Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na ongeveer een half jaar te hebben stilgelegen met GT 4 omdat mijn Playstation het spel niet meer wilde laden, heb ik me zo een kleinere versie van de playstation 2 aangeschaft. Nu kan ik eindelijk weer GT 4 spelen, was ik ff blij :d!
ik kan nu ook via de verwisselbare schijf van m'n MP3-speler foto's op de pc zetten.. De Foto's vallen idd wel wat donker uit maar door de scherminstellingen van de PC een klein beetje te veranderen zijn ze al veel beter 'zichtbaar'...
Na ongeveer een half jaar te hebben stilgelegen met GT 4 omdat mijn Playstation het spel niet meer wilde laden, heb ik me zo een kleinere versie van de playstation 2 aangeschaft. Nu kan ik eindelijk weer GT 4 spelen, was ik ff blij :d!
ik kan nu ook via de verwisselbare schijf van m'n MP3-speler foto's op de pc zetten.. De Foto's vallen idd wel wat donker uit maar door de scherminstellingen van de PC een klein beetje te veranderen zijn ze al veel beter 'zichtbaar'...
't Is bij mij intussen ook al een tijdje geleden . 'k Speel het eigenlijk niet meer gezien ik LFS i.c.m. Logitech stuurtje leuker vind... Maar ah, als GT5 er is zal ik LFS wel ff op kant leggen .
mijn gt4 is kapot, nu kost het nog maar 20€ in de colruyt en mijn zus die het kapot heeft gemaakt moet en zal mij e nieuw spel kopen.
ik speel soms gt3
Comment