Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
    Ik heb nogal een raar vraagje, maar wat moet je doen als je lampje van het oliepeil rood is en je zit midden in een race, kun je dat dan nog verhelpen ofzo? Wat moet je doen?Kun je nog wel iets doen? Het is eigelijk wel heel dringend
    Gewoon door blijven rijden. Nix van aantrekken.

Tis maar een spel he ge gaat u motor heus niet opblazen, enkel vermogensverlies

Na de race olie vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
      Dat vraag je ook best aan iemand die zo'n stuurtje heeft . Mits een goeie afstelling komt het waarschijnlijk wel realistischer over dan een stuurtje dat max 120° langs elke kant kan draaien.

Nu, binnenkort komt er een nieuwe Logitech stuurtje, met versnellingspook . Niet te vergelijken met een professioneel stuurtje natuurlijk maar voor $299 zal het ook wel genen brol zijn daar het binnen het Logitech gamma het topstuurtje wordt.

Nu alleen hopen dat die pedalen wat goed gedesigned zijn want bij mijn huidig stuurtje rem ik met de linkervoet en geef ik gas met de rechtervoet, omdat de pedalen niet goed zijn opgesteld om alles met de rechtervoet te doen.

In ieder geval, als dit nieuwe stuurtje (komt uit in oktober) wat goeie reviews krijgt dan wordt dit een heel grote kanshebber om in mijn bezit te komen.

Bron: http://gear.ign.com/articles/708/708220p1.html
      Stuurke ziet er heel goed uit, net zoals de versnellingspook. Bij de pedalen heb ik wel mijn bedenkingen: staan het gas-en rempedaal niet te ver uit elkaar? Tipheelen lijkt me moeilijk te worden en dat heb ik wel nodig eigenlijk.

Nog een vraagje: is dit voor pc én Playstation? Of alleen voor 1 van die 2?

Comment

• Ben op zoek naar wagens met volgende specs, welke kies ik best:

- supercar (unmodified dus)
        - pre-1970
        - cabrio/coupe
        - groot amerikaans jeep-geval
        - iets zeer klein (max. 3.4 meter)

Tuurlijk telkens snel genoeg in zijn klasse, combinaties zijn mogelijk, en met volgend totaalbudget : 213.000 (kan natuurlijk alleen maar bijkomen)

Voor supercar heb ik de oude Viper op het oog, voor cabio/coupe een of andere Mercedes, die jeep : een ook Dodge ... maar die andere ?

Oude mini ? Maar is die snel genoeg ?

De wagens die ik heb : Clio V6 & Nissan Fairlady

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
          Ben op zoek naar wagens met volgende specs, welke kies ik best:

- pre-1970
          - cabrio/coupe

Tuurlijk telkens snel genoeg in zijn klasse, combinaties zijn mogelijk, en met volgend totaalbudget : 213.000 (kan natuurlijk alleen maar bijkomen)

Voor supercar heb ik de oude Viper op het oog, voor cabio/coupe een of andere Mercedes, die jeep : een ook Dodge ... maar die andere ?

Oude mini heb ik nog niet tegengekomen in dat spel.

Supercar heb ik de GT40 spec E gebruikt denk ik (die van het voorfilmpje)
          pre 1970: Benz 300SL
          cabrio/coupe: GT40?
          Jeep: Ford F150 denk ik...
          Klein: goh, weet al niet meer zeker...zal is denken.

Turboman heeft mijn saved file, dus die kan dat wel nakijken en fotootjes posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Oude mini heb ik nog niet tegengekomen in dat spel.

Supercar heb ik de GT40 spec E gebruikt denk ik (die van het voorfilmpje)
            pre 1970: Benz 300SL
            cabrio/coupe: GT40?
            Jeep: Ford F150 denk ik...
            Klein: goh, weet al niet meer zeker...zal is denken.

Turboman heeft mijn saved file, dus die kan dat wel nakijken en fotootjes posten
            Thanks Carlito

De GT40 heb ik al gehad, maar het is te lang geleden om mij te herinneren of me dat beviel ... anyway, er is veel keuze, dus ik zou zowiezo iets anders nemen ... De nieuwe Viper is ook een optie

Ford F150 ... is niet de snelste van den hoop, neen ?

Comment

• Chevy silverado concept heb je ook, en dat is de snelste denk ik.
              Dodge Ram Laramie

Maar de Ford SVT Lightning is lange tijd de snelste Truck geweest...

Comment

• Pikes Peak Quattro goes off-road

Speciaal voor de overleden topmanager van:

Comment

• Comment

• Ga me toch echt eens zo'n stickje moeten kopen waar ik die foto's kan opzetten..
                    leuke foto's audiboy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                      Ben op zoek naar wagens met volgende specs, welke kies ik best:

- pre-1970
                      - cabrio/coupe

Voor pre-1970 heb ik de Buick special gebruikt.

Voor iets zeer klein, past de elise daar niet in?

Comment

• - supercar: ford gt
                        - pre-1970: shelby cobra
                        - cabrio/roadster: lotus elise
                        - groot amerikaans jeep-geval: toyota Xrunner tot 350pk
                        - iets zeer klein (max. 3.4 meter): honda beat met turbo en nos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                          - supercar: ford gt
                          - pre-1970: shelby cobra
                          - cabrio/roadster: lotus elise
                          - groot amerikaans jeep-geval: toyota Xrunner tot 350pk
                          - iets zeer klein (max. 3.4 meter): honda beat met turbo en nos
                          geeneen dervan zou ik echt willen

Ford GT, ca va nog
                          Cobra valt voor geen meter deftig te rijden en met z'n vierbak moet je al beginnen foefelen
                          Elise rijdt niet leuk
                          Xrunner ken ik niet (toyota is trouwens niet amerikaans)
                          en honda beat is crap

zeer klein heb ik gereden met een Speedster turbo, kan dat ?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            geeneen dervan zou ik echt willen

Ford GT, ca va nog
                            Cobra valt voor geen meter deftig te rijden en met z'n vierbak moet je al beginnen foefelen
                            Elise rijdt niet leuk
                            Xrunner ken ik niet (toyota is trouwens niet amerikaans)
                            en honda beat is crap

zeer klein heb ik gereden met een Speedster turbo, kan dat ?
                            Cobra valt wel deftig te rijden... géén volgas geven gewoon tenzij in vierde versnelling. Foefelen? je rijdt de concurrentie toch zo op een hoopje.. Ook al heb je een relatief lage top.

Elise rijdt wel leuk, maar je moet weten (uitzoeken) hoe : niet rijden zoals met pakweg een M3, maar het gas liften voor of net in de bocht en dan komt het kontje lekker mee, kan je hem besturen met de gas..

Xrunner is de lichtste Truck die er tussenzit, mist wat top-end vermogen maar is zeker de snelste door de bochten. Heeft een 6-bak en 5 van die versnellingen gebruik je ook echt om te racen.

Honda beat is misschien niet snel, maar je moet hem vergelijken met die twee andere mini-roadstertjes. (Suzuki en?) Daar een turbo op en je blaast de rest zo naar huis.

Zeer klein met de Speedster : ik denk dat de speedster langer is dan 3.4 meter hoor... Ik heb dat met een Daihatsu Sirion X4 gedaan...

Oja, nog dit... Supercar unmodified betekent dat het géén racewagen mag zijn, maar je mag er wel aan sleutelen/tunen hoor. Zolang het maar geen racemodel in speciale livery is lukt het.. Ik heb dit gedaan met een SLR van +- 800 pk met betere remmen...
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• De HPA Golf is echt een van m'n favorieten ... alleen spijtig dat ie zo onderstuurd is, en dat 'ie zo'n flutremmen heeft
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik vind die HPA Golf ook wel zalig, idd, jammer van de remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                  ik vind die HPA Golf ook wel zalig, idd, jammer van de remmen.
                                  het ligt niet aan de remmen, hij is gewoon te snel. als de wagen 300pk had waren de remmen geweldig. tegen 200km/u moet je niet 50m voor de bocht remmen, met 300pk zal de snelheid 140km/u zijn en kan je wel remmen bij 50m. ik weet niet of dat bij jullie ook is maar met alle supercars heb ik dit voorval. daarom rij ik liever met tragere auto's

Comment

• Uhm, gaat er hier niemand bij de advanced settings dan?
                                    Daar kan je dat toch allemaal instellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Uhm, gaat er hier niemand bij de advanced settings dan?
                                      Daar kan je dat toch allemaal instellen...
                                      Tzijn allemaal schumachers eh, geen mechaniekers

Comment

• ik gebruik altijd advanced settings, maar mijn HPA golf heeft in de 500 of 600 pk's. dus kmoet nog altijd supervroeg remmen en meestal rem ik dan nog steeds slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                          ik gebruik altijd advanced settings, maar mijn HPA golf heeft in de 500 of 600 pk's. dus kmoet nog altijd supervroeg remmen en meestal rem ik dan nog steeds slecht
                                          Zwaarste remmenkit, remmen op maximum, 70% vooraan remmen

Comment

Working...
                                          X