Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx
    eens probere

Comment

• Bij mijn wagens staat er een Renault 5 Maxi Turbo, die ik eens gewonnen heb.

Nu is mijn vraag, zijn er races waar je deze goed kan gebruiken? Zoja, welke?

Anders verkoop ik hem
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Is er geen manier om in GT mode wat te kunnen prutsen met auto's (verkopen en kopen) zonder dat 'ie moet saven?
        Ik heb autosave al eens uitgezet, maar dan blijft 'ie zagen voor te saven, anders doet hij gewoon niets

Comment

• @ Cedrick: je kan hem wel gebruiken voor allerhande rally's maar das ni echt noodzakelijk.. ik heb de 5 Maxi zelfs afgesteld voor op de asfalt.. racing slicks onder.. dikke turbo.. best snel hoor +500 pk..
          En zo'n maxi 5 ga je toch niet verkopen? Dit is een stuk geschiedenis!!

@Reynaerde: Telkens je van auto verandert wordt er automatisch gesaved ook al staat de auto save af..

Comment

• Zit de Audi Quattro S1 eigenlijk in het spel?
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ik heb zonet een AMG Mercedes CLK-GTR gewonnen Wat een wagen!

Comment

• echt die clk gtr die rijdt zalig
                ik ben nu zowat elke endurance race aant het rijden met de Minolta Race car van '89
                zalige auto!
                ik heb overigens ook nog een handige lijst op GT4fanatics waar je kunt zien waar je welke auto kan winnen...
                http://s15.invisionfree.com/GT4_fana...p?showtopic=37

Comment

• Jup, die win je bij de DTM. Win die maar een paar keer en verkoop ze allemaal (behalve 1 natuurlijk). Dan heb je al een aardig budget

De CLK GTR is inderdaad goed, maar de LM Prototypes (Audi R8, Bentley Speed 8, Pescarolo...) zijn toch nog iets beter. Dan heb je ook nog de '80 monsters met de Sauber C8 en de Nissan R92CP: razendsnel op de rechte stukken (380 km/u), maar wat moeilijker in de bochten.

Comment

• ja, je moet die minolta van '89 ook maar eens proberen.
                    kan je opvoeren tot 1220 PK
                    Het is gewoon de wagen voor de endurance race.

Comment

• Banden verslijten wel heel rap. Ik gebruik hem alleen maar voor die 150 mijl op de kleine ovaal. Voor de rest neem ik altijd iets behoudender: Pescarolo, Viper, BMW M3 GTR,...

Comment

• He leuk nieuws, ben net aan DTM bezig
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

Comment

• 'k Heb bij European Events, die DTM gedaan, overal goud behaald, maar niets ontvangen?

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

Comment

• Je moet de cup doen en niet iedere race apart. Nu heb je op iedere race wel goud, maar niet op die cup en dus heb je niet op alles goud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                              Je moet de cup doen en niet iedere race apart. Nu heb je op iedere race wel goud, maar niet op die cup en dus heb je niet op alles goud.
                              Dat wil dus zeggen, alles opnieuw doen?
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• ja, heel de cup opnieuw doen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                  ja, heel de cup opnieuw doen ...
                                  Done!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

• hallo,

ik weet niet als de vraag hier al gesteld geweest is maar ik heb internet al afgezocht en zonder succes een antwoord gevonden op mijn vraag,
                                    voor welke domme reden kan ik niet sprinten tegen een tegenstander op de 400m sprint???
                                    ik heb foto's en filmpjes waar 2 auto's sprinten op las vegas, ware sreenshots.
                                    is dit dan niet meer mogelijk in het spel zelf?

grtz
                                    Mini GT-R

Comment

• ik doe nu GT championship met de Jag XJR-9 race car.
                                      geweldige wagen maar de banden verslijten zo snel altijd

Comment

• Weet er iemand bij welke race je de BMW M3 gtr race car kan winnen ?

Comment

• http://s15.invisionfree.com/GT4_fana...p?showtopic=37

Hier staan alle wagens die je kan winnen, heeft Fille hier gisteren nog gepost
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

Comment

Working...
                                          X