Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• na 3 ronden laat ik hem binnekomen, maar als ik hem er 4 laat doen, dan is de tijd 2 minuten langer per ronde :s, na 4 ronden is de naftbak volledig leeg tot op 1 liter na

Hij doet per ronde 6.20 minute gemiddeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
      Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
      En, hoe was ze
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• werd helemaal gek van haar gestroomlijnde body

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
          als het nog in mediamarkt voor 69€ staat koop ik het waarschijnlijk. anders koop ik een gewoon logitech stuurtje
          Dat stuurtje in de mediamarkt , is dat het Driving Force Pro stuur of het gewone Driving Force stuur ?

En van waar ben jij , want in de folder van de mediamarkt-Hasselt kon ik het niet vinden (althans online toch niet)

alvast bedankt !

Comment

• Ik heb een vraagje. Ik het een goed id gt4 te kopen als je gt3 al hebt? Rijdt het echt beter of zijn het enkel andere auto's en circuits?

Comment

• het rijd beter en voor 20€ kan je het niet laten liggen

@turbobilly
              die folder is nu al 1 maand oud, dus ik weet niet of het nu zoveel kost, het stuurtje is de DFP. woensdag ga ik naar dreamland, kijken hoeveel de stuurtjes daar kosten

Comment

• @ Geezer: goh als je GT3 gewoon bent ga je helemaal gek worden van GT4!!!
                Vond GT3 echt tegenvallen.. te weinig auto's, saaie opbouw...

Kan je garanderen dat je met GT4 veel meer te ontdekken hebt en ook het uitgebreid wagenpark niet vergeten hé!

Comment

• woensdag ga ik die 24u rijden. nu heb ik graag wat tips over auto en welke de tegenstanders zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                    Ik heb het met de Mercedes CLK Touring car gedaan..
                    Dikke turbo erop en racing hard banden...

Let op de versnellingsbak verhoudingen.. zet ze iets zwaarder.. bij mij stonden ze rond de 18,19 (bedoel dan de algemene verhouding, niet een versnelling zelf).

Koop alle vertandingen die bij je full cust. versnellingsbak horen (triple plate,...)

have fun!

De tegenstanders hangen af van welke auto jij neemt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                      het rijd beter en voor 20€ kan je het niet laten liggen

@turbobilly
                      die folder is nu al 1 maand oud, dus ik weet niet of het nu zoveel kost, het stuurtje is de DFP. woensdag ga ik naar dreamland, kijken hoeveel de stuurtjes daar kosten

en???

Comment

• ik ga morgen (als de papa wilt rijden) een logitech stuurtje van 50€ kopen

kheb net met wat auto's op la sarthe II gereden.
                        hier enkele opmerkingen:
                        mijn eerste zit was met een 300C. hij kon de massa vrij goed volgen maar ik had niet de indruk dat het een race was. de motor klinkt (in de auto) te saai en zet niet aan tot racen. in de bochten is het rijgedrag vrij strak maar bij het remmen gaat hij sterk hangen. op het rechtestuk toch een mooie 275 gehaald met wat slipstream.
                        next was de lancer. deze had een pak meer racelust. de motor klinkt aggresief en door de korte vernellingen heb je meer werk tijdens de race. hij geeft je een leuk gevoel. dan het rijgedrag is netjes, goede bochtsnelheid. beetje rollen en ook deze heeft bij het remmen dat vervelende vooroverhangen. op het rechtestuk reed ik 265 en in slipstream 270. de reden: te korte versnellingen. hoewel 270 ruim genoeg is op een gewoon circuit komt hij hier toch de kort want hij kan zeker harder.
                        daarna was het de beurt aan de 350Z.
                        ook deze heeft me overtuigd met een fijne motorklank en versnellinsbak. het rijgedrag is strak en bij het remmen geen vooroverhangen. topauto moet ik zeggen. en snel is hij ook, met amper 300pk reed ik in slipstream maarliefst 300!!! zonder deze hulp topte ik op 275. ik ben erg onder de indruk van deze wagen.
                        als laatste was de mustang. hij viel me het meest tegen. de motor zet niet aan tot racen en ook het rijgedrag is weinig sportief. de bochtensnelheid valt mee, geen onderstuur of overstuur maar hij durft wel eens te hangen. hij gaat vrij snel tot in 5de, deze is nogal een overdrive daarom dat de top 260 is. hij gaat snel maar geeft die indruk niet door aan jouw.

lekker lang verslagjeB)

Comment

• Mooi verslag.

Natuurlijk moet je iets doen als je nog niet met een auto mag rijden he...

Comment

• ja das waar

Comment

• Ik verveelde mij een beetje dus heb ik mij maar een witte BMW 120d met bbs'jes aangeschaft.

Last edited by ; 20/05/2006, 16:11.

Comment

• Comment

• Comment

• Enkele foto's van mijn blauwe 120d.

Comment

• Comment

• prachtige foto's

Comment

• Als ik dat zie krijg ik goesting om het ook weer eens op te starten
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X