Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge moogt gij die van mij altijd eens komen halen hoor. Zit zelf wel niet zo ver. Ergens rond de 15% denk ik... En iets van een 100.000 credits want heb net wat 2e hands wagens gekocht met mijn prijzengeld . Nu ja, beter iets dan niets .
Die licenses deed ik altijd als allereerste. Dan ben ik daar voor de rest van het spel vanaf en moet ik niet de hele tijd kijken welke license ge voor elke race nodig hebt.
Bovendien krijgt ge bij GT4 ook wagens als ge het haalt. Ook een aanrader is op alle licenses goud te halen, dan hebt ge toch al een goede keus qua wagens.
Ook een aanrader is op alle licenses goud te halen, dan hebt ge toch al een goede keus qua wagens.
Op alle licenses goud pfff, dat lukt me nooit denk ik. De tests waarbij je de Nissan Skyline met flikkerlichtjes moet volgen, daar haal ik 9 op de 10 keer onmiddellijk goud.
Voor de rest... Vooral de sneeuwtests ga'k nooit goud op halen. Ik haal nu met moeite brons . En ik ben nie de man om te proberen en te blijven proberen en ...
heb van t weekend die suzuki gsxr/4 eens gewonnen
vet machien man .. en wat e geluid.. kwijl
.. en menne RS4(630pk ofzo) ook eens getuned voor te drifte .. lachen !
Comment