Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit vind ik toch maar een rare foto, ik bedoel je staat dwars op een rechtstukje

Comment

• Voor de drifters:

Drift guide

Staan handige dingen in voor de afstelling van uw wagen. Maakt hem meestal nog een stuk controleerbaarder. Ook gaat hij makkelijker in drift.

Hf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
        dit vind ik toch maar een rare foto, ik bedoel je staat dwars op een rechtstukje
        Hij moet dan ook naar rechts en niet rechtdoor

Comment

• hij moet rechtdoor hoor, der is idd een zijweggetje maar daar race je niet op.

Comment

• Wagen: Nissan Skyline GT-R (LM-Limited) R33
            Circuit: Apricot Hill Raceway

Banden opwarmen: Donutje.

En gaaaaaaas!

Snelle bocht.

Hard in de remmen. Mooie spoiler en "exhaust".

Hier nog een keer. Let op de gloeiende remschijven.

GT reclame.

Afraggen die handel!

Hier vliegt ie voorbij tegen ruim 200km/u

De mooiste foto vind ik, crossed the finishline.

Next up: Honda NSX Type-S (foto's al gemaakt, niet goed gelukt)

Comment

hij moet rechtdoor hoor, der is idd een zijweggetje maar daar race je niet op.
              Daar race je wel op Ik weet het goed want ik vergeet het altijd lol
              Ik rij altijd op die kegels in... Missch zijn er twee versies ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                Daar race je wel op Ik weet het goed want ik vergeet het altijd lol
                Ik rij altijd op die kegels in... Missch zijn er twee versies ofzo.
                als dat tsukuba wet is heeft nine-eleven idd gelijk ... je moet er rechtdoor en niet naar rechts

als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                  Voor de drifters:

Drift guide

Staan handige dingen in voor de afstelling van uw wagen. Maakt hem meestal nog een stuk controleerbaarder. Ook gaat hij makkelijker in drift.

Hf
                  thanks, zullen we es proberen
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

jawel, al heel veel en nooit rijden die 1min rond. 1.05 halen ze wel.
                    Ik heb zeker een DVD staan waar ze onder de minuut zitten, als ik tijd heb zoek ik het effe voor je op ! Kben het wel niet 100% zeker, maar toch wel veel ...

Comment

• idd, sorry voor de verwarring.
                      Maar ik kon niet meer de wagen recht krijgen om rechtdoor te gaan, dus maar ff in het zijbaantje gedrift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                        Ik heb zeker een DVD staan waar ze onder de minuut zitten, als ik tijd heb zoek ik het effe voor je op ! Kben het wel niet 100% zeker, maar toch wel veel ...
                        over welke wagen gaat het hier weer? want er is een verschil tussen een Skyline R34 en een Integra type-R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          als dat tsukuba wet is heeft nine-eleven idd gelijk ... je moet er rechtdoor en niet naar rechts

als je daar rechtdoor gaat kom je op een haarspeld uit, daarna een recht stuk, en daarna een lang uitwaaierende bocht naar rechts die op de finishline uitkomt
                          Jah, ik bedoelde Twin Ring Motegi east short course... Net tegengekomen in tourist trophy

Comment

• Naar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...

als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !

edit: ohja, la sarthe met chicanes ...

Comment

• Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt

Of beter gezegd: was alles kwijt
                              Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
                              't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt

Of beter gezegd: was alles kwijt
                                Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
                                't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
                                waar haal je dat ergens?

Comment

• Den Turboman van het forum heeft pas een vette GT4 garage

Hopelijk post hij hier eens wat van zijn wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                    waar haal je dat ergens?
                                    Google

'k heb geen flauw idee van waar ik het precies heb, gewoon *klik* download

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                                      Naar aanleiding van de 24 uren van le mans misschien een snelle lap neerzetten met een oude group C car? Ik denk dat de meesten hier wel een Sauber C9 staan hebben, of liever een andere wagen? Stuurhulp/tractiecontrole af en hard racing tires (of toch liever wat zachtere?)...

als er opmerkingen zijn laat maar horen of als jullie gewoon geen tijd hebben laat maar horen !

edit: ohja, la sarthe met chicanes ...
                                      Doe het anders met een nieuwere wagen? De Audi R8, Pescarolo, Bentley...

Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
                                      Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.

Ik weet wel niet of iedereen de Bentley heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Doe het anders met een nieuwere wagen? De Audi R8, Pescarolo, Bentley...

Als ge met de Sauber wilt rijden, moet ge het zonder chicanes doen
                                        Mijn favoriet is echter de Bentley op de versie met chicanes.

Ik weet wel niet of iedereen de Bentley heeft?
                                        Daar heb je wel gelijk! beste tijd is iets van 14.6, maar heb al een paar keer 1,5s voor die tijd gezeten, tot ik het verneuk door in die laatste twee chicanes te snel te willen gaan :s !

R8/pescarolo is fine for me... De bently heb ik nog steeds niet. Het zou ook mogen met de F1, maar dat past niet echt in het le mans gebeuren denk ik ...

Comment

• Welke banden? Qualifiying tires? Of toch maar iets harder ?

Comment

Working...
                                          X