Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreakie
    vanwaar heb je die lowrider velgen ??
    Gevonden bij 'used wheels' waarschijnlijk... Daar vind ik ook de meeste velgen op mijn (denkbeeldige) auto's...
    nls2000

Comment

• kheb eens een paar foto's getrokken !!! het gaat over mijn : Renault Clio V6 Trophy , BMW M5 , AUDI RS4 , Alpine 110 , AUDI R8 Race Car !!
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

kheb eens een paar foto's getrokken !!! het gaat over mijn : Renault Clio V6 Trophy , BMW M5 , AUDI RS4 , Alpine 110 , AUDI R8 Race Car !!
        Mooie foto's!

Misschien voor de volgende keer, foto's een beetje helderder maken, want nu zijn ze nogal donker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Mooie foto's!

Misschien voor de volgende keer, foto's een beetje helderder maken, want nu zijn ze nogal donker.
          Ja kweet het maar ben dat foto's trekken nog niet zo gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
            Als je naar world circuits gaat kun je daar een race meeting doen.. ik zie dan staan "Practice" links boven, is het dan ook nog mogelijk om qualifying en een race te rijden??
            niemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
              niemand?
              Ik dacht dat die practice juist qualifying was. Probeer het eens.

Bij kampioenschapsraces heb je dit ook.

Ik ben echter niet 100% zeker. So don't shoot me if I'm wrong.

Comment

• Comment

• Waarom is die zo duur ?

Comment

• Japanse credits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      Ik dacht dat die practice juist qualifying was. Probeer het eens.

Bij kampioenschapsraces heb je dit ook.

Ik ben echter niet 100% zeker. So don't shoot me if I'm wrong.
                      Ja eigenlijk ge kunt gelijk hebbe maar daarna kunde peis ik toch geen race rijde met de startpositie die ge hebt neergezet tijdens u practice ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acec

Normaal heb ik die is int wit gewonne

Comment

• Naar aanleiding van het topic over de Nordschleife en de rondetijden erop enzo post ik hier wat tijden van mij:

BMW 120d: harde racebanden: 9'6.7"
                          VW lupo gt: zachte racebanden: 9'48"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                            Naar aanleiding van het topic over de Nordschleife en de rondetijden erop enzo post ik hier wat tijden van mij:

BMW 120d: harde racebanden: 9'6.7"
                            VW lupo gt: zachte racebanden: 9'48"
                            tgaat hier toch over de Nurburgring eh dak kan volgen ?????

Comment

de nordschleife = nurburgring

Comment

Ja ze: Nordschleife, Nurburgring

Comment

• ok merciekes , maar als da topic er komt mag da dan ook met racewagens zoals mijn Minolta Toyota , GT40 , R5 Turbo Rally ????

Comment

• Denk niet dat het nodig is een nieuw topic te openen, je kan ze gerust hierin posten! Tijden met gelijk welke auto's! Ik rij nu een beetje met vergelijkbare wagens qua vermogen als m'n A3, vandaar de 'kleinere' auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                      Denk niet dat het nodig is een nieuw topic te openen, je kan ze gerust hierin posten! Tijden met gelijk welke auto's! Ik rij nu een beetje met vergelijkbare wagens qua vermogen als m'n A3, vandaar de 'kleinere' auto's.
                                      Ok kzal morge dan is mijn machientje buiten halen op den nurburgring

Comment

• Kheb vandaag nog de 1000km van Suzuka uitgespeeld en kheb diene Lister Storm V12 gewonne kzit nu op een 67 procent

Comment

Ja eigenlijk ge kunt gelijk hebbe maar daarna kunde peis ik toch geen race rijde met de startpositie die ge hebt neergezet tijdens u practice ....
                                          Ik heb het toch eens gehad dat ik eerste startte. Moet ik morgen eens uitzoeken.

Comment

Working...
                                          X