Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben altijd sceptisch tov consoles maar dit verbaast me toch wel...
    Die foto's zien er nice uit! Zeker als je weet hoe de prestaties zich verhouden
    tot een hedendaagse pc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
      Ik ben altijd sceptisch tov consoles maar dit verbaast me toch wel...
      Die foto's zien er nice uit! Zeker als je weet hoe de prestaties zich verhouden
      tot een hedendaagse pc.
      Het feit dat er reeds 207 blz over gesproken zijn, zegt genoeg zeker
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Het feit dat er reeds 207 blz over gesproken zijn, zegt genoeg zeker
        Zegt meer over het feit dat GT4 een steengoed game is.
        Zegt niks over de kwaliteiten op grafisch vlak die een PS2 nog heeft.

Comment

• Heu ... *lacht eens vriendelijk*

kga nog eens dat spelleke gaan spelen, kheb der goesting in !
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Heu ... *lacht eens vriendelijk*

kga nog eens dat spelleke gaan spelen, kheb der goesting in !
            Ne mens mag toch eens verbaasd zijn over hoe de screenshots er nog uitzien voor een console noob?
            Ik weet ook wel dat het spel zeer goed is en waarom er 207 blz over geschreven zijn.
            Spijtig dat er niks dergelijks ooit op pc is uitgekomen (iets dat de concurrentie van GT4 waardig is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
              prachtige foto's
              Dank u!

Comment

• Mo potverdikke, tis er toch niet van gekomen vandaag

misschien morgen (straks dus eigenlijk al )
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik heb mijn stuurtje é.
                  de ring is nog moeilijker maar zeker 2 maal zo plezant, ik kan niet wachten tot ik het stuur op mijn nog te maken gameseat kan zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                    Spijtig dat er niks dergelijks ooit op pc is uitgekomen (iets dat de concurrentie van GT4 waardig is )
                    Ik vond GT4 op playstation echt super, tot ik GTR gekocht heb voor op de pc...

De graphics zijn wel 'nog' (want ik verwacht veel van GTR²) niet zoals bij GT4, maar boy o boy qua fun/realisme moet ie zeker niet onderdoen !

Maar dat is natuurlijk mijn mening hé ! Anderen kunnen een heel andere opinie hebben over een zeker fungehalte ...

Comment

• seg NineEleven , welk stuurtje heb je nu gekocht ?

Driving force ? of Driving Force Pro ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbobilly
                        seg NineEleven , welk stuurtje heb je nu gekocht ?

Driving force ? of Driving Force Pro ?
                        geen van beiden, de 1ste koste 80€, 2de was er niet meer maar het koste 130€
                        ik heb de logitech rally vibration feedback wheel:

deze koste 50€ en past wel in mijn budget. het geeft trillingen door van de omgeving. bij de vw golf gti bijvoorbeeld trilt het stuur als de voorwielen grip verliezen als je volgas geeft in 2de. als je over een putje of curbstone rijd voel je het ook. wel niet zo hard dus ik zal eens aan de instellingen moeten prutsen

Comment

• Wagen: Honda Integra Type-R '99
                          Circuit: Deep Forest

Is ie niet mooiB):}

Comment

• @ Nineeleven: waar heb je dat stuurtje gekocht?

Ik dacht er ook al lang aan om dat te kopen, maar is het écht de moeite waard?

Is het "moeilijker" met zo'n stuur, echt realistischer?

Comment

• tis natuurlijk niet zo realistisch als de DFP van 130€. het stuur is te direct om realistisch te zijn. maar in het rijden heb je veel meer sensatie, ik rij en stuk trager maar ik amuseer me te pletter na een tijdje zal ik wel sneller rijden maar daar is het mij niet om te doen. voor 50€ kan je niks beters kopen.
                              als je geen tafel hebt om het op te zetten, je kan het altijd op je schoot zetten, deze is er speciaal voor ontworpen. normaal komt het stuurje op mijn gameseat die nog onder constructie is, voorlopig rij ik met het stuur op de schoot en het gaat prima.
                              overtuigd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
                                @ Nineeleven: waar heb je dat stuurtje gekocht?

Ik dacht er ook al lang aan om dat te kopen, maar is het écht de moeite waard?

Is het "moeilijker" met zo'n stuur, echt realistischer?
                                Moest ik van u zijn ik zou nog ff doorsparen en voor het duurdere DFP stuurtje gaan. Bespaar niet op zo'n stuurtje, je zal er later spijt van hebben. Ik heb indertijd 5000 bfr neergelegd voor mijn Guillemot Ferrari FF stuurtje en dat was toen een van de duurste stuurtjes (de echt professionele stuurtjes buiten beschouwing gelaten natuurlijk) . Vandaag de dag amuseer ik me meer dan ooit met dit stuurtje en ben ik blij dat ik toen niet gekozen heb voor een budgetstuurtje.

Daartegenover staat dan het stuurtje dat mijn neefje zich onlangs heeft gekocht, voor minder dan €50. En da's dus niets waard... Echt niets waard. €40 gewoon weggegooid geld vind ik dat.

Laat u niet verleiden door die goedkope stuurtjes en koop de DFP. Je kan hem aansluiten op de PS2 of PC en op het internet vind je enkel positieve reviews (voor zover ik weet) . Eventueel moet je maar eens navraag doen bij het lid op dit forum dat een Nissan Skyline bezit/bezat, die heeft zich zo'n DFP aangeschaft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
                                  Moest ik van u zijn ik zou nog ff doorsparen en voor het duurdere DFP stuurtje gaan. Bespaar niet op zo'n stuurtje, je zal er later spijt van hebben. Ik heb indertijd 5000 bfr neergelegd voor mijn Guillemot Ferrari FF stuurtje en dat was toen een van de duurste stuurtjes (de echt professionele stuurtjes buiten beschouwing gelaten natuurlijk) . Vandaag de dag amuseer ik me meer dan ooit met dit stuurtje en ben ik blij dat ik toen niet gekozen heb voor een budgetstuurtje.

Daartegenover staat dan het stuurtje dat mijn neefje zich onlangs heeft gekocht, voor minder dan €50. En da's dus niets waard... Echt niets waard. €40 gewoon weggegooid geld vind ik dat.

Laat u niet verleiden door die goedkope stuurtjes en koop de DFP. Je kan hem aansluiten op de PS2 of PC en op het internet vind je enkel positieve reviews (voor zover ik weet) . Eventueel moet je maar eens navraag doen bij het lid op dit forum dat een Nissan Skyline bezit/bezat, die heeft zich zo'n DFP aangeschaft.
                                  maar hoe rij je dan met die 900° besturing. moet je dan in scherpe bocht je stuur rond zijn as gaan draaien ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                    maar hoe rij je dan met die 900° besturing. moet je dan in scherpe bocht je stuur rond zijn as gaan draaien ofzo
                                    Dat vraag je ook best aan iemand die zo'n stuurtje heeft . Mits een goeie afstelling komt het waarschijnlijk wel realistischer over dan een stuurtje dat max 120° langs elke kant kan draaien.

Nu, binnenkort komt er een nieuwe Logitech stuurtje, met versnellingspook . Niet te vergelijken met een professioneel stuurtje natuurlijk maar voor $299 zal het ook wel genen brol zijn daar het binnen het Logitech gamma het topstuurtje wordt.

Nu alleen hopen dat die pedalen wat goed gedesigned zijn want bij mijn huidig stuurtje rem ik met de linkervoet en geef ik gas met de rechtervoet, omdat de pedalen niet goed zijn opgesteld om alles met de rechtervoet te doen.

In ieder geval, als dit nieuwe stuurtje (komt uit in oktober) wat goeie reviews krijgt dan wordt dit een heel grote kanshebber om in mijn bezit te komen.

Bron: http://gear.ign.com/articles/708/708220p1.html

Comment

• Cool

Comment

• Echt wel een vet stuurtje, ik ga hier op wachten denk ik.

Die pook is geweldig, kheb wel schrik dat ik em kapot ga schakelen

Comment

• Ik heb nogal een raar vraagje, maar wat moet je doen als je lampje van het oliepeil rood is en je zit midden in een race, kun je dat dan nog verhelpen ofzo? Wat moet je doen?Kun je nog wel iets doen? Het is eigelijk wel heel dringend

Comment

Working...
                                          X