Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Ik zou zeggen: begin zonder die hulp van GT3, dus gewoon met 10000 (of 12000, hoeveel was het weer?). Ik vond dat fijner om te doen, dan beginnen met 100000.
    Klopt zeer zeker. Leuker om te moéten beginnen onderaan de ladder. Alleen jammer van die rijbewijzen hé pfff. Kruipt veel tijd in (ook al ben je er ineens door) .

Comment

• ja dat is echt *** al die rijbewijzen en ook die ene rally waar je veel geld bij wint. na een dikke 4u spelen heb je elke auto die je wilt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Hoe kun je in arcade mode eigenlijk een auto uit de garage nemen? Dat lukt toch niet bij time trial. Is dat dan alleen als ge tegen een vriend rijdt?
        idd enkel 2player

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
          nochtans heb ik op alle wagens in de gt mode Racing banden (R4) erop zitten.. in de arcade kan ik enkel de Sport soft banden gebruiken..
          kan jij met een gewone auto, dus geen race versie.. de racing slick gebruiken in arcade als je een auto uit je eigen garage neemt???
          Koop twee dezelfde wagens in gt mode. Koop voor de de ene race soft banden en de andere gewone sport banden.
          Rij dan in 2p mode tegen elkaar met deze wagens. Je zal wel merken dat de ene betere banden heeft (ook al kies je twee keer sport soft in 2p mode).

Dus als je een auto uit je garage neemt in 2 player modus dan neemt hij ook de banden over, dus het kiezen van banden maakt niks uit

Is maar raar om uit te leggen als je het mij vraagt
          Last edited by ; 10/02/2006, 18:09.

Comment

• Waarom zitten er geen degelijke sportwagens in het spel bv. Ferrari of Lamborghini ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
              Waarom zitten er geen degelijke sportwagens in het spel bv. Ferrari of Lamborghini ?
              Euh... wat is er mis met de degelijkheid van een Subaru Impreza WRX Sti of een Toyota Supra of een Ruf Porsche of een Pagani Zonda of een Mercedes SLR of ...

Nu ja, gezien je leeftijd begrijp ik je vraag hoor. Toen ik zo oud was als jij was het ook alleen maar Ferrari dat de klok sloeg bij mij...

Maar er zitten dus wel degelijk degelijke sportwagens in het spel. Zelfs meer dan nodig .

Waarom Ferrari en Lamborghini er nie inzitten zou iets te maken hebben met licenties die ze niet konden verkrijgen. Of die misschien te duur waren want als andere spelen die licenties wél kunnen krijgen dan zou Sony het toch ook wel moeten kunnen krijgen. 'k Weet er 't fijne niet van.

Comment

• ik mis ferrari niet, ze zouden toch verslagen worden door opgefokte skylines

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                  ik mis ferrari niet, ze zouden toch verslagen worden door opgefokte skylines
                  Ik mis ze ook niet maar toch even weten waarom ze er niet zijn.

Comment

Tenzij je de Ferrari ook gaat opfokken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                      Koop twee dezelfde wagens in gt mode. Koop voor de de ene race soft banden en de andere gewone sport banden.
                      Rij dan in 2p mode tegen elkaar met deze wagens. Je zal wel merken dat de ene betere banden heeft (ook al kies je twee keer sport soft in 2p mode).

Dus als je een auto uit je garage neemt in 2 player modus dan neemt hij ook de banden over, dus het kiezen van banden maakt niks uit

Is maar raar om uit te leggen als je het mij vraagt
                      kijk dat is een duidelijk antwoord
                      zal het maar eens gaan testen..

Wat die licenties betreft van Ferrari en Lamborghini, deze zijn in handen van Electronic Arts, zij vroegen hiervoor zo'n immens kapitaal aan de makers van GT4 dat ze gewoon geweigerd hebben. Vind het wel mooi zo, die ***apen van EA op hun plaats gezet
                      Het spel kan gerust zonder Ferrari's en lambo.. die vind je toch al in alle racegames terug

Comment

• Hoe moet je eigenlijk de 24h van de ring rijden ?

Comment

• Bedoel je waar? Endurance hall..
                          hoe? tsjah lang opblijven en rijden maar.. of met vrienden een dagje GT4 organiseren of.. mja de computer laten rijden terwijl je slaapt ofzo..

Comment

Hoe moet je eigenlijk de 24h van de ring rijden ?
                            X is gas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              X is gas
                              Ik duw op een pedaal om vooruit te komen.

Comment

• Wups : dubbeltje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                  Klopt zeer zeker. Leuker om te moéten beginnen onderaan de ladder. Alleen jammer van die rijbewijzen hé pfff. Kruipt veel tijd in (ook al ben je er ineens door) .
                                  Die rijbewijzen kunnen ook wel een hulp zijn: je hebt onmiddellijk een mooi wagenpark, en als je op alles goud haalt, heb je ook onmiddellijk een racewagen.

Comment

Ik duw op een pedaal om vooruit te komen.
                                    lol.. in your face Carlito

Comment

• De banden al getest droes?

Comment

• nee nog niet.. geen tijd
                                        bezig voor school.. pfff hoge school is ver nix goe jong
                                        tenzij ge uwen diploma hebt

Comment

Prolly wel, maar een getunede auto tegen een standaard is zoiets als een diesel tegen een benzine, onnodig om te vergelijken.

Uitendelijk zou het fantastisch zijn om een spel te hebben waar je zowat in elke wagen kan plaatsnemen, en beginnen vergelijken, maar ik vind dat we niet mogen klagen over het feit dat Ferrari ontbreekt, er zijn zoveel merken wel aanwezig.

Over te weinig opgefokte Skylines kunnen we niet klagen idd

Comment

Working...
                                          X