Oorspronkelijk geplaatst door autofreakie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
kheb eens een paar foto's getrokken !!! het gaat over mijn : Renault Clio V6 Trophy , BMW M5 , AUDI RS4 , Alpine 110 , AUDI R8 Race Car !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreakiekheb eens een paar foto's getrokken !!! het gaat over mijn : Renault Clio V6 Trophy , BMW M5 , AUDI RS4 , Alpine 110 , AUDI R8 Race Car !!
Misschien voor de volgende keer, foto's een beetje helderder maken, want nu zijn ze nogal donker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk dacht dat die practice juist qualifying was. Probeer het eens.
Bij kampioenschapsraces heb je dit ook.
Ik ben echter niet 100% zeker. So don't shoot me if I'm wrong.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyNaar aanleiding van het topic over de Nordschleife en de rondetijden erop enzo post ik hier wat tijden van mij:
BMW 120d: harde racebanden: 9'6.7"
VW lupo gt: zachte racebanden: 9'48"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyDenk niet dat het nodig is een nieuw topic te openen, je kan ze gerust hierin posten! Tijden met gelijk welke auto's! Ik rij nu een beetje met vergelijkbare wagens qua vermogen als m'n A3, vandaar de 'kleinere' auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreakieJa eigenlijk ge kunt gelijk hebbe maar daarna kunde peis ik toch geen race rijde met de startpositie die ge hebt neergezet tijdens u practice ....
Comment
Comment