Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Mochten er mensen zijn die eens willen zien dat die 23ste missie haalbaar is(slipstreamen met de Nissan Skyline) dan wil ik altijd eens proberen om mijn replay op te nemen m.b.v. mijne webcam.
'k Had daarnet wat tijd teveel en 'k wou die missie nog eens doen. 't Was 3e keer, goeie keer. 't Was op 't nipperke maar 'k had niet echt zuiver gereden. Af en toe een botsje gezet en da's te mijden bij die missie.
Den Billie.
Comment
-
Er komt een Gran Turismo met moto's! Tourist Trophy gaat het heten.
De video is de moeite.
Comment
-
tsjah tgeval met die skylines.....
als je start haal je de groep zowat in juist voor de 1st bocht.. je slipstreamt ten volle en je gaat ze voorbij.. als je blijft volgas gaan halen ze je normaal gezien niet meer in en geraak je ook nooit tot bij de eerste..
DUS wat heb ik gedaan..
na de eerste bocht de groep voorbij gegaan op het rechte stuk wat gas terug zodat de groep skylines jou dan weer inhaalt door de slipstream, laat ze zowat 10 meter voor je rijden (max!) zodat jij ook terug kan slipstreamen bij hen.. en dit blijven herhalen zodat je normaal gezien in de laatste bocht de eerst skyline kunt voorbij gaan omdat je meer snelheid haalt door te slipstreamen in de groep....
Vergeet wel niet dat je ook moet slipstreamen bij de eerste skyline om hem alsnog in te halen...
zo is het mij gelukt..
pfuh azo nen uitleg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaEr komt een Gran Turismo met moto's! Tourist Trophy gaat het heten.
De video is de moeite.
Anderzijds ziet zo'n spel met alledaagse moto's er ook wel cool uit. Maar ja, dan zal het met dezelfde gebreken zijn als bij GT waarschijnlijk, geen schademodel, slechte A.I. ...
We zien wel wat het zal geven.
Den Billie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den BillieIk zou hen liever zien werken aan een Gran Turismo 5 met schademodel, veranderende weeromstandigheden, betere A.I., realistischer rijgedrag etc...
Anderzijds ziet zo'n spel met alledaagse moto's er ook wel cool uit. Maar ja, dan zal het met dezelfde gebreken zijn als bij GT waarschijnlijk, geen schademodel, slechte A.I. ...
We zien wel wat het zal geven.
Den Billie.
Comment
-
De PS3 komt naar alle waarschijnlijkheid begin 2006 uitDe prijs zal echter in 2007 wss nog niet gedaald zijn tot €150 en veronderstellende dat de spellen niet veel duurder zullen zijn dan die van de PS2 gok ik op een prijs van ongeveer €260-270 voor beide.
BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droesben ik het met je eens...
Heb mij een PS2 gekocht enkel en alleen voor GT4.. heb dus geen enkele andere game dan GT4 :$
Ben meer een PC-gamer.. beetje jammer dat ik nu wsl een PS3 zal moeten kopen voor GT5!
En ook ik zal dus weer zo'n PS3 aanschaffen, enkel en alleen omdat Gran Turismo 5 enkel daarop zal uitkomen. De kracht van de GT-serie... Ik heb ze dan ook volledig in mijn bezit (GT, GT2, GT3, GT:Concept en GT4) , behalve die GT4 Prologue.
Ahja, als ik snel werk vind kan ik misschien genoeg geld verdienen om zowel een PS3 als XBOX360 aan te schaffen. Dat zou ideaal zijn.
Den Billie.
Comment
-
Idem voor mij. Ik heb de PS gekocht voor Gran Turismo indertijd. Was toen nog totaal onbekend, maar wat ik gelezen had wou ik dat spelen. Ik heb wel eerst een PS gehuurd met GT erbij. Toen was er ook nog GT2. Ook gekocht, maar niet onmiddellijk bij de release.
Toen GT3 uitkwam begon het weer te kriebelen. Toch heeft het een tijdje geduurd voordat ik de PS2 gekocht heb. (voor 230€) GT3 heb ik nooit gekocht, maar geleent van een vriend.
Dan GT4 prologue en GT4 he.
Ik denk dat het hetzelfde gaat gaan met de PS3/GT5. Wachten tot de prijs wat gezakt is (hoewel de PS3 toch niet al te duur zal gaan zijn -> XBox 360 is heel scherp geprijst).
Comment
Comment