Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Raar toch hé.. heb na nieuwjaar niet meer kunnen spelen op GT4 omwille van examens, begin deze week ff terug opgezet en ben er terug helemaal aan verslaafd geraakt
Gewoon wa auto'kes inorde zetten om tegen maten van me te racen, zalig gewoon..
Die Alfa GT heb ik nog niet.. maar komt er zeker wel!
Mooie foto's!!
Comment
-
Volgens mij heb ik een bug ontdekt.
Heb gisteren bij MG de events gereden, bij het openen van de EVENT kom je terecht in het scherm waar je de race moet kiezen die je wil racen. Als ik daar kijk naar de foto op de achtergrond zie ik een Golf I GTi..!
Foutje? zou niet weten wat VW en MG gezamelijk hebben? en zeker niet de MGF en GOLF GTi I???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesVolgens mij heb ik een bug ontdekt.
Heb gisteren bij MG de events gereden, bij het openen van de EVENT kom je terecht in het scherm waar je de race moet kiezen die je wil racen. Als ik daar kijk naar de foto op de achtergrond zie ik een Golf I GTi..!
Foutje? zou niet weten wat VW en MG gezamelijk hebben? en zeker niet de MGF en GOLF GTi I???
Comment
-
idd de Racing Slicks banden (R4) doen wonderen..
Bij de remmen kun je toch zo'n racing brake kitje kopen, vergeet ook de balans tool niet.. kun je iets meer kracht naar de voorremmen brengen, wat goed is bij de Ford GT aangezien het een achtertraks is (mid-engine).
Heb dit al eens gevraagd, maar weet niemand waarom je bij de niet-racing wagens enkel de Sport banden kunt gebruiken in de arcade mode? Uiteraard heb ik de Racing soft banden gekocht en op alle wagens staan ze er ook onder.. maar als ik arcade ga rijden tegen een maat van me kan ik enkel Sport soft banden gebruiken! Dit is wel een groot verschil ntl
Heeft iedereen dit? of doe ik iets verkeerd..?
Comment
Comment