Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de TVR

Comment

• ik haal 496

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
        ik haal 496
        Is dat met de Tuscan speed 12?

1000pk, of hoeveel was het weer?

Comment

ik lees net in de mediamarkt folder dat het GT4 stuurtje amper 69€ kost
          69 ik moet dit gewoon hebben, over het budget of niet. nergens haal je meer prijs/kwaliteit binnen.
          Laat mij weten wat je ervan vindt. Mijn ps is dood maar de vervanger is hier bijna :d
          Ik ga mij dan ook waarsch eindelijk een stuurtje kopen.

Iemand een id of dat compatibel gaat zijn met de ps3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
            Laat mij weten wat je ervan vindt. Mijn ps is dood maar de vervanger is hier bijna :d
            Ik ga mij dan ook waarsch eindelijk een stuurtje kopen.

Iemand een id of dat compatibel gaat zijn met de ps3?
            als het nog in mediamarkt voor 69€ staat koop ik het waarschijnlijk. anders koop ik een gewoon logitech stuurtje

Comment

• Met een moto op de nurgburgring is geen lachertje

Comment

• Heb jij Tourist Trophy al?

Ik dacht dat het maar de 26e uitkwam in Europa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                  Heb jij Tourist Trophy al?

Ik dacht dat het maar de 26e uitkwam in Europa?
                  Wie zegt dat ik een europese versie heb?

't Is trouwens dik op je bek gaan als je denkt dat 'ie rijdt zoals GT4

Comment

• Omdat de modale Europeese PS2 (mss de jouwe niet?) NTSC niet ondersteunt en je geen bal Japans kent.

Hoe ben je eraan geraakt? Ik koop het waarschijnlijk direct bij de release.

Comment

Omdat de modale Europeese PS2 (mss de jouwe niet?) NTSC niet ondersteunt en je geen bal Japans kent.

Hoe ben je eraan geraakt? Ik koop het waarschijnlijk direct bij de release.
                      Ntsc niet ondersteunen betekent gewoon zwart wit beeld, ik heb een RGB kabel, dus heb ik kleurenbeeld én een betere beeldkwaliteit, en hij's gewoon engels

Interweb

Comment

• Ow, naais!

Ik wist niet dat het mogelijk NTSC games te draaien.

Hoe valt het trouwens mee met een moto rijden, 't schijnt dat het heel onnatuurlijk is en je in het begin continu op je bek gaat.

Zou je ook enkele screens kunnen posten, er is ook zo'n photomode dacht ik.

Comment

Hoe valt het trouwens mee met een moto rijden, 't schijnt dat het heel onnatuurlijk is en je in het begin continu op je bek gaat.

Zou je ook enkele screens kunnen posten, er is ook zo'n photomode dacht ik.
                          Het valt grandioos tegen
                          Ik dacht dat ik dus mooi die bochten kon nemen zoals in GT4, ja tsjoepaa, de eerste bocht rechtdoor en onderuit
                          Rijbewijs halen is wel redelijk makkelijk, op je bek gaan ook
                          Tis eens iets anders Heeft ook een dashboard view enzo, maar je voelt wel dat het redelijk "ingehouden" wordt, tis niet dat je als je volgas geeft dat je banden beginnen spinnen ofzo. Wel leuke details, je ziet het gas geven, het koppelen, het stuur dat slagen krijgt tegen hoge snelheid, je kunt je pakken veranderen,...

't Is dus vreemd raar, al merk je wel verschil onder de moto's onderling, de ene stuurt al wat gewilliger dan de andere, terwijl je bij de ene dan niet te veel je achterrem moet gebruiken of je gaat (weer) op je bek

Zal morgen ofzo me es bezig houden met photoshoot, heb enkel nog maar zo'n onnozele suzuki scooter om mee te rijden

Comment

• Dat rijhulpsysteem kan je afzetten, wacht effe.

Edit: je moet het spel in pro mode zetten en failure restrictions uitzetten. Ik veronderstel dat je dit kan doen in het option menu, ik heb het spel niet.
                            Last edited by ; 04/05/2006, 22:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                              Dat rijhulpsysteem kan je afzetten, wacht effe.

Edit: je moet het spel in pro mode zetten en failure restrictions uitzetten. Ik veronderstel dat je dit kan doen in het option menu, ik heb het spel niet.
                              Zijn die failure restrictions voor de rijhulp? Volgens de uitleg is dat enkel zodat je rondetijd niet meetelt als je iets onrechtvaardigs doet zoals iemand onderuit rijden...

Anyway, ff op de ring gaan cruizen

Rijhouding op Motard:

Knietje uit en tegen 50 een bocht in, yeah

Foel spied

Zo nu en dan loopt het mis, soms val je gewoon om van traagheid

Comment

• cool spel precies!!!
                                kga da ook wel kopen bij de release, hoe hard gaat uwe moto?

Comment

• 140 gaat die prul denk ik

Comment

ik haal 496

*zak..

Comment

• Amerikaans forum over TT (waar t spel al ff uit is) :

http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=166

....

Comment

• En waar is dat NTSC game verkrijgbaar??

edit: ah, ik weet het al.

de screenshots zien er wel veelbelovend uit.
                                        Last edited by ; 05/05/2006, 18:55.

Comment

• Effe googlen en je krijgt wel een bittorrent bestand maar shtttt , want dat mag eigenlijk niet.

Maar pas op, als je het gewoon op DVD brandt krijg je enkel zwart/witbeeld.

Comment

Working...
                                          X