Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt
Of beter gezegd: was alles kwijt
Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
Hoe doe je dat, zo'n savegame van internet op uw memorycard zetten? Playstation met harde schijf/internetding nodig? Of kan ik dat op een usb stick zetten en zo op de een of andere manier overzetten naar de memorycard?
't Is niet dat ik nen cheater ben, 'k heb gewoon geen goesting om die langeduur races te rijden...
Hoe doe je dat, zo'n savegame van internet op uw memorycard zetten? Playstation met harde schijf/internetding nodig? Of kan ik dat op een usb stick zetten en zo op de een of andere manier overzetten naar de memorycard?
't Is niet dat ik nen cheater ben, 'k heb gewoon geen goesting om die langeduur races te rijden...
Daarjuist 5x met de Pescarolo gereden. Ie is iig wel wat underpowered tov de Sauber C9.
Tijd van 3' 20.749"
Zonder tractiecontrole en stuurhulp met racing hard banden.
Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, zeker uit die laatste sector valt nog wat te halen. Heb ook nog te vroeg geremd bij de bocht juist na de lange straigt. Tis wat moeilijk om daar een exacte remspot te vinden...
Daarjuist 5x met de Pescarolo gereden. Ie is iig wel wat underpowered tov de Sauber C9.
Tijd van 3' 20.749"
Zonder tractiecontrole en stuurhulp met racing hard banden.
Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, zeker uit die laatste sector valt nog wat te halen. Heb ook nog te vroeg geremd bij de bocht juist na de lange straigt. Tis wat moeilijk om daar een exacte remspot te vinden...
Hier is het filmpje van de 3'20,...". Let wel, het is iets van 130MB groot ... ! Geef maar jullie commentaar, maar wees niet te wreed(en ik weet dat ik daar te vroeg geremd heb )
Hier is het filmpje van de 3'20,...". Let wel, het is iets van 130MB groot ... ! Geef maar jullie commentaar, maar wees niet te wreed(en ik weet dat ik daar te vroeg geremd heb )
ja kweet het, ik neem da live op via me pc met een programma waar ik via m'n tvkaart televisie kijk. Maar tis ni helemaal optimaal, wegens veel te grote bestanden.
ja kweet het, ik neem da live op via me pc met een programma waar ik via m'n tvkaart televisie kijk. Maar tis ni helemaal optimaal, wegens veel te grote bestanden.
@cousie: Ik heb met opzet Yousendit niet gebruikt, omdat ze daar dacht ik maar een week opstaan. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, iemand raadde het me gewoon aan ...
Action Replay Max en een USB stick is all you need to fok op your memory card en to put stuff on it again
Action Replay Max en een USB stick is all you need to fok op your memory card en to put stuff on it again
'k Dacht al dat het zoiets ging zijn. Die "Action Replay Max" is niet zoiets dat ge ergens kunt downloaden en op een cd'ke branden zeker? En geld eraan geven ga'k nu ook niet doen.
Comment