Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aaah, die frustraties . Doet me denken aan van die spannende missies in bepaalde schietspelletjes of recent NFSU1 en 2. In de laatste bocht ingehaald worden door een andere racer na een ik-weet-niet-hoe-lang-en-hoe-moeilijke race. Dan wil je echt vanalles op de grond smijten
da zal nog niet. Geloof me ik heb eens een console bijna kapot gesmeten hoor, ik stond ermee in mijn handen en toen kwam de pa binnen . da was nog het SEGA-tijdperk.
maar het zou softwarematig moeten mogelijk zijn, hoewel er geen goeie software bestaat. Geloof me ik heb al veel geprobeerd ...
PS2 CPU is Native 32-bit.
de codering van de games in idd 128-bit, dat wil zeggen dat het een onboard 128-bit brede bus (vergelijkbaar met Dual Channel ram) heeft voor het geheugen. (dat overigens 1:2 asych draait met CPU)
EDIT: er zijn al zogenaamde emulators geweest maar die hebben nooit gewerkt.
Ik ook, maar ik heb er de tijd niet voor... Op mijn werk zit ik te nagelbijten dat ik naar huis wil, GT4'en... En dan duurt de dag juist zo lang natuurlijk... Grrmbbl.
Wat heb ik nu, een Dodge Viper nog steeds (534 pk), een Prowler, een Mazda 6 MPS, en nog wat klein grut.. Ben momenteel op mijn gemakje aan het verderspelen.
Ik daag iedereen uti als ik eens op toerenben.. Ik versla jullie allemaal!
Ik ook, maar ik heb er de tijd niet voor... Op mijn werk zit ik te nagelbijten dat ik naar huis wil, GT4'en... En dan duurt de dag juist zo lang natuurlijk... Grrmbbl.
Wat heb ik nu, een Dodge Viper nog steeds (534 pk), een Prowler, een Mazda 6 MPS, en nog wat klein grut.. Ben momenteel op mijn gemakje aan het verderspelen.
roughneck, geloof me: ik heb ook niet veel tijd hoor. Je moet goed weten dat ik werk heb voor school ( door de tegenvallende resultate met de examens ). Plus: wij hebben maar een tv met scart dus ik kan maar beginnen spelen als de ouders gaan slapen zijn dus vanaf 22u20.
Ik kan je wel een tip geven: koop die VW HPA motorsport en race gewoon zoveel mogelijk. Een goede race is bij european events ==> de eerste. Daar win je per race alsje eerste bent: 12.500 en dan eens een bonuswagen ter waarde van een 400.000 credits. De laatse race is ook de moeite daar win je een 190 evon twv 300.000 credits.
Ik zit ongeveer even ver zoals u ze! Ik speel gewoon op m'n gemakje. Ik hou er niet van om een game zo snel mogelijk uit te spelen... wat heb je er dan nog aan?
Ik heb nu enkele bonuswagens... waaronder Mazda 6 MPS, twee vreemde prototypes van Toyota en van Nike.
Mijn eerste wagen was een Honda Civic Type R van in het jaar 97. Daarna kocht ik een Impreza WRX STI 01 by Prodrive. En gisteren heb ik mijn eerste nieuwe wagen gekocht! Een M3 CSL :p
Ben vandaag naar gamemania geweest en vanaf de 18e hebben ze zo'n GT4 pack (PS2 + GT4, GEEN memorycard incl.) voor €179.95... memorycard kost je er nog es €33 er bovenop.
Een goede race is bij european events ==> de eerste. Daar win je per race alsje eerste bent: 12.500 en dan eens een bonuswagen ter waarde van een 400.000 credits. De laatse race is ook de moeite daar win je een 190 evon twv 300.000 credits.
Ben er wel verbaast over ja, vooral het geanimeerde publiek is geinig, en de fotografen die op het laatste moment voor hun leven wegrennen
Daarnet op een paar stadsparcours gereden voor het ib rijbewijs, my god, zo smalle straatjes en heuvels en scherpe bochten
Als je daar met een krachtige achterwielaangedreven bak op rijdt moet dat een serieuze kick geven!
Hebben jullie allemaal gt4? En degene die ni veel tijd hebben om gt4 te spelen: wrm is er dan telkens als ik hier kom weer een berichtje van jullie ? Hoeveel % hebben jullie eigenlijk al? Ik zit momenteel aan 3 en een beetje.
Comment