Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nogal een raar vraagje, maar wat moet je doen als je lampje van het oliepeil rood is en je zit midden in een race, kun je dat dan nog verhelpen ofzo? Wat moet je doen?Kun je nog wel iets doen? Het is eigelijk wel heel dringend
Gewoon door blijven rijden. Nix van aantrekken.
Tis maar een spel he ge gaat u motor heus niet opblazen, enkel vermogensverlies
Dat vraag je ook best aan iemand die zo'n stuurtje heeft . Mits een goeie afstelling komt het waarschijnlijk wel realistischer over dan een stuurtje dat max 120° langs elke kant kan draaien.
Nu, binnenkort komt er een nieuwe Logitech stuurtje, met versnellingspook . Niet te vergelijken met een professioneel stuurtje natuurlijk maar voor $299 zal het ook wel genen brol zijn daar het binnen het Logitech gamma het topstuurtje wordt.
Nu alleen hopen dat die pedalen wat goed gedesigned zijn want bij mijn huidig stuurtje rem ik met de linkervoet en geef ik gas met de rechtervoet, omdat de pedalen niet goed zijn opgesteld om alles met de rechtervoet te doen.
In ieder geval, als dit nieuwe stuurtje (komt uit in oktober) wat goeie reviews krijgt dan wordt dit een heel grote kanshebber om in mijn bezit te komen.
Stuurke ziet er heel goed uit, net zoals de versnellingspook. Bij de pedalen heb ik wel mijn bedenkingen: staan het gas-en rempedaal niet te ver uit elkaar? Tipheelen lijkt me moeilijk te worden en dat heb ik wel nodig eigenlijk.
Ben op zoek naar wagens met volgende specs, welke kies ik best:
- supercar (unmodified dus)
- pre-1970
- cabrio/coupe
- groot amerikaans jeep-geval
- iets zeer klein (max. 3.4 meter)
Tuurlijk telkens snel genoeg in zijn klasse, combinaties zijn mogelijk, en met volgend totaalbudget : 213.000 (kan natuurlijk alleen maar bijkomen)
Voor supercar heb ik de oude Viper op het oog, voor cabio/coupe een of andere Mercedes, die jeep : een ook Dodge ... maar die andere ?
Oude mini ? Maar is die snel genoeg ?
De wagens die ik heb : Clio V6 & Nissan Fairlady
Oude mini heb ik nog niet tegengekomen in dat spel.
Supercar heb ik de GT40 spec E gebruikt denk ik (die van het voorfilmpje)
pre 1970: Benz 300SL
cabrio/coupe: GT40?
Jeep: Ford F150 denk ik...
Klein: goh, weet al niet meer zeker...zal is denken.
Turboman heeft mijn saved file, dus die kan dat wel nakijken en fotootjes posten
Oude mini heb ik nog niet tegengekomen in dat spel.
Supercar heb ik de GT40 spec E gebruikt denk ik (die van het voorfilmpje)
pre 1970: Benz 300SL
cabrio/coupe: GT40?
Jeep: Ford F150 denk ik...
Klein: goh, weet al niet meer zeker...zal is denken.
Turboman heeft mijn saved file, dus die kan dat wel nakijken en fotootjes posten
Thanks Carlito
De GT40 heb ik al gehad, maar het is te lang geleden om mij te herinneren of me dat beviel ... anyway, er is veel keuze, dus ik zou zowiezo iets anders nemen ... De nieuwe Viper is ook een optie
Ford F150 ... is niet de snelste van den hoop, neen ?
- supercar: ford gt
- pre-1970: shelby cobra
- cabrio/roadster: lotus elise
- groot amerikaans jeep-geval: toyota Xrunner tot 350pk
- iets zeer klein (max. 3.4 meter): honda beat met turbo en nos
- supercar: ford gt
- pre-1970: shelby cobra
- cabrio/roadster: lotus elise
- groot amerikaans jeep-geval: toyota Xrunner tot 350pk
- iets zeer klein (max. 3.4 meter): honda beat met turbo en nos
geeneen dervan zou ik echt willen
Ford GT, ca va nog
Cobra valt voor geen meter deftig te rijden en met z'n vierbak moet je al beginnen foefelen
Elise rijdt niet leuk
Xrunner ken ik niet (toyota is trouwens niet amerikaans)
en honda beat is crap
zeer klein heb ik gereden met een Speedster turbo, kan dat ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ford GT, ca va nog
Cobra valt voor geen meter deftig te rijden en met z'n vierbak moet je al beginnen foefelen
Elise rijdt niet leuk
Xrunner ken ik niet (toyota is trouwens niet amerikaans)
en honda beat is crap
zeer klein heb ik gereden met een Speedster turbo, kan dat ?
Elise rijdt wel leuk, maar je moet weten (uitzoeken) hoe : niet rijden zoals met pakweg een M3, maar het gas liften voor of net in de bocht en dan komt het kontje lekker mee, kan je hem besturen met de gas..
Xrunner is de lichtste Truck die er tussenzit, mist wat top-end vermogen maar is zeker de snelste door de bochten. Heeft een 6-bak en 5 van die versnellingen gebruik je ook echt om te racen.
Honda beat is misschien niet snel, maar je moet hem vergelijken met die twee andere mini-roadstertjes. (Suzuki en?) Daar een turbo op en je blaast de rest zo naar huis.
Zeer klein met de Speedster : ik denk dat de speedster langer is dan 3.4 meter hoor... Ik heb dat met een Daihatsu Sirion X4 gedaan...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
ik vind die HPA Golf ook wel zalig, idd, jammer van de remmen.
het ligt niet aan de remmen, hij is gewoon te snel. als de wagen 300pk had waren de remmen geweldig. tegen 200km/u moet je niet 50m voor de bocht remmen, met 300pk zal de snelheid 140km/u zijn en kan je wel remmen bij 50m. ik weet niet of dat bij jullie ook is maar met alle supercars heb ik dit voorval. daarom rij ik liever met tragere auto's
ik gebruik altijd advanced settings, maar mijn HPA golf heeft in de 500 of 600 pk's. dus kmoet nog altijd supervroeg remmen en meestal rem ik dan nog steeds slecht
ik gebruik altijd advanced settings, maar mijn HPA golf heeft in de 500 of 600 pk's. dus kmoet nog altijd supervroeg remmen en meestal rem ik dan nog steeds slecht
Zwaarste remmenkit, remmen op maximum, 70% vooraan remmen
Comment