Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
    Met welke auto rij je dit het best?

Kan een BMW M3 GTR RACE CAR volgen?

heeft die standaard niet 260 pk ofzo :s
    zet er dan maar dikke turbo op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
      heeft die standaard niet 260 pk ofzo :s
      zet er dan maar dikke turbo op
      Die heeft al lang 520 pk ofzo, maar ik kan ermee niet de 24h van Le mans doen zeggen ze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Nee je hebt daar echt een lmp voor nodig, of misschien de Formule 1.

Die zonder chicanes heb ik met de Minolta Toyota gedaan, met chicanes met de Pesca C65. Allebei wel wat getuned zodat ik de computer kon laten rijden.

Welke is die met de chicanes en die zonder?

Comment

• Ge kunt natuurlijk proberen he. Met turbo heeft hij 730 pk of zo. Met de Corvette en Viper lukt het mij ook niet. Wel als ik de hele tijd zelf rij, maar dan nog maar met 2 sec voorsprong na 20 rondjes, en ik ga geen 24u aan een stuk rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
            Welke is die met de chicanes en die zonder?
            De 2de is zonder chicanes. Dus 24u Le Mans II.

Comment

• ik heb de meeste van mijn endurances gereden met Toyota Minolta met turbo op.

heb je die? :p

Comment

ik heb de meeste van mijn endurances gereden met Toyota Minolta met turbo op.

heb je die? :p
                ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  Pfoew, meer dan 350PK op de voorwielen van een GOLF V is écht wel teveel
                  ja, mijn 206RC had 280pk en dan nog is nos op 100 gezet
                  150km/u+R1=>burnout
                  nu heb ik een standaard 206RC gekocht, in het wit
                  oh ja, ben alle lekkere auto's aan het kopen, geen jappaners.
                  M3csl heeft echt een geweldige wegligging
                  zeker kopen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                    M3csl heeft echt een geweldige wegligging
                    zeker kopen!!!
                    Heb ik al

driver_to_be, heb je die 24 van lm 2 gedaan met de Minolta?
                    Want dat ding is een bandenkannibaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      Heb ik al

driver_to_be, heb je die 24 van lm 2 gedaan met de Minolta?
                      Want dat ding is een bandenkannibaal...
                      als je dat ding snel genoeg maakt haal je genoeg voorsprong om die extra pitstops eruit te halen. Makkelijk zelfs :p

Comment

• Voila. Nu ik rijd het liefst met de Pesca en de Bentley. Supergoede wegligging.

Die M3 csl heb ik ook. Hele goede wegligging die bovendien wordt verbeterd als je suspensionkit ed koopt. Ik heb er alles opgezet, behalve motoraanpassingen. Raceuitlaat staat er ook op voor een lekker geluid.

Comment

• Welke auto win je bij de die eerste 24h van Le Mans en welke bij de 2de?

Comment

• Nu koop ik mij zo een ******* Auto Union V16 Streamline om die 1000 miles te rijden, blijkt dat dat een special car is en ik daar niet mee kan rijden.
                            Waar kan je zien of die wagen nu een special car is of niet?

Comment

• Le Sarthe 24hr I: Audi R8 '01
                              Le Sarthe 24hr II: Bentley Speed8

Ik denk niet dat je dat kunt zien. Meestal zijn prototypes special cars.

Comment

• hoever zitten jullie al in het spel?
                                ik zit nog maar aan 35.3 %

Comment

• Iets in de 89%

Ben nu bezig aan al die klein cupwedstrijden. Vooral in Japan zijn er veel.

Comment

• Voor de mensen die problemen hebben met die driving mission met de skylines op test course, hier een goede methode:

This test may at first seem nearly impossible, however there is a trick which will make it fairly easier.

There are 5 enemy Skyline GTRs on the track, and you. Straight at the start of the race, make sure you stay right behind the GTR in front of you, it will block the wind and make you go faster, making it easier to catch up, when you enter the first turn, they will slow down. Go to the outside of the turn and pass them from the outside, you will then see the red GTR in the front, keep going as fast as you can and hit it at full speed, you WILL get a 5 second penalty, but it wont bother you much, hitting the red GTR will send it ahead of the pack, when the penalty is gone, get behind it and catch up to it, but do not pass it, instead, get behind it and "push" it. Stay right behind it all along the 3 laps, in the straights you should be able to reach 275km/h. Upon entering the very last turn of the race, go to the inside before the red GTR brakes, and stay to the inside of the turn (do not go where its flat, stay in the bent), near the end of the last turn, you should be close enough, get behind the yellow GTR, and you should be able to catch up to it before crossing the finish line.

This test is very hard and may take a few attempts before getting it right.

Comment

• Ik maak gewoon met alle Driving Missions een probleem.

Ik kan er maar 10 van...

Comment

als je dat ding snel genoeg maakt haal je genoeg voorsprong om die extra pitstops eruit te halen. Makkelijk zelfs :p
                                        Zou het met de F1 ook lukken?

Comment

• Ik heb een vraag.
                                          Als ik de supercharger wil installeren dat is daalt mijn aantal pk met 10.
                                          Maar heb je dan meer vemogen in de lage toeren???

Comment

Working...
                                          X