Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    4 woorden.

S T F U

.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
      .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
        das raar.....
        maar om de twee ronden moet hij toch tanken op de nurburgring? welk nut heeft het dan om te zeggen dat i het niet moet doen?
        mss val je wel zonder benzine en rijdt i aan 80 km/h verder.
        Iemand eigenlijk al eens zonder benzine gevallen? wat doet i dan?
        Je kan toch zien hoeveel benzine er nog in de tank zit? Als hij binnenkomt staat die meter nog meer dan halfvol, dus ik zeg dat hij niet moet tanken zodat hij wat minder gewicht meesleurt.
        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Khad jullie nog wat foto's beloofd van men driftsessie met de BMW 330i op Tsubuka of zoiets wet

hier een paar pics...

Lichtjes driftend door de bocht

De achterkant al driftend

Serieuze drift op weg naar start/finish

Drifting time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
            ik moet die F1 ookk hebben, maar met welke wagen kun je die winnen en welke is het zuinigste!???
            Ik heb de 24u nurburgring gereden met de audi r8 op racing medium banden, dat win je met gemak daar hoor, maar je moet wel elke ronde in de pit komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
              Ik heb de 24u nurburgring gereden met de audi r8 op racing medium banden, dat win je met gemak daar hoor, maar je moet wel elke ronde in de pit komen
              Met de CLK-GTR, om de 2 ronden pit, easy

Comment

• ik reed de 24 u van nurburgring met de Nissan GTR LM race iet van 1000 pk
                maar om de 3 ronden moest ik binnen om te pitten. ik wil nu die race met een zuinigere auto afleggen...

Iemand goed voorstel?

Comment

• Wat dacht je van een Fiat 500L??
                  hehe, nee.. wordt moeilijk om een zuinigere te vinden en te winnen..
                  3 ronden op nurburgring is zo gek toch niet om te tanken?

Je kan het proberen met een niet-touring car of LM car..
                  Dus gwn een productieauto.. maar daar moet je wel aan sleutelen om mee te kunnen met de rest, en qua baanligging.. hmmmmmm..

mss een leuke Subara Impreza WRX STi, kan je wel rond de 500 pk krijgen..
                  Renault Clio V6 +- 450 pk, Mitsubischi Lancer EVO VI moet ook wel meekunnen..

En ja als je zelf rijdt, vroeger schakelen. Rijdt B-spec, hem mss op '2' zetten dan doet i het ook al rustiger aan..

Comment

• mja, ik zal eens zien straks welke auto ik kan laten race, kdenk dat ik de Lancer EVO 8 ga neme... rond de 650 pk

Comment

mja, ik zal eens zien straks welke auto ik kan laten race, kdenk dat ik de Lancer EVO 8 ga neme... rond de 650 pk
                      Die ga je toch nooit goed genoeg krijgen....
                      Een EVO 8 met 650pk verliest nog steeds een halve minuut tov een CLK-GTR met 650pk volgens mij hoor....

En dan mag je mss nog 10 ronden kunnen rijden met de benzine, maar de banden houden dat toch niet uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                        Die ga je toch nooit goed genoeg krijgen....
                        Een EVO 8 met 650pk verliest nog steeds een halve minuut tov een CLK-GTR met 650pk volgens mij hoor....

En dan mag je mss nog 10 ronden kunnen rijden met de benzine, maar de banden houden dat toch niet uit...
                        Welke auto stel jij voor?

Comment

Welke auto stel jij voor?
                          Ik zou gewoon met ofwel een CLK GTR of een ander LM prototype rijden, ofwel met de CLK-DTM, M3 GTR Race car of gelijkaardig.

Comment

• jah dat lijkt mij ook het meest logische hoor...
                            stelde het maar voor, zou anders niet weten welke te nemen.
                            bij productieauto's gaat het vooral om de baanligging die je gaat verliezen tenopzichte van zo'n touring car of LM.

Comment

• Fille: drift jij met een stuurtje?

Comment

• nope Maxime
                                met de standaars PS2 controller

Comment

nope Maxime
                                  met de standaars PS2 controller
                                  Ow ok... onlangs nog wat geporbeerd met mijn stuurke. Op 't droge lukte het beter dan op't natte. Ik vind dat de auto op 't natte niet altijd even realistisch terugrecht komt na een drift. Je hebt plots terug alle grip en dan moet je werkelijk sleuren aan dat stuurtje om je bolide terug op het goede spoor te krijgen

Comment

• idd, op het natte is het moeilijk om je wagen terug fatsoenlijk onder controle te krijgen...

op het droge lukte het verassend ook goed met de 330i

Comment

idd, op het natte is het moeilijk om je wagen terug fatsoenlijk onder controle te krijgen...

op het droge lukte het verassend ook goed met de 330i
                                      Ik heb gedrift op 't droge met zo'n oude Vette van 600 pk

Comment

• mja, de 330i was 400 pk dacht ik en daarmee lukte het echt poepsimpel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                          Met de CLK-GTR, om de 2 ronden pit, easy
                                          Jah dat is waar, maar ik reed die race met een paar maten die er nog niks van bakte, vandaar

Comment

Working...
                                          X