Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke auto gebruiken jullie om la sarthe II (zonder de chicanes dus) te rijden? Ik heb al verschillende bolides gebruikt (R92CP, R8, F1, XJR, C9) maar telkens ik het spel laat rijden na 20/30/50 ronden in de B-spec gaat het altijd mis. Na een aantal ronden botst ie dan in het rechte eind tegen de muur waar ik tijd verlies en na verloop van tijd halen ze me altijd opnieuw in ...

iemand een idee? Zelf maak ik altijd het meeste voorsprong met die sauber C9 (tuned) ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini GT-R
      hallo,

ik weet niet als de vraag hier al gesteld geweest is maar ik heb internet al afgezocht en zonder succes een antwoord gevonden op mijn vraag,
      voor welke domme reden kan ik niet sprinten tegen een tegenstander op de 400m sprint???
      ik heb foto's en filmpjes waar 2 auto's sprinten op las vegas, ware sreenshots.
      is dit dan niet meer mogelijk in het spel zelf?

grtz
      Mini GT-R
      Hmmm volgens mij is dit niet mogelijk.. waren het officiele screenshots van GT4 of van een bepaalde persoon? Heb wel al eens gelezen dat sommigen met photoshop er een auto 'bijplakken'..
      Beetje jammer ja maar volgens mij is de 400 m sprint enkel gemaakt voor jezelf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
        Welke auto gebruiken jullie om la sarthe II (zonder de chicanes dus) te rijden? Ik heb al verschillende bolides gebruikt (R92CP, R8, F1, XJR, C9) maar telkens ik het spel laat rijden na 20/30/50 ronden in de B-spec gaat het altijd mis. Na een aantal ronden botst ie dan in het rechte eind tegen de muur waar ik tijd verlies en na verloop van tijd halen ze me altijd opnieuw in ...

iemand een idee? Zelf maak ik altijd het meeste voorsprong met die sauber C9 (tuned) ...
        hmmm.. met welke banden rij je? Als ik endurances rij neem ik vooraan Racing hard en achteraan Racing medium.. Probeer het anders eens met de Toyota Minolta die gebruik ik veel voor endurance races met veel PK's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
          vooraan Racing hard en achteraan Racing medium..
          Dat is ook maar raar, je zet de zachtere band daar waar ie het meest verslijt :o

Ik had dat ook bij le sartre (tegen de muur knallen), maar is op te lossen door je rijtempo aan te passen op dat stuk. En als je b-spec driver goed genoeg is blijft hij zelfs voor, ook als hij tegen die muur knalt
          Last edited by ; 03/03/2006, 12:18.

Comment

hmmm.. met welke banden rij je? Als ik endurances rij neem ik vooraan Racing hard en achteraan Racing medium.. Probeer het anders eens met de Toyota Minolta die gebruik ik veel voor endurance races met veel PK's
            Ik rij meestal met very hard achteraan en hard vooraan. Zo slijten de banden wat gelijker...(bij een achtertrekker natuurlijk) Maar jij doet juist het omgekeerde ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
              Dat is ook maar raar, je zet de zachtere band daar waar ie het meest verslijt :o

Ik had dat ook bij le sartre (tegen de muur knallen), maar is op te lossen door je rijtempo aan te passen op dat stuk. En als je b-spec driver goed genoeg is blijft hij zelfs voor, ook als hij tegen die muur knalt
              Dat tegen de muur rijden heb ik enkel bij b spec. Op welke set zet je de b spec dan ? Ik rij ongeveer altijd op 3, al krijgt ie dan soms problemen op het einde van de lange straight, zodat ie in het zand zit ...

Met welke auto rij jij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                Dat tegen de muur rijden heb ik enkel bij b spec. Op welke set zet je de b spec dan ? Ik rij ongeveer altijd op 3, al krijgt ie dan soms problemen op het einde van de lange straight, zodat ie in het zand zit ...

Met welke auto rij jij ?
                Tegen de muur rijden heb ik ook enkel met b-spec hoor

Ik rij meestal op 4 en zette het op het eind van dat stuk terug naar 2, maar dit kan je geen 24u doen eh. Maar mijn b-spec had toen al redelijk veel gereden en eigenlijk was het niet echt nodig om dat steeds te verzetten. Ik weet nog dat ik ging slapen en de b-spec 5 of meer ronden voor lag en 's morgens reed ie 20sec voor de tweede ofzo Maar ik heb steeds die race gewonnen (al crashend )

Ik heb bijna alles met de minolta gereden (van endurances)

Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                Ik rij meestal met very hard achteraan en hard vooraan.
                Ik rij ook zo.
                Last edited by ; 03/03/2006, 12:56.

Comment

Ik rij ook zo.
                  Ik heb nog gereden met very hard achteraan en medium (zelfs soft) vooraan, zodat de tyre wear nog gelijker zou zijn, want vooral in de lange straight heb je enorme veel bandenslijtage.

Het gevolg is wel dat de auto vreselijk onstabiel wordt in het remmen voor de bochten, zodat het eigenlijk totaal geen nut heeft ...

Comment

• Ik rij meestal met very hard achteraan en medium vooraan.

Heeft iemand trouwens tip om nog een nieuwe auto te kopen, waarbij je veel fun kunt beleven? Driften of zo...

Comment

• La sarthe 2 is met die ovaal track he? met die 100 ronden??
                      die heb ik maar zelf volledig gereden, men wagen ging na het rechte stuk altijd tege de muur..

probeer zo maar eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                        Ik rij meestal met very hard achteraan en medium vooraan.

Heeft iemand trouwens tip om nog een nieuwe auto te kopen, waarbij je veel fun kunt beleven? Driften of zo...

chrysler 300c? Die's wel nog fun
                        dat raketding, kan nt op naam komen, die's ook wel grappig
                        Last edited by ; 03/03/2006, 14:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                          La sarthe 2 is met die ovaal track he? met die 100 ronden??
                          die heb ik maar zelf volledig gereden, men wagen ging na het rechte stuk altijd tege de muur..

probeer zo maar eens
                          Is niet die ovaal track

Comment

La sarthe 2 is met die ovaal track he? met die 100 ronden??

probeer zo maar eens
                            La sarthe is het circuit van de 24uren van le mans, dus tel maar een paar ronden bij die 100 ...

Het ziet er een beetje zo uit: http://www.experiencelemans.com/en-us/pg_11.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                              Een 2ehands Mazda MX5 RS (die waarbij het vermogen piekt op 7000 rpm)
                              Enkel het vermogen optunen en 3 stages weight reduction toepassen. Voor de rest laat je hem standaard. Niet zo veel vermogen, maar wel fun.

Comment

• ik moet Ia nog hebben voor de DTM te rijden
                                dan maar het europees championship

Comment

nou daar heb je gelijk en toch weer niet..
                                  Deze afstelling is voor B-spec enneuh.. heb jij ooit al eens een auto zien patinéren als i b-spec rijdt? ik niet.. De computer gaat veel halfgas en dergelijke en rijdt niet zo bruut als wij zelf rijden..

Comment

nou daar heb je gelijk en toch weer niet..
                                    Deze afstelling is voor B-spec enneuh.. heb jij ooit al eens een auto zien patinéren als i b-spec rijdt? ik niet.. De computer gaat veel halfgas en dergelijke en rijdt niet zo bruut als wij zelf rijden..
                                    ahum, met die minolta op de oval track doet ik niks anders als patineren tot 150 kmh in b-spec dan nog he

Comment

ahum, met die minolta op de oval track doet ik niks anders als patineren tot 150 kmh in b-spec dan nog he
                                      Je hebt hem misschien onnozel getuned

Maar bspec rijdt idd wel anders dan 'a-spec'

Comment

• Comment

• Als ik u nen tip mag geven: zet uw foto's 5 of 6 stapkes helderder wanneer je ze trekt, zo zijn ze beter zichtbaar (en mooier) te zien op de computer

Comment

Working...
                                          X