Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de missie met de skylines zit er een gat van zo'n 10 seconden tussen de eerste, de achtervolgers rijden in 1 pak. Je kan inderdaad slipstreamen bij dat pak maar dat gat tot aan de eerste krijg je zo niet dicht hoor
De techniek die jij hierboven beschrijft lukt wel voor de andere 3 slipstream-missies
Inderdaad, ik kan ze allemaal inhalen, behalve de eerste
Wat is het verschil tussen een gewone Honda S2000 en een S2000 Type-V?
De type V is het duurste maar ze verschillen niet qua gewicht en vermogen.
Ik heb een Grand Prix witte Type-V gekocht en heb hem mild getuned tot 275pk. Een enkele clutch en een carbon aandrijfas voor een betere gasrespons en soft sportsbanden en een sporvering voor het rijgedrag nog te verbeteren. de settings van de vering: rideheight op z'n laagst (ongeveer 10 cm), Dampers op 3 en als camber: 1.0 vanvoor 0.5 vanachter. Ik heb ook nog velgen steken die hard lijken op dievan de S2000 van Opera Performance. Zekomen van Enkei geloof ik, maar het kan ook een ander merk zijn, het is het eerste merk van de 2e rij en daar uit de voorlaatste velg.
Rijd subliem, but can it beat a standard Amuse R1? Daar ga ik achter komen als ik nog eens tijd heb.
Ik had een foto gemaakt van dat ik die missie met de skyline had gedaan, maar het valt niet te lezen. Deze avond (als het wat donkerder is dus) zal ik opnieuw een foto maken.
Ik had een foto gemaakt van dat ik die missie met de skyline had gedaan, maar het valt niet te lezen. Deze avond (als het wat donkerder is dus) zal ik opnieuw een foto maken.
Binnen goed een maand zal ik hoogstwaarschijnlijk een stuurtje met pedalenset van logitech hebben. 't Schijnt dat dit het beste model is op de markt. Iemand ervaring ermee?
Waarschijnlijk is het al vaak gezegd maar i.v.m. die Skyline-slipstream missie heb ik het volgende (een keer of 20) geprobeerd om uiteindelijk te slagen:
Bij het begin laat je je wagen naar de andere wagens 'toezuigen' en ge passeert de 5 zonder botsen. Ga vervolgens voor de wagens rijden en los eventueel een beetje gas (niet teveel) totdat er een paar in uw slipstream terecht komen en naar uw eigen wagen 'toegezogen' worden. Wacht zolang tot de eerste van de bende dicht genoeg is en zwier uw wagen opzij zodat de computerwagen(s) niet tegen u aanbotsen. Laat er 1 of 2 u voorbijsteken en rij er dan weer achter, zodat je opnieuw snelheid wint en kunt inhalen, dan weer inhouden, laten voorbijsteken, zelf voorbijsteken, etc...
't Is eigenlijk nix nieuws maar het lukte me uiteindelijk wel op die manier. Dus:
- niet botsen
- het tempo zo hoog mogelijk houden maar er tegelijk voor zorgen dat de andere wagens in uw slipstream geraken door eventueel zelf een beetje in te houden (hou rekening met het feit dat die computerwagens om de een of andere reden ff afremmen voor ze de bocht ingaan dus zorg dat je niet te ver van hen wegrijdt)
- ook als je de computerwagens u laat voorbijsteken kun je proberen om hen niet direct weer in te halen door te plankgassen maar ook hier iets gecontroleerder met uw gas omgaan zodat je iets langer tegen een hogere snelheid kunt rijden achter uw tegenstanders
Succes ermee in ieder geval. Zodra mijn herexamens gepasseerd zijn probeer ik het ook nog eens. Eens zien of mijn eigen, hier beschreven tactiek, voor mezelf onmiddellijk zal werken dan :-).
Comment