Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• morge haal ik mijn pocket racers nog is van stal om het duitse eifel geberchter te verkennen
    en ik ga fotokes maken

nu moet ik echt slapen
    greetz

Comment

• Kga straks nog een beetje op nordschleife gaan racen! Zal m'n tijden dan posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
        Naar aanleiding van het topic over de Nordschleife en de rondetijden erop enzo post ik hier wat tijden van mij:

BMW 120d: harde racebanden: 9'6.7"
        VW lupo gt: zachte racebanden: 9'48"
        U vraagt ik heb gereden :

BMW Mclaren F1 GTR Race Car : 8"15,087
        Renault 5 Turbo : 8"59,286

twas een tijdje geleden da ik nog op de Nordschleife heb gereden dus paar keer gebotst enzo , kweet dus ni da deze goeie tijden zijn

Comment

• GT4, da's een tijdje geleden, 'k zit nog steeds aan 7% Lang geleden dat ik het nog eens gespeeld heb
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Daarnet met de renault 5 turbo:

8'29,095
            wel gequicktuned.

Comment

• Zonet met de lister storm in arcade mode op nordschleife:

6'29.719 ook volledig gequicktuned. Er kon zeker nog een 5tal seconden af, ben er paar keer afgegaan.
              Nu ist terug studytime!

Comment

• ik ga ier precies nogal af

Comment

• AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

wilt iemand mee doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                    Zou heel graag meedoen, heb gt4 speciaal voor nordschleife gekocht. Kheb dus nog niet echt credits! Juist zowat die amateurklassen, licenties en drivers missions(niet allemaal) gedaan. Mag het evt met een auto vanuit arcade mode? Bv allemaal met wagen x, dat type banden en max zoveel quicktunen?

Comment

• welke wagen win je bij de 1000km van Fuji ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                        Zou heel graag meedoen, heb gt4 speciaal voor nordschleife gekocht. Kheb dus nog niet echt credits! Juist zowat die amateurklassen, licenties en drivers missions(niet allemaal) gedaan. Mag het evt met een auto vanuit arcade mode? Bv allemaal met wagen x, dat type banden en max zoveel quicktunen?
                        special conditions nr 2 doen
                        cote di amalfi of zo iets
                        en dan die gewonne auto verkopen voor 260000cr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreakie
                          welke wagen win je bij de 1000km van Fuji ???
                          Hoeft nimeer kheb die nissan al gewonnen

Comment

• hy

mss een rare vraag hoeveel kost GT4 nu nog (regio tielt) ? (heb het nog niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                              hy

Man da hangt ni af van regio tot regio maar wel van winkel tot winkel
                              idd , er rare vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                                hy

In Game Mania Waregem heb ik er 60 euro voor betaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
                                  In Game Mania Waregem heb ik er 60 euro voor betaald.
                                  Ik in de carrefour in Ninove een 50euro

Comment

• ikke hier in Game mania 44.99 €

Comment

• ik heb het ook gekocht (60 euro) game mania waregem. Bere spel

Comment

• koop een nissan 200sx / silvia S14
                                        beste ophaning en tunen tot 400pk
                                        road banden er op leggen (zijn gratis) en je auto camber geven van 10 voor en 10 achter, ook nog max verlagen.
                                        veel driftplezier

Comment

• Gisterenavond een ganse avond zitten gamen met Logitech Pro Feedbak stuurtje. 't Was de eerste keer dat ik GT4 met dit stuurte speelde.

Het vraagt om een serieuze gewenning! Ik dacht dat ik veel natuurlijker zou kunnen rijden, maar in't begin is dat dus bijlange het geval niet. Bij m'n eerste ronden had ik totaal geen feeling met de auto en het remmen verliep wat stroef. Maar naargelang ik meer en meer races reed, begon ik mij wel enorm te amuseren!
                                          Het feedbak systeem en de 900° modus zijn aanvankelijk wat vreemd. Het stuur slaat heen en weer en bij scherpe bochten moet je echt wel sleuren aan het stuur.

Enkele opmerkingen
                                          - Ik weet niet hoe het komt, maar ik slaag er dus niet in om met m'n rechtervoet te remmen. (zoals "in het echt" dus) Ligt het aan de plaats van het pedaal of het aanvallend willen rijden. Maar als ik 'normaal' rem, ga ik er ofwel af, ofwel rem ik veel te vroeg...
                                          - Het stuur is bij momenten een beetje licht bij de eerst 45° links of rechts draaibewegingen. Soms begint het ook scherper te draaien zonder je een extra beweging doet...

Comment

Working...
                                          X