Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou heel graag meedoen, heb gt4 speciaal voor nordschleife gekocht. Kheb dus nog niet echt credits! Juist zowat die amateurklassen, licenties en drivers missions(niet allemaal) gedaan. Mag het evt met een auto vanuit arcade mode? Bv allemaal met wagen x, dat type banden en max zoveel quicktunen?
Zou heel graag meedoen, heb gt4 speciaal voor nordschleife gekocht. Kheb dus nog niet echt credits! Juist zowat die amateurklassen, licenties en drivers missions(niet allemaal) gedaan. Mag het evt met een auto vanuit arcade mode? Bv allemaal met wagen x, dat type banden en max zoveel quicktunen?
special conditions nr 2 doen
cote di amalfi of zo iets
en dan die gewonne auto verkopen voor 260000cr
koop een nissan 200sx / silvia S14
beste ophaning en tunen tot 400pk
road banden er op leggen (zijn gratis) en je auto camber geven van 10 voor en 10 achter, ook nog max verlagen.
veel driftplezier
Gisterenavond een ganse avond zitten gamen met Logitech Pro Feedbak stuurtje. 't Was de eerste keer dat ik GT4 met dit stuurte speelde.
Het vraagt om een serieuze gewenning! Ik dacht dat ik veel natuurlijker zou kunnen rijden, maar in't begin is dat dus bijlange het geval niet. Bij m'n eerste ronden had ik totaal geen feeling met de auto en het remmen verliep wat stroef. Maar naargelang ik meer en meer races reed, begon ik mij wel enorm te amuseren!
Het feedbak systeem en de 900° modus zijn aanvankelijk wat vreemd. Het stuur slaat heen en weer en bij scherpe bochten moet je echt wel sleuren aan het stuur.
Enkele opmerkingen
- Ik weet niet hoe het komt, maar ik slaag er dus niet in om met m'n rechtervoet te remmen. (zoals "in het echt" dus) Ligt het aan de plaats van het pedaal of het aanvallend willen rijden. Maar als ik 'normaal' rem, ga ik er ofwel af, ofwel rem ik veel te vroeg...
- Het stuur is bij momenten een beetje licht bij de eerst 45° links of rechts draaibewegingen. Soms begint het ook scherper te draaien zonder je een extra beweging doet...
Comment