Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
    Pfft, maandag mijn hele memorycard corrupt gekregen en nu ben ik dus alles kwijt

Of beter gezegd: was alles kwijt
    Savegame afgehaald en ondertussen heb ik 100%
    't Is niet helemaal eerlijk, I know, maar ik had geen zin om volledig opnieuw te beginnen en dan is dit de betere oplossing...
    Hoe doe je dat, zo'n savegame van internet op uw memorycard zetten? Playstation met harde schijf/internetding nodig? Of kan ik dat op een usb stick zetten en zo op de een of andere manier overzetten naar de memorycard?

't Is niet dat ik nen cheater ben, 'k heb gewoon geen goesting om die langeduur races te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
      Hoe doe je dat, zo'n savegame van internet op uw memorycard zetten? Playstation met harde schijf/internetding nodig? Of kan ik dat op een usb stick zetten en zo op de een of andere manier overzetten naar de memorycard?

't Is niet dat ik nen cheater ben, 'k heb gewoon geen goesting om die langeduur races te rijden...
      ben daar ook wel in geinteresseerd

Comment

• Daarjuist 5x met de Pescarolo gereden. Ie is iig wel wat underpowered tov de Sauber C9.

Tijd van 3' 20.749"

Zonder tractiecontrole en stuurhulp met racing hard banden.

Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, zeker uit die laatste sector valt nog wat te halen. Heb ook nog te vroeg geremd bij de bocht juist na de lange straigt. Tis wat moeilijk om daar een exacte remspot te vinden...

Filmpje volgt...

edit: 3' 19.381"
        Last edited by BoTJe; 15/06/2006, 16:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
          Daarjuist 5x met de Pescarolo gereden. Ie is iig wel wat underpowered tov de Sauber C9.

Tijd van 3' 20.749"

Zonder tractiecontrole en stuurhulp met racing hard banden.

Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, zeker uit die laatste sector valt nog wat te halen. Heb ook nog te vroeg geremd bij de bocht juist na de lange straigt. Tis wat moeilijk om daar een exacte remspot te vinden...

Filmpje volgt...

edit: 3' 19.381"
          Ok, zal ik woensdag proberen.

Comment

• Enjoy the sound.
            S4: 0-200km/u

Comment

• Hier is het filmpje van de 3'20,...". Let wel, het is iets van 130MB groot ... ! Geef maar jullie commentaar, maar wees niet te wreed(en ik weet dat ik daar te vroeg geremd heb )

Loading Your Brain with Interesting Articles

Comment

Hier is het filmpje van de 3'20,...". Let wel, het is iets van 130MB groot ... ! Geef maar jullie commentaar, maar wees niet te wreed(en ik weet dat ik daar te vroeg geremd heb )

http://www.uploading.com/?get=K4O6WDED
                Lol dat is zelfs in een rar 133MB

Even geduld hebben dus

edit: heel even lang geduld dus: 3u download tegen 10-15 kB/s
                Last edited by ; 15/06/2006, 19:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  Lol dat is zelfs in een rar 133MB

Even geduld hebben dus
                  ja kweet het, ik neem da live op via me pc met een programma waar ik via m'n tvkaart televisie kijk. Maar tis ni helemaal optimaal, wegens veel te grote bestanden.

Comment

ja kweet het, ik neem da live op via me pc met een programma waar ik via m'n tvkaart televisie kijk. Maar tis ni helemaal optimaal, wegens veel te grote bestanden.
                    Is dat Fraps?

Comment

• amaj k zit aan 11.3 kb/sec...
                      das precies heel trage server ginder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                        Is dat Fraps?
                        'powercinema'

@cousie: Ik heb met opzet Yousendit niet gebruikt, omdat ze daar dacht ik maar een week opstaan. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, iemand raadde het me gewoon aan ...

Comment

• ist zo erg dat jullie geen commentaar durven geven, tis ni dak jullie in mekaar ga rammen hoor

Comment

ist zo erg dat jullie geen commentaar durven geven, tis ni dak jullie in mekaar ga rammen hoor

nog 3 uur en 22 min geduld

Comment

Action Replay Max en een USB stick is all you need to fok op your memory card en to put stuff on it again

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                Action Replay Max en een USB stick is all you need to fok op your memory card en to put stuff on it again
                                'k Dacht al dat het zoiets ging zijn. Die "Action Replay Max" is niet zoiets dat ge ergens kunt downloaden en op een cd'ke branden zeker? En geld eraan geven ga'k nu ook niet doen.

Comment

'k Dacht al dat het zoiets ging zijn. Die "Action Replay Max" is niet zoiets dat ge ergens kunt downloaden en op een cd'ke branden zeker?
                                  Toch wel
                                  Maar je PS2 moet het wel kunnen lezen als je begrijpt wat ik bedoel

Comment

• Chip hebben dus. Nja da heeft mijne nie...

Comment

• Audi S4 met sportophanging en 18" RS4'ers

Comment

• Daarnet de ring es gedaan met een Nuvolari...

Drives like sh*t!!!

Comment

• amai, ik heb dé auto gevonden

Bij "used cars late 90s" heb ik een '99 Impreza STi 22b gekocht en die volledig getuned tot een 554 pk ... Z.A.L.I.G.
                                          Beetje op de Nordschleife zitten crossen, die kar rijdt heerlijk: perfecte remmen, gaat héérlijk hard, maakt een zalig geluid, plakt aan de weg ... wow !
                                          'k heb een raceje gereden tegen een Zonda C12S, Nissan R390 (of zo), Spyker C8, Cobra, ... en op één been gewonnen
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X