Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'Right, de beslissing is gevallen, het is een Buick Special geworden, uitgerust met Supercharger, BBS'jes en sport remmen -> 750 pk ofzo
Lekker V8 geluid, is oldtimer en heeft verbazend goeie wegligging!
Wat voor een auto heb je eigelijk nodig om die idiote clubman cup te winnen?? Dat is een B rijbewijs race en ik kan die gasten nog niet volgen in een auto van +/- 345 pk.
Wat voor een auto heb je eigelijk nodig om die idiote clubman cup te winnen?? Dat is een B rijbewijs race en ik kan die gasten nog niet volgen in een auto van +/- 345 pk.
Met mijn golf van 537pk kon ik volgen, maar tis alleen die Ruf die ervandoor sjeest...
Met mijn golf van 537pk kon ik volgen, maar tis alleen die Ruf die ervandoor sjeest...
Straks eens Buick Power unleashen
Hmm, ik sjees die Ruf voorbij met mijn Vipertje...En heeft toch ook maar 534 pk. Nu ja, 't is die dikke V10 die het 'm doet he... En wat een heerlijk geluid.
Hmm, ik sjees die Ruf voorbij met mijn Vipertje...En heeft toch ook maar 534 pk. Nu ja, 't is die dikke V10 die het 'm doet he... En wat een heerlijk geluid.
Ik heb die gereden en gewonnen met een standaard M3. Maar zal mss wel geluk hebben gehad, kan natuurlijk altijd zijn.
P.S. heb al een hele week niet meer gespeeld, dus zit nog vast op 42% ofzo. straks en morgen nog eens wat verder spelen.
Comment