Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
    mijn gt4 is kapot, nu kost het nog maar 20€ in de colruyt en mijn zus die het kapot heeft gemaakt moet en zal mij e nieuw spel kopen.
    ik speel soms gt3
    hoe en waarom heeft uw zuster GT4 kapot gemaakt?

Comment

• Ik mis Complex String van GT3
      nls2000

Comment

• Bijna gedaan met de 24-uren op de ring, ik ben eens benieuwd naar die "POLYPHONY Formula Gran Turismo '04 "...

Comment

• Mijn Alfa GT

Comment

• Raar toch hé.. heb na nieuwjaar niet meer kunnen spelen op GT4 omwille van examens, begin deze week ff terug opgezet en ben er terug helemaal aan verslaafd geraakt
            Gewoon wa auto'kes inorde zetten om tegen maten van me te racen, zalig gewoon..
            Die Alfa GT heb ik nog niet.. maar komt er zeker wel!
            Mooie foto's!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
              Ik mis Complex String van GT3
              Inderdaad, dat was een zàlig circuit
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                Die Alfa GT heb ik nog niet.. maar komt er zeker wel!
                Mooie foto's!!
                Dank u, Dank u!

Comment

• Nog enkele foto's van men DB9 op de Ring..

Last edited by ; 03/02/2006, 12:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                    Mijn Alfa GT
                    Kun je 'm niet verder verlagen?
                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                      Kun je 'm niet verder verlagen?
                      Tuurlijk, hij is nog niet verlaagd.

Comment

• Doen!
                        nls2000

Comment

• Volgens mij heb ik een bug ontdekt.
                          Heb gisteren bij MG de events gereden, bij het openen van de EVENT kom je terecht in het scherm waar je de race moet kiezen die je wil racen. Als ik daar kijk naar de foto op de achtergrond zie ik een Golf I GTi..!
                          Foutje? zou niet weten wat VW en MG gezamelijk hebben? en zeker niet de MGF en GOLF GTi I???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                            Volgens mij heb ik een bug ontdekt.
                            Heb gisteren bij MG de events gereden, bij het openen van de EVENT kom je terecht in het scherm waar je de race moet kiezen die je wil racen. Als ik daar kijk naar de foto op de achtergrond zie ik een Golf I GTi..!
                            Foutje? zou niet weten wat VW en MG gezamelijk hebben? en zeker niet de MGF en GOLF GTi I???
                            misschien staat die bij elk event op dat circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbogarnaal
                              hoe en waarom heeft uw zuster GT4 kapot gemaakt?
                              ze wou mijn ps2 ook een keer gebruiken om met haar friendjuhs een dvd te kijken en heeft gt4 toen op de grond laten liggen 2 keer. nu staat het vol me krassen

Comment

• Iemand tips voor een Ford GT wat te configureren ? Probleem is dat ie zwaar onderstuurd is, en de remmen zijn ook niet de beste ter wereld ...

Comment

• betere banden kopen, meer grip meer remvermogen
                                  voor de rest gewoon het laagst leggen en een spoiler
                                  dat zal wel helpe

Comment

• idd de Racing Slicks banden (R4) doen wonderen..
                                    Bij de remmen kun je toch zo'n racing brake kitje kopen, vergeet ook de balans tool niet.. kun je iets meer kracht naar de voorremmen brengen, wat goed is bij de Ford GT aangezien het een achtertraks is (mid-engine).

Heb dit al eens gevraagd, maar weet niemand waarom je bij de niet-racing wagens enkel de Sport banden kunt gebruiken in de arcade mode? Uiteraard heb ik de Racing soft banden gekocht en op alle wagens staan ze er ook onder.. maar als ik arcade ga rijden tegen een maat van me kan ik enkel Sport soft banden gebruiken! Dit is wel een groot verschil ntl

Heeft iedereen dit? of doe ik iets verkeerd..?

Comment

• dat is gewoon zo, ik zij liever met S/M of S/S dan die slicks

Comment

• Thanks, ik zal eens proberen, die GT valt mij zwaar tegen op dit moment ...

Comment

• ja, te snel voor zijn rem en rij prestaties, ook de saleen heeft dat en de cizeta V16
                                          veel supercars eigenlijk
                                          ik rij liever een vermogen tot 450-500pk, daarboven wordt het wat onrealistisch

Comment

Working...
                                          X