Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit nog niet aan 20%. Ik heb nu al 2-3 maand niet meer gespeeld.
    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
      Hoeveel pk heeft die Speed 12?
      Ik haal 432 km/h met 850pk.
      Die van mij heeft er 1136.
      Je moet die "Supercharger kit" nog bijplaatsen.

Comment

• Nurburgring, M5, alles standaard, standaard PS2 controller : 7'40" en dat moet sneller kunnen

Comment

• Heb vandaag op alle race licenses goud gehaald. Ik heb dus de Ford T en de Jensen Interceptor

Nu kan ik eigenlijk niet veel meer extra doen...

Comment

• Zou het eigenlijk op pc uitkomen

Comment

• neen, Polyphony Digital is een dochter-bedrijf van Sony dus.
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                Zou het eigenlijk op pc uitkomen
                Koop een PS2 en stop met zagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                  Nurburgring, M5, alles standaard, standaard PS2 controller : 7'40" en dat moet sneller kunnen
                  Nurburgring, M3 GTR (race car), alles standaard, standaard ps2 controller: 7'05"

BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• VERDOMME DATA CORRUPTED!!! Wat nu?

Comment

• Ik heb dat dus ook voorgehad alles kwijt.

Pff heb echt geen zin om alles opnieuw te doen.

Iemand oplossing?

Comment

• Ik had het in het begin ook voor. 'k Heb snel m'n lesje geleerd...

Enigste oplossing is de memorycard van een ander ff lenen en 't boeltje overzetten . Je eigen data ben je sowieso kwijt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI
                          VERDOMME DATA CORRUPTED!!! Wat nu?
                          F*ck!!! Ik heb net hetzelfde voor!

'k bel iemand die er iets van afweet, en die wist mij ook te zeggen da 'k alles kwijt ben

Het komt naar 't schijnt omdat ik de PS2 heb afgesloten tijdens het saven...

Al die gegevens, al die moeite...
                          nls2000

Comment

• hehe, hoe spijtig

tip: eerst rijbewijzen halen, dan de challenges, en dan moet je zoveel moeite niet meer doen voor al die kleine domme races met van die ***wagens

Comment

• komt door stof en memorycard.
                              Heb dat vroeger ook al meegemaakt. gewoon de memorycard die stuk gaat, dus best een andere kaart kopen.

Comment

• autosave afzetten helpt ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                  autosave afzetten helpt ook.
                                  Wist ik dat maar eerder

Maar 'k zal de gegevens van m'n broer dan maar kopieren naar mijn card. Dat gaat toch hè?
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                    Nurburgring, M3 GTR (race car), alles standaard, standaard ps2 controller: 7'05"

Das gewoon een andere wagen man !

Comment

• Na ongeveer een half jaar te hebben stilgelegen met GT 4 omdat mijn Playstation het spel niet meer wilde laden, heb ik me zo een kleinere versie van de playstation 2 aangeschaft. Nu kan ik eindelijk weer GT 4 spelen, was ik ff blij :d!
                                      ik kan nu ook via de verwisselbare schijf van m'n MP3-speler foto's op de pc zetten.. De Foto's vallen idd wel wat donker uit maar door de scherminstellingen van de PC een klein beetje te veranderen zijn ze al veel beter 'zichtbaar'...
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbogarnaal
                                        Na ongeveer een half jaar te hebben stilgelegen met GT 4 omdat mijn Playstation het spel niet meer wilde laden, heb ik me zo een kleinere versie van de playstation 2 aangeschaft. Nu kan ik eindelijk weer GT 4 spelen, was ik ff blij :d!
                                        ik kan nu ook via de verwisselbare schijf van m'n MP3-speler foto's op de pc zetten.. De Foto's vallen idd wel wat donker uit maar door de scherminstellingen van de PC een klein beetje te veranderen zijn ze al veel beter 'zichtbaar'...
                                        't Is bij mij intussen ook al een tijdje geleden . 'k Speel het eigenlijk niet meer gezien ik LFS i.c.m. Logitech stuurtje leuker vind... Maar ah, als GT5 er is zal ik LFS wel ff op kant leggen .

Comment

• mijn gt4 is kapot, nu kost het nog maar 20€ in de colruyt en mijn zus die het kapot heeft gemaakt moet en zal mij e nieuw spel kopen.
                                          ik speel soms gt3

Comment

Working...
                                          X