoe woehoe tis me eindelijk gelukt die fucking driving mission 23 wreed merci vr de tips.
                        en wat waren deze tips, is een driving missie die me niet echt lukt.

zit altijd tweede te rijden en kom amper dichter :/

-edit-

ff teruggebladerd en gezien
                        Last edited by ; 08/07/2005, 14:36.

Comment

• Weet iemand rond welke dagen de Lancia Delta of de Peugeot 205 Turbo in de tweedehands-garage komen?

Comment

• als het september jaar 2 is heb ik mijn 205 gekocht

Comment

• die black cars krijg ik dus niet eh :/ zat aan dag 2780 en noppes :o

Comment

• hmmm das raar.. moet je niet aan een bepaald percentage zitten??
                                weet het niet hé is maar een voorstelleke
                                of alle rijbewijzen hebben?
                                Tzou mij verwonderen moest jij ze niet krijgen en iedereen hier op het forum wel.
                                Je kijkt toch bij late 90's en early 90's hé?
                                hmm... raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                  als het september jaar 2 is heb ik mijn 205 gekocht
                                  En zeker meteen kopen, ook de Lancia, duurt nog wel een tijdje voor ze terugkomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                    1 : leestekens & AN aub
                                    2 : t was aan het Conrad hotel zeker he ?
                                    3 : pics van vrouw + wagens

Ja het was aan het Conrad hotel, als je da wil dan wil ik deze namiddag hier wel enkele pics posten. De auto's waren niet allemaal zo exclusief als bij de Gumball maar er waren toch een stuk of 8 M3's, BMW Z8, Aston Martin db9, Lamborghinni Diablo, Audi RS6, Ne zwaar getunde Cayenne, Bentley Continental Flying Spur, AC 427, TVR Sagaris (maakte de meeste indruk).
                                    Van die vrouwen kan ik nog wel aan heel wat foto's geraken. Tja spijtig dat dit hier een auto forum is . Mss vind ik wel een paar foto's met vrouwen op/in een auto

Comment

• Er zou zelfs een formule1 Black car zijn heb ik me eens laten wijs maken...
                                      Is dit waar? en wanneer krijg ja deze? Heeft iemand hem al?

Comment

• Bij 100%
                                        veel plezier.

Comment

• 100% pffffffff
                                          Om 100% te halen zou je dan eigenlijk op alle rijbewijzen goud moeten halen ook? In dat geval zal er waarschijnlijk nooit een zwarte F1 in mn garage staan

Comment

Working...
                                          X