Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• minolta is van welk land?

Comment

• Japan

Comment

• merci, sebiet eens zien wat dat bakje kost

Comment

• Veel plezier met zoeken

Zo cool:

Als ik niet zo lui was dan zou ik het zelf ook eens proberen

Comment

• Ik heb denk ik 459 gehaald met de Minolta, maar dat was eigenlijk het gevolg van het experimenteren om op de 2 achterwielen te kunnen rijden. Sneller moet dus kunnen.

@Xius: die Starforce is echt wel erg. Normaal heb je het recht om een spel te copieren, maar dan alleen voor privégebruik. Dat kan nu zelfs niet eens, want simbin (developer van GTR) heeft niet eens een werkende crack. Het is als uw geld opbergen in een kluis en dan de sleutel weggooien.

Ik zal echter een topic maken, en dan zien wat de respons is. Valt het tegen, dan vraag ik een slotje aan.

Comment

• Ik zit in de knoei met de cd key, hij zegt telkens dat die fout is... ik ben er dus bijna

Comment

• kun je in GT4 een filmpje maken?

Comment

• Als je verschillende foto's aan elkaar plakt heb je een filmpje

Comment

• lol

dat ik daar nog niet was op opgekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      Veel plezier met zoeken

Zo cool:

Als ik niet zo lui was dan zou ik het zelf ook eens proberen

Eens kijken of ik er een avatar van kan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                        Eens kijken of ik er een avatar van kan maken
                        Als het 100x100 blijft krijg ik het niet kleiner dan 119kb, ook op laagste detail-setting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                          @Xius: die Starforce is echt wel erg. Normaal heb je het recht om een spel te copieren, maar dan alleen voor privégebruik. Dat kan nu zelfs niet eens, want simbin (developer van GTR) heeft niet eens een werkende crack. Het is als uw geld opbergen in een kluis en dan de sleutel weggooien.

Ik zal echter een topic maken, en dan zien wat de respons is. Valt het tegen, dan vraag ik een slotje aan.
                          bull****.. elk spel is te kraken en een crack van uit gebracht.
                          Ik draai het zonder problemen en is een lekkere kopie! :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            bull****.. elk spel is te kraken en een crack van uit gebracht.
                            Ik draai het zonder problemen en is een lekkere kopie! :p
                            Duitse versie of meertalige versie?

Comment

• aangezien ge er toch een topic over gaat opstarten, spreek er daar dan over

dan is het meteen populair hehe

Comment

• Hoe geraken jullie aan zo'n hoge topsnelheden ?
                                Mijn Minolta heeft meer dan 1100pk (turbo kit IV) maar hoe krijg ik hem dan nog sneller ?

Comment

• Versnellingsbakverhoudingen volledig spreiden

Comment

• maar ook niet te ver of hij verliest het gevecht tegen de wind al je in 6de 5000 toeren maakt, terwijl hij aan 7000 toeren wel nog een paar km/h sneller zou kunnen gaan omdat het vermogen aan een hoger toeretal vrijkomt, het is dus veelal een kwestie van proberen en sleutelen, toch om die laatste extra km/h eruit te krijgen

Comment

• Dat had ik al gedaan voor mijn Astra Touring Car en mijn AC 427 (deze halen ca 370)
                                      Maar inderdaad nog niet voor de Minolta, moet ik es proberen

Mijn hoogste snelheid staat voor het ogenblik op naam van de Cadillac Cien (399)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        Duitse versie of meertalige versie?
                                        heb eerst de duitse gehad, nadien de engelse, beiden zijn gekraakt geweest.
                                        Maar goed, chatten hierover kan in het GTR topic.

Comment

• ik rij zelfs met de ford focus rally car 401 kmh

met de dodge srt9 rijd ik nu max 441

Comment

Working...
                                          X