Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beHet begint weer te kriebelen, maar ik pas weer beginnen over 2 weken
Ik kon het niet laten deze voormiddag. Na 't zien van die schitterende pics hierboven wou ik ook nog eens mijn kans wagen. Eén rondje gereden en dan 45 minuten beziggezeten met leuke fotootjes
.
Comment
-
sinds een paar dagen ben ik weer op de ring aant rijden, voornamelijk met trage auto's. renault 5 turbo, mitsubishi lancer '83, toyota AE86
en ben ik op zoek naar leuke (oude) bakken met vermogen tussen 125-200pk
niet over 200pk want met een TVR V8S rijden (240pk) vond ik al niet meer zo leuk...
Comment
-
die kunt ge bij de renault alpine merken cup winnen...
voor alle "prize cars" zie http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=56522
Comment
-
Dat zijn eigenlijk Le Mans prototypes zoals de Toyota GTOne, Mazda 787B,... maar dan in het zwart. Ze staan bij used cars en zijn daardoor een stuk goedkoper, maar ze hebben dan wel al enkele 10000den km gereden.
Je vindt ze bij used cars tijdens de 6 dagen na dag 694, dus van 694-700 of een veelvoud van 694. Dus ook 1388-1394, 2082-2088, 2776-2782...
De beschikbare modellen zijn:
Mazda 787B '91 (Used cars early 90's)
Nissan R92CP (Used cars early 90's)
Nissan R390 GT1 '98 (Used cars late 90's)
Toyota GT-One '99 (Used cars late 90's)
Met 9 miljoen hebt ge normaal genoeg voor ze allemaal te kopen (terwijl 1 nieuwe 4,5 miljoen kost).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenheeft iemand misschien een ps2 die hij weg doet, mijne heeft juist zijn laatste adem uitgebalzenAls ge tijd en geld hebt, in november zou de PS3 uitkomen. Ik moet overigens dringend beginnen sparen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door amesAi! Gecondoleerd!Als ge tijd en geld hebt, in november zou de PS3 uitkomen. Ik moet overigens dringend beginnen sparen!
Ik koop me zo wel een GT5-pakket.
Tenzij er natuurlijk een spel is dat je per se wilt hebben...
Comment
-
toen ik hem opstarte bibberde hij hard en maakt een raar dieselgeluid. na een tijdje maakt hij bijna geen geluid meer, vergeten uit te zette en nu even geleden begon hij te flippen, echt mega veel toeren aant maken, warme lucht uit de ventilator, hard lawaai. dus hij is officeel overledenmaar ik wist dat het niet lang zou duren, hij hangt al een half jaar aan een zijden draadje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleventoen ik hem opstarte bibberde hij hard en maakt een raar dieselgeluid. na een tijdje maakt hij bijna geen geluid meer, vergeten uit te zette en nu even geleden begon hij te flippen, echt mega veel toeren aant maken, warme lucht uit de ventilator, hard lawaai. dus hij is officeel overledenmaar ik wist dat het niet lang zou duren, hij hangt al een half jaar aan een zijden draadje
Geeft rare klikken enzo.
Dvd's werken nog goed, games niet meer. Maar dat heeft hij al een paar keer gedaan en heb hem telkens weer ad praat gekregen. Volgende kuisbeurt dringt zich op
En idd het is bijna november, i can't wait
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDat zou het domste zijn wat je kan doen, een PS3 kopen direct bij de release.
Ik koop me zo wel een GT5-pakket.
Tenzij er natuurlijk een spel is dat je per se wilt hebben...
GT5 zou trouwens een release game zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proof
Wat is daar dom aan buiten dat de ps3 later goedkoper is?
GT5 zou trouwens een release game zijn.
Na een jaar komen ze wss toch met een gereviseerde versie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoBuiten dat ie na de eerste 2-3 maanden 100€ in prijs ga zakken is daar niets dom aan, buiten evt kinderziektes.
Na een jaar komen ze wss toch met een gereviseerde versie...
Over die gereviseerde versie kan ik hetvolgende zeggen. Ik heb mijn ps2 ook meteen bij de release gekocht. En heb al versch modellen 'opengevezen' en id eerste reeks zat er 'meer' in dan id volgende reeksen. Met meer bedoel ik bescherming over bepaalde stukken vd ps. Missch hebben ze die weggelaten omdat ze het nt nodig vonden, ik weet het niet. Maar een volgende reeks is niet noodzakelijk beter dan de eerste uitgebrachte reeks.
En kinderziektes kunnen ook wel, maar ze zullen wel al wat testexemplaartjes lopen hebben, dus laten we daar wat risico nemen
Comment
Comment