dit vind ik toch maar een rare foto, ik bedoel je staat dwars op een rechtstukje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Voor de drifters:
Drift guide
Staan handige dingen in voor de afstelling van uw wagen. Maakt hem meestal nog een stuk controleerbaarder. Ook gaat hij makkelijker in drift.
Hf
Comment
-
Wagen: Nissan Skyline GT-R (LM-Limited) R33
Circuit: Apricot Hill Raceway
Banden opwarmen: Donutje.
En gaaaaaaas!
Snelle bocht.
Hard in de remmen. Mooie spoiler en "exhaust".
Hier nog een keer. Let op de gloeiende remschijven.
GT reclame.
Afraggen die handel!
Hier vliegt ie voorbij tegen ruim 200km/u
De mooiste foto vind ik, crossed the finishline.
Next up: Honda NSX Type-S (foto's al gemaakt, niet goed gelukt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ProofDaar race je wel op Ik weet het goed want ik vergeet het altijd lol
Ik rij altijd op die kegels in... Missch zijn er twee versies ofzo.
als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ProofVoor de drifters:
Drift guide
Staan handige dingen in voor de afstelling van uw wagen. Maakt hem meestal nog een stuk controleerbaarder. Ook gaat hij makkelijker in drift.
Hf1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenjawel, al heel veel en nooit rijden die 1min rond. 1.05 halen ze wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJeIk heb zeker een DVD staan waar ze onder de minuut zitten, als ik tijd heb zoek ik het effe voor je op ! Kben het wel niet 100% zeker, maar toch wel veel ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexals dat tsukuba wet is heeft nine-eleven idd gelijk ... je moet er rechtdoor en niet naar rechts
als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt
Comment
-
Naar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...
als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !
edit: ohja, la sarthe met chicanes ...
Comment
-
Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt
Of beter gezegd: was alles kwijt
Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdePfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt
Of beter gezegd: was alles kwijt
Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJeNaar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...
als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !
edit: ohja, la sarthe met chicanes ...
Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.
Ik weet wel niet of iedereen de Bentley heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beDoe het anders met een nieuwere wagen? De Audi R8, Pescarolo, Bentley...
Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.
Ik weet wel niet of iedereen de Bentley heeft?
R8/pescarolo is fine for me... De bently heb ik nog steeds niet. Het zou ook mogen met de F1, maar dat past niet echt in het le mans gebeuren denk ik ...
Comment
Comment