Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
das raar.....
maar om de twee ronden moet hij toch tanken op de nurburgring? welk nut heeft het dan om te zeggen dat i het niet moet doen?
mss val je wel zonder benzine en rijdt i aan 80 km/h verder.
Iemand eigenlijk al eens zonder benzine gevallen? wat doet i dan?
Je kan toch zien hoeveel benzine er nog in de tank zit? Als hij binnenkomt staat die meter nog meer dan halfvol, dus ik zeg dat hij niet moet tanken zodat hij wat minder gewicht meesleurt.
ik reed de 24 u van nurburgring met de Nissan GTR LM race iet van 1000 pk
maar om de 3 ronden moest ik binnen om te pitten. ik wil nu die race met een zuinigere auto afleggen...
Wat dacht je van een Fiat 500L??
hehe, nee.. wordt moeilijk om een zuinigere te vinden en te winnen..
3 ronden op nurburgring is zo gek toch niet om te tanken?
Je kan het proberen met een niet-touring car of LM car..
Dus gwn een productieauto.. maar daar moet je wel aan sleutelen om mee te kunnen met de rest, en qua baanligging.. hmmmmmm..
mss een leuke Subara Impreza WRX STi, kan je wel rond de 500 pk krijgen..
Renault Clio V6 +- 450 pk, Mitsubischi Lancer EVO VI moet ook wel meekunnen..
En ja als je zelf rijdt, vroeger schakelen. Rijdt B-spec, hem mss op '2' zetten dan doet i het ook al rustiger aan..
jah dat lijkt mij ook het meest logische hoor... stelde het maar voor, zou anders niet weten welke te nemen. bij productieauto's gaat het vooral om de baanligging die je gaat verliezen tenopzichte van zo'n touring car of LM.
Ow ok... onlangs nog wat geporbeerd met mijn stuurke. Op 't droge lukte het beter dan op't natte. Ik vind dat de auto op 't natte niet altijd even realistisch terugrecht komt na een drift. Je hebt plots terug alle grip en dan moet je werkelijk sleuren aan dat stuurtje om je bolide terug op het goede spoor te krijgen
Comment