Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Whie ik heb vandaag de 100% gehaald. Ge krijgt daarvoor een zwarte formula GT. Niets speciaals dus. Nu nog alle lmp prototypes kopen die ik nog niet heb en nog een paar speciallekes.
Congrats,
Voor die 100% moet je daar goud voor hebben op alle proeven?
Ik kan de helft van die Driving Missions niet, iemand tips?
En van de slipstreams lukt die van Skyline me enkel niet
Veel succes met uw verzoek om tips, die Skyline's lukken bij mij ook niet.
Had hier ook al 2x hulp gevraagd maar krijg geen antwoord.
Wel veel mensen die zeggen dat ze em al gedaan hebben.
Er was er hier wel eentje met een tactiek maar lukt bij mij toch niet ze
Slipstreamen bij het begin, de eerste (die rooie) een ferme duw geven, uw 5sec penalty uitdoen en dan terug bij die rode gaan slipstreamen en hem gewoon vooruit duwen. Bij mij lukt dat toch niet ze. Op het rechte stuk haal ik zo net 270 en in de bochten 250, maar das niet snel genoeg
versta het probleem zo niet..
De andere slipstream missies lukken wel en dat met de skyline niet :s
Heb niet echt tips, geef gwn gas en slipstreamen en je haalt zo 1 voor 1 in.
Mij lukte het van de 1ste maal. Wel kort genoeg slipstreamen en net op het laatste nippertje de auto overgaan.
En dat met die auto's duwen is bull**** :p
probeer het gwn op de manier zoals het hoort.
Jawel, maar ik ga niet uitleggen hoe je hieraan komt.
Hoeft ook ni. Ik speel liever Forza Motorsport (tenminste een echt racespel EN met Ferrari en Porsche EN schade, misschien wel minder auto's, ja en? Met de helft op GT4 speelt niemand en Forza heeft tenminste Tune EN verbouw opties) Trouwens ik vroeg het me gewoon af.
Hoeft ook ni. Ik speel liever Forza Motorsport (tenminste een echt racespel EN met Ferrari en Porsche EN schade, misschien wel minder auto's, ja en? Met de helft op GT4 speelt niemand en Forza heeft tenminste Tune EN verbouw opties) Trouwens ik vroeg het me gewoon af.
Als je een ECHT racespel wilt hebben moet je GTR of Live for Speed kopen, je zult het verschil direct merken met GT4 en Forza Motorsport. GT4 en Forza Motorsport zijn daartegen een kruising tussen arcade en simulatie.
Wil je kunnen tunen en kunnen verbouwen, dan moet je NFSU maar kopen.
Ik ken trouwens mensen die een spel kopen met schade (DTM bvb) en in het begin daar fanatiek mee racen, maar na een tijd begint de frustratie toe te slaan en dan doen ze meestal een van de volgende 2 dingen: ze zetten schade uit of als dit niet kan laten ze het game links liggen.
Wat dat aantal wagens betreft, ik gebruik daar een groot deel WEL van. Op dit moment heb ik 350 wagens in mijn garage staan op GT4 en voor zover ik weet zijn er nog niet eens zoveel wagens op Forza Motorsport.
Ferrari en Porsche moeten er voor mijn part nog niet eens in. Vele fans van die merken zouden teleurgesteld zijn als ze met hun droomauto zouden verliezen van "maar" een Nissan Skyline.
De aanwezigheid kan natuurlijk een pluspunt zijn, maar naar mijns inziens zou dat bij GT4 niet het geval zijn geweest.
Just my 2 cents, maar ik zou liever hebben dat je niet zo uithaalt naar fans van deze game. Als je trouwens over Forza Motorsport wilt beginnen ben je hier in het verkeerde topic.
versta het probleem zo niet..
De andere slipstream missies lukken wel en dat met de skyline niet :s
Heb niet echt tips, geef gwn gas en slipstreamen en je haalt zo 1 voor 1 in.
Mij lukte het van de 1ste maal. Wel kort genoeg slipstreamen en net op het laatste nippertje de auto overgaan.
En dat met die auto's duwen is bull**** :p
probeer het gwn op de manier zoals het hoort.
Bij de missie met de skylines zit er een gat van zo'n 10 seconden tussen de eerste, de achtervolgers rijden in 1 pak. Je kan inderdaad slipstreamen bij dat pak maar dat gat tot aan de eerste krijg je zo niet dicht hoor
De techniek die jij hierboven beschrijft lukt wel voor de andere 3 slipstream-missies
iemand die de Peugeot 205 Turbo 16 in het wit heeft?
Kom hem enkel in het grijs tegen bij 2de hands, maar toen ik een race meeting had reed i mee in het wit!!
Zo wil ik er wel 1tje..
Comment