Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    'Right, de beslissing is gevallen, het is een Buick Special geworden, uitgerust met Supercharger, BBS'jes en sport remmen -> 750 pk ofzo
    Lekker V8 geluid, is oldtimer en heeft verbazend goeie wegligging!

:mondvaltopensmilie:

!!!!!!! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

habbbbbaababababababab!!!

*orgasm*

klinkt die V8 écht zoals het hoort? lekker lui dus?

Comment

• dat ding moet zowaar quasi onbestuurbaar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        dat ding moet zowaar quasi onbestuurbaar zijn
        nu je het zegt;

kan je in GT4 je tractiecontrole uitzetten? welke andere rijhulpmiddeltjes heb je zo nog?

Comment

• @ Xius, probeer wat op je posts te letten. Maximaal 3 foto's per post. Dat zijn er al 5. Zie wat je krijgt als dat gequote wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            klinkt die V8 écht zoals het hoort? lekker lui dus?
            Wel, er zit een supercharger op, dus zo lui is 'ie niet meer, maar toch maakt het nog een vet rustig geluidje

TCS (traction conrtrol) en ASM (Anti Slip Manager ofzoiets, zowel over als understeer) kun je regelen/uitzetten

@Rabbit: dacht ik ook, maar de wegligging is écht goed, dat ding plakt aan de baan, alleen moet je niet te veel gaan eisen van de remmen

@RN: Will do

Waar blijven foto's van jouw Vipah?

Comment

• Mijn slr: heeft nu 880 pk met BBS

Comment

• nog een mooie foto met de BBS'en

Comment

• ook eentje van mijn favorieten in mijn garage:

Comment

• OMFG!

die SLR

lekkere wagens heb je daar Rabbit

Comment

OMFG!

die SLR

lekkere wagens heb je daar Rabbit
                      Hij gaat nog lekkerder dan hij eruit ziet

Comment

• Wat voor een auto heb je eigelijk nodig om die idiote clubman cup te winnen?? Dat is een B rijbewijs race en ik kan die gasten nog niet volgen in een auto van +/- 345 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHE 2
                          Wat voor een auto heb je eigelijk nodig om die idiote clubman cup te winnen?? Dat is een B rijbewijs race en ik kan die gasten nog niet volgen in een auto van +/- 345 pk.
                          Met mijn golf van 537pk kon ik volgen, maar tis alleen die Ruf die ervandoor sjeest...

Straks eens Buick Power unleashen

Comment

• seg manne, jullie hebben mij min of meer overtuigd om GT4 te kopen, gewoon onmisbaar voor een autoliefhebber.

en ook de aanwezigheid van musclecars is zalig.

GT4 it is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                              Met mijn golf van 537pk kon ik volgen, maar tis alleen die Ruf die ervandoor sjeest...

Straks eens Buick Power unleashen
                              Hmm, ik sjees die Ruf voorbij met mijn Vipertje...En heeft toch ook maar 534 pk. Nu ja, 't is die dikke V10 die het 'm doet he... En wat een heerlijk geluid.

Die Spoon S2000 bij, allé kom nu, ben de naam vergeten, daar had ik totnutoe de moeilijkste job aan. De HPA Golf sjees ik gewoon voorbij Ook de yellowbird..

Gisteren Ib rijbewijs gehaald (allé, het eerste van de internationale) en overal minstens zilver.. Dan krijg je zo'n RX8 concept.

Comment

nu je het zegt;

kan je in GT4 je tractiecontrole uitzetten? welke andere rijhulpmiddeltjes heb je zo nog?
                                De Tractiecontrole kan je uitzetten, ik denk dat er ook ABS op zit maar of je die kan uitzetten weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                  Hmm, ik sjees die Ruf voorbij met mijn Vipertje...En heeft toch ook maar 534 pk. Nu ja, 't is die dikke V10 die het 'm doet he... En wat een heerlijk geluid.

Die Spoon S2000 bij, allé kom nu, ben de naam vergeten, daar had ik totnutoe de moeilijkste job aan. De HPA Golf sjees ik gewoon voorbij Ook de yellowbird..

Gisteren Ib rijbewijs gehaald (allé, het eerste van de internationale) en overal minstens zilver.. Dan krijg je zo'n RX8 concept.
                                  yellowbird?

is dat die RUF?

Comment

Wat voor een auto heb je eigelijk nodig om die idiote clubman cup te winnen?? Dat is een B rijbewijs race en ik kan die gasten nog niet volgen in een auto van +/- 345 pk.
                                    Ik heb die gereden en gewonnen met een standaard M3. Maar zal mss wel geluk hebben gehad, kan natuurlijk altijd zijn.

P.S. heb al een hele week niet meer gespeeld, dus zit nog vast op 42% ofzo. straks en morgen nog eens wat verder spelen.

Comment

m3 is het antwoord

Comment

yellowbird?

is dat die RUF?
                                        ja, je wint hem in de boxer cup in profesional
                                        460pk
                                        ik heb hem dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                          ja, je wint hem in de boxer cup in profesional
                                          460pk
                                          ik heb hem dus
                                          goh, is dat die gebaseerd op de 964? och laat maar, kga het ffe opzoeken.

Comment

Working...
                                          X