Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
    Wel, dit heb ik uit vorige ervaringen ook geleerd en dus had ik deze keer bij de lichtinstellingen de waarden veranderd (3 waarden verschillend van 0 zodat de foto er op tv heel wat lichter uitzag) . Blijkbaar had dit weinig of geen effect want toen ik ze oorspronkelijk op m'n pc bekeek bleken ze nog steeds te donker. Ik heb toen wat gespeeld met de 'brightness' en 'contrast' instellingen van m'n pc-software om tot een gewenst resultaat te komen.

Als ik de foto's nu bekijk zijn ze echter, zoals je terecht opmerkt, te donker. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nu op dit moment in een extra verlichte kamer zit, wat niet het geval was op het moment van uploaden van de foto's (ze leken toen dus lichter) .

Ik heb dus meteen de foto's opnieuw onder handen genomen om de verlichting bij te werken met nieuwe resultaten . De wagen ziet er nu al Audi-RS4-roder uit . Het begint er zelfs wat realistisch uit te zien op die foto waar de wagen in de linker-benedenhoek staat.

Den Billie.
    Dat is inderdaad beter. Ik ga ook eens een RS4 kopen denk ik, daarna de BMW LM V12

Comment

• Kheb em al ! zalige auto voor een beginner. opgedreven tot ongeveer 450pk

Comment

• ik heb ook nog eens 2 foto'tje getrokken.
        Maar blijkbaar zijn te zwaar om als bijlage te uploaden.

http://img388.imageshack.us/img388/3200/img00080dp.jpg
        http://img388.imageshack.us/img388/305/img00071wx.jpg

Comment

• Mooie wagen hé die Toyota Celica van Blitz. Nogal F&F-achtig en niet zo'n grote racer maar goed, wat maakt het uit hé, kan wel de basis vormen voor mooie foto's.

Ik heb me een Honda Accord gekocht, vond ik altijd al een mooie, stoere wagen en onderstaande foto's zouden dit moeten bevestigen . Hij is getuned tot 259 pk en dat gaat al goed vooruit. Er moet rekening mee gehouden worden dat het een voorwieltrekker is en dus weet ik niet of ik er wel een Turbo Stage 3 ga insteken.

Den Billie.

Comment

• De foto's zijn bewerkt wat betreft lichtinstellingen + op elke foto werd 'Den Billie' toegevoegd.

Den Billie.

Comment

• Zo'n realistische foto's... zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                Zo'n realistische foto's... zalig
                Da's mijn doel, de foto's zo realistisch mogelijk maken.

Enerzijds juiste camerakeuze in Gran Turismo 4.

Anderzijds spelen met de lichtinstellingen op de pc (helderheid, contrast & middentoon) .

En zo krijg je af en toe wel iets moois :-), hoewel de wagen zelf er volgens mij ook wel toedoet.

Den Billie.

Comment

• Knap werk die foto's!
                  Zeer mooi werk van Honda de 'nieuwe' Accord..
                  Moest je ook zo is een paar foto's willen maken van een Renaultje dan krijgt die een plaatsje op mijn bureaublad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                    Knap werk die foto's!
                    Zeer mooi werk van Honda de 'nieuwe' Accord..
                    Moest je ook zo is een paar foto's willen maken van een Renaultje dan krijgt die een plaatsje op mijn bureaublad!
                    'k Zal het onthouden. 't Zal niet voor direct zijn want 'k moet nu een weekje leren voor een herexamen en dan blijf ik beter van mijn Playstation...

Maar daarna bezorg ik u zeker een schoon bureaublad .

Den Billie.

Comment

• Kon mij toch niet inhouden vandaag dus bij deze...

Comment

• Dit zijn de beste die eruit gekomen zijn. 'k Heb er nog maar die zijn m.i. niet goed genoeg als wallpaper.

@ Droes: Hopelijk bevallen ze u

Comment

• das snel
                          alleen jammer van de spoiler, ben ik niet zo voor :p
                          zeker mooie foto's hoor! heb ze op me c staan en strax eens proberen op het bureaublad!
                          thx!!

Comment

• Die f1 is ongelofelijk: de snelheid waarmee je bochten neemt

Comment

das snel
                              alleen jammer van de spoiler, ben ik niet zo voor :p
                              zeker mooie foto's hoor! heb ze op me c staan en strax eens proberen op het bureaublad!
                              thx!!
                              Die spoiler jah, ik twijfelde of ik hem er zou opzetten maar vond hem wel passen en heb het dus gedaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Die f1 is ongelofelijk: de snelheid waarmee je bochten neemt
                              Die F1-wagen dedzu dedzu, ik zal er wsl nooit mee kunnen rijden wegens geen zin om die endurance-races te doen (deed ik trouwens ook niet in de vorige Gran Turismo versies) . Misschien toch maar eens proberen met de B-spec mode dan, hoewel dat cheaten is...

Den Billie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                Die F1-wagen dedzu dedzu, ik zal er wsl nooit mee kunnen rijden wegens geen zin om die endurance-races te doen (deed ik trouwens ook niet in de vorige Gran Turismo versies) . Misschien toch maar eens proberen met de B-spec mode dan, hoewel dat cheaten is...

Den Billie.

Cheaten... tja... zo zou je het kunnen zien. Maar 24 uur zelf rijden, daarvoor moet je zot zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                  Cheaten... tja... zo zou je het kunnen zien. Maar 24 uur zelf rijden, daarvoor moet je zot zijn.
                                  of je voert pilotenwissel uit! Als ge wilt, moogde altijd afkomen om de 24u te rijden...

Den enduranceraces vind ik eigenlijk nog het leukste!

Comment

• Cheaten is een groot woord als de makers van GT4 de B-spec er zelf ingestopt hebben..
                                    Denk dat zij ook wel weten dat niemand 24 uur achter zijn PS gaat zitten om telkens dezelfde ronde af te leggen (weet ook, er zijn uitzonderingen)
                                    Slimme zet volgens mij, anders zouden de 24h races gewoon niet gereden worden!

Comment

Cheaten is een groot woord als de makers van GT4 de B-spec er zelf ingestopt hebben..
                                      Denk dat zij ook wel weten dat niemand 24 uur achter zijn PS gaat zitten om telkens dezelfde ronde af te leggen (weet ook, er zijn uitzonderingen)
                                      Slimme zet volgens mij, anders zouden de 24h races gewoon niet gereden worden!
                                      Juist ja, dus vraag ik mij af waarom ze het er dan ingestoken hebben want:

- enkel zotten doen dat zelf volledig zoals reeds gezegd
                                      - 't is nog eens slecht uitgewerkt ook (geen dag-nacht)
                                      - spannend lijkt het me niet echt wegens te klein deelnemersveld en slechte A.I.

Nu ja, ik steek mijn tijd liever in de photomode .

Den Billie.

Comment

• Ik ben bezig met mijn S-licence, maar er zitten toch lastige bij hoor,
                                        12 van de 16 heb ik al. Behalve 8;13;14;16.
                                        Bij nr 8 moet je 1:42:00 hebben maar raak niet oner de 1:44

edit: gelukt 1:37 pfff dat was snel
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                          Ik ben bezig met mijn S-licence, maar er zitten toch lastige bij hoor,
                                          12 van de 16 heb ik al. Behalve 8;13;14;16.
                                          Bij nr 8 moet je 1:42:00 hebben maar raak niet oner de 1:44

edit: gelukt 1:37 pfff dat was snel
                                          Bij mij lukte die voorlaatste niet (Chamonix) en dus de laatste (Nordschleife) kon ik nog niet rijden.
                                          GT4 ligt er ondertussen uit. Doe terug verder met 'XIII' nu

Comment

Working...
                                          X