Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
ik heb ook nog eens 2 foto'tje getrokken.
Maar blijkbaar zijn te zwaar om als bijlage te uploaden.
http://img388.imageshack.us/img388/3200/img00080dp.jpg
http://img388.imageshack.us/img388/305/img00071wx.jpg
Comment
-
Mooie wagen hé die Toyota Celica van Blitz. Nogal F&F-achtig en niet zo'n grote racer maar goed, wat maakt het uit hé, kan wel de basis vormen voor mooie foto's.
Ik heb me een Honda Accord gekocht, vond ik altijd al een mooie, stoere wagen en onderstaande foto's zouden dit moeten bevestigen. Hij is getuned tot 259 pk en dat gaat al goed vooruit. Er moet rekening mee gehouden worden dat het een voorwieltrekker is en dus weet ik niet of ik er wel een Turbo Stage 3 ga insteken.
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VZo'n realistische foto's... zalig
Enerzijds juiste camerakeuze in Gran Turismo 4.
Anderzijds spelen met de lichtinstellingen op de pc (helderheid, contrast & middentoon) .
En zo krijg je af en toe wel iets moois :-), hoewel de wagen zelf er volgens mij ook wel toedoet.
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesKnap werk die foto's!
Zeer mooi werk van Honda de 'nieuwe' Accord..
Moest je ook zo is een paar foto's willen maken van een Renaultje dan krijgt die een plaatsje op mijn bureaublad!
Maar daarna bezorg ik u zeker een schoon bureaublad.
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droesdas snel
alleen jammer van de spoiler, ben ik niet zo voor :p
zeker mooie foto's hoor! heb ze op me c staan en strax eens proberen op het bureaublad!
thx!!
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VDie f1 is ongelofelijk: de snelheid waarmee je bochten neemt
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den BillieDie F1-wagen dedzu dedzu, ik zal er wsl nooit mee kunnen rijden wegens geen zin om die endurance-races te doen (deed ik trouwens ook niet in de vorige Gran Turismo versies) . Misschien toch maar eens proberen met de B-spec mode dan, hoewel dat cheaten is...
Den Billie.
Cheaten... tja... zo zou je het kunnen zien. Maar 24 uur zelf rijden, daarvoor moet je zot zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VCheaten... tja... zo zou je het kunnen zien. Maar 24 uur zelf rijden, daarvoor moet je zot zijn.
Den enduranceraces vind ik eigenlijk nog het leukste!
Comment
-
Cheaten is een groot woord als de makers van GT4 de B-spec er zelf ingestopt hebben..
Denk dat zij ook wel weten dat niemand 24 uur achter zijn PS gaat zitten om telkens dezelfde ronde af te leggen (weet ook, er zijn uitzonderingen)
Slimme zet volgens mij, anders zouden de 24h races gewoon niet gereden worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesCheaten is een groot woord als de makers van GT4 de B-spec er zelf ingestopt hebben..
Denk dat zij ook wel weten dat niemand 24 uur achter zijn PS gaat zitten om telkens dezelfde ronde af te leggen (weet ook, er zijn uitzonderingen)
Slimme zet volgens mij, anders zouden de 24h races gewoon niet gereden worden!
- enkel zotten doen dat zelf volledig zoals reeds gezegd
- 't is nog eens slecht uitgewerkt ook (geen dag-nacht)
- spannend lijkt het me niet echt wegens te klein deelnemersveld en slechte A.I.
Nu ja, ik steek mijn tijd liever in de photomode.
Den Billie.
Comment
-
Ik ben bezig met mijn S-licence, maar er zitten toch lastige bij hoor,
12 van de 16 heb ik al. Behalve 8;13;14;16.
Bij nr 8 moet je 1:42:00 hebben maar raak niet oner de 1:44
edit: gelukt1:37 pfff dat was snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertIk ben bezig met mijn S-licence, maar er zitten toch lastige bij hoor,
12 van de 16 heb ik al. Behalve 8;13;14;16.
Bij nr 8 moet je 1:42:00 hebben maar raak niet oner de 1:44
edit: gelukt1:37 pfff dat was snel
GT4 ligt er ondertussen uit. Doe terug verder met 'XIII' nu
Comment
Comment