Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik lees net in de mediamarkt folder dat het GT4 stuurtje amper 69€ kost
69 ik moet dit gewoon hebben, over het budget of niet. nergens haal je meer prijs/kwaliteit binnen.
Laat mij weten wat je ervan vindt. Mijn ps is dood maar de vervanger is hier bijna :d
Ik ga mij dan ook waarsch eindelijk een stuurtje kopen.
Iemand een id of dat compatibel gaat zijn met de ps3?
Hoe valt het trouwens mee met een moto rijden, 't schijnt dat het heel onnatuurlijk is en je in het begin continu op je bek gaat.
Zou je ook enkele screens kunnen posten, er is ook zo'n photomode dacht ik.
Het valt grandioos tegen
Ik dacht dat ik dus mooi die bochten kon nemen zoals in GT4, ja tsjoepaa, de eerste bocht rechtdoor en onderuit
Rijbewijs halen is wel redelijk makkelijk, op je bek gaan ook
Tis eens iets anders Heeft ook een dashboard view enzo, maar je voelt wel dat het redelijk "ingehouden" wordt, tis niet dat je als je volgas geeft dat je banden beginnen spinnen ofzo. Wel leuke details, je ziet het gas geven, het koppelen, het stuur dat slagen krijgt tegen hoge snelheid, je kunt je pakken veranderen,...
't Is dus vreemd raar, al merk je wel verschil onder de moto's onderling, de ene stuurt al wat gewilliger dan de andere, terwijl je bij de ene dan niet te veel je achterrem moet gebruiken of je gaat (weer) op je bek
Zal morgen ofzo me es bezig houden met photoshoot, heb enkel nog maar zo'n onnozele suzuki scooter om mee te rijden
Edit: je moet het spel in pro mode zetten en failure restrictions uitzetten. Ik veronderstel dat je dit kan doen in het option menu, ik heb het spel niet.
Edit: je moet het spel in pro mode zetten en failure restrictions uitzetten. Ik veronderstel dat je dit kan doen in het option menu, ik heb het spel niet.
Zijn die failure restrictions voor de rijhulp? Volgens de uitleg is dat enkel zodat je rondetijd niet meetelt als je iets onrechtvaardigs doet zoals iemand onderuit rijden...
Anyway, ff op de ring gaan cruizen
Rijhouding op Motard:
Knietje uit en tegen 50 een bocht in, yeah
Foel spied
Zo nu en dan loopt het mis, soms val je gewoon om van traagheid
Comment